Postitused: 16
Teemad: 6
Liitus: Sep 2020
Maine:
0
Tere!
Plaanis oma l405 Range Rover 5ne supercharged välja vahetada ja põhiliseks kandidaadiks lauale jäänud G klass. Jõus väga tagasi minna ei taha, seega min g55 mis sama kw nagu RR.
Ingliskeelsetes foorumites kiidetakse G55 töökindlust, kuid üldine mugavus jms kaldub G63 poole.
Põhiliseks murekohaks G63 m157 mootor. Kas oskab keegi nõu anda, on m157 tõesti selline mootor millest kaarega mööda käia ja kui, siis vaadata pigem vanemat G55 mudelit?
Rangel lasin ostes kohe mootori maha võtta ja keti+ kõik muud toetavad vidinad välja vahetada ning uuendada jahutusvedeliku plastik detailid alumiinimumist osade vastu. Oleks m157 puhul otstarbekas sama teha? Silindrite kaitseks sleeveda plokk? M120 mootorile, mis mul w140 600se peal oli pakkusid soomlased 400eur silinder.
Igasugune tagasiside teretulnud.
Postitused: 3,839
Teemad: 288
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
09-02-2025, 02:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-02-2025, 02:15 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Olen omanud kahte G55 M113K 368kW, 2006 (3a) + 2007 (2008 model year ehk uuemate kelladega, alates 1/2021 senimaani, hetkel müügis kuna ei leia elukorralduse töttu niipalju kasutust kui sooviks).
M113K on töesti töökindel. Esimesel ls 224.000km ja söi veidike öli. Praegune 163.000km ja öli pole 4a jooksul juurde küsinud. Ölivahetused regulaarsed ja 229.5 kvaliteetöliga.
Omasin L322 kerega 4.2 V8 Supercharged Land Rover Range Roverit aastakese ja kuigi oli suurem ja üldse mitte paha siis lemmik siiski G.
Ise valiks kas M113K G55 Kompressori (350 / 368 / 373kW vastavalt paari aastasele vahele) 2005-2012.
Vöi G63 420kW 2015-2018.
Vanema G63 400kW (2012-2015) kohta kuulnud et pole nii vastupidav kui G55K v 420kW G63.
Mugavuse osas on köik pre 2018 (ehk enne uut mudelit) niikuinii üsna sarnased-vaid sisu erineb veidi.
Alles uuel 2018 mudelil (4.0 BT 430kW) on prakt. köik uus.
Postitused: 16
Teemad: 6
Liitus: Sep 2020
Maine:
0
Tänud põhjaliku info eest. Kas 2013-14 m157 töökindlus võib olla mõjutatud vanemast nuka keti variandist, mida hiljem uuendati või midagi muud veel põhjuseks? Kui seda silindrite “kratsimise” riski nii palju muudest foorumitest ei kuuleks, siis võiks ka m157 motorit proovida. Mobiles üks 2015 g63 hea hinnaga, aga Kuweiti import ja vajaks veel üksiktüübikinnituse vormistamist.
Postitused: 16
Teemad: 6
Liitus: Sep 2020
Maine:
0
Kas keegi teab öelda, kas nö Gulf Spec G63 on sama emissiooni (EURO5, EURO6) standardiga, mis Euroopa mudelid või on neil ka nii nagu jumal juhatab EU2 jmt nagu mõnedel GCC autodel? Ingliskeelsetes foorumites kolades tundub nagu heitgaasisüsteemid kõikidel samad.
Postitused: 3,839
Teemad: 288
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Ei oska öelda. Märkasin ka ise 4a tagasi Mobile.de sirvides et Qatari, Kuweidi jm õliriikide isendid olid tunduvalt odavamad kui Saksa omad.
Aga kuna neil polnud EU-kinnitust siis otsustasin siiski Eestist osta just saabunud Jaapani impordi Ard Impordist.
See Qatar/Kuweit paberitega import Eestisse huvitaks mindki et mis lõppsummaks või maksud tuleksid.
Postitused: 16
Teemad: 6
Liitus: Sep 2020
Maine:
0
13-02-2025, 12:14 PM
(13-02-2025, 01:01 AM)nostromo Kirjutas: Ei oska öelda. Märkasin ka ise 4a tagasi Mobile.de sirvides et Qatari, Kuweidi jm õliriikide isendid olid tunduvalt odavamad kui Saksa omad.
Aga kuna neil polnud EU-kinnitust siis otsustasin siiski Eestist osta just saabunud Jaapani impordi Ard Impordist.
See Qatar/Kuweit paberitega import Eestisse huvitaks mindki et mis lõppsummaks või maksud tuleksid.
Esialgne info, juhuks kui kedagi veel teema huvitab. Suhtlesin Saksa firmaga, mis Tuv Nord koostööpartner ja haldab autode “data sheet’e” ja heitgaasiteste jms. Ametlik sertifikaat VIN põhine maksab 750 eur+km. Sellega peaks saama Eestis üksiktüübikinnituse avalduse teha ja registreerimiseelse kontrolli läbima. Kuna saksa omad olid valmis selle auto VIN koodi alusel, mis Dubais silma hakkas, paberit väljastam, eeldan et heitgaasidega ja euro normidega ei tohiks probleeme olla. Sakslane ütles küll, et lihtsam Saksamaal enne auto regada ja siis Eestisse minna, kuna eestlased hullud 
Teine koht veel Eestis Autotest Oü kes ka sama protseduuri kliendi eest ise teeb. Nende täpset hinda ei tea.
Tegin ühele dubai transpordifirmale ka päringu, et palju konteineri eest tahavad. Eestis ets logistic keeldus ja Balti logistika pole veel vastanud.
Postitused: 3,839
Teemad: 288
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Suured tänud-hea teada
Postitused: 2,436
Teemad: 123
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
See on kahjuks tõene, et "Saksa täpsus" kahvatub, kui Eesti bürokraatiat näeb!
Seega, seadke närvirakud ja kalender valmis!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 16
Teemad: 6
Liitus: Sep 2020
Maine:
0
Dubai ideest väike update. Kuigi üks Saksa firma pakkus kohe 750+km eest valmidust data sheet väljastada, mis peaks üksiktüübikinnituse tegemiseks piisav olema, saatsin päringu ka otse TUV Nord Saksa peakontorile. Saatsid vastu järgmise info:
it is not possible for us to provide you with a data sheet for this vehicle.
We have only a confirmation for emission-standard Euro 5 and this is not enough, for this vehicle, MY 2016, you need Euro 6!
Nii, et kes mõtleb 2016+ mistahes auto peale, tasub enne kindlasti uurida mis Euro klass Dubai mudelile väljastatud. Vin decoderit kasutades Euro norme pole suutnud välja otsida üheltki lehelt.
Postitused: 3,839
Teemad: 288
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Ok, hea teada.
Mis siis edasi plaanis, Ard Impordi kaudu pole midagi leidnud?
Pooled auto24 müügisolevad 420kW G63 ka Ard Impordi kaudu toodud.
Postitused: 16
Teemad: 6
Liitus: Sep 2020
Maine:
0
02-03-2025, 02:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-03-2025, 12:17 PM ja muutjaks oli EuroMerc600SEL.)
(25-02-2025, 02:55 AM)nostromo Kirjutas: Ok, hea teada.
Mis siis edasi plaanis, Ard Impordi kaudu pole midagi leidnud?
Pooled auto24 müügisolevad 420kW G63 ka Ard Impordi kaudu toodud.
Olen Jaapani oksjonilehte sirvinud ja reedel sai proovitud ka Copartist ühte 2018 oma, millel oli tagumise katuse äärega kuskile otsa tagurdatud vms ehk oleks katuse vahetust vajanud, aga muidu läbisõit oli 43k km ja carfaxi andmetel kõik korralised hooldused esinduses ilusti tehtud. Hind keris ainult lõpuks nii müstiliseks, et toll+km juurde oleks Euroopast ilma avariilise ajaloota masina ilusti saanud.
Üks isend saksas ka silma hakanud, vin koodi järgi EU mudel. Läbisõit 150k km. Kas selline läbisõit liiga suur juba, et hind nii soodne 2018 mudeli kohta?
Postitused: 801
Teemad: 59
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
Miks näiteks see https://www.auto24.ee/soidukid/4022007 kehvem oleks kui see 150000km sõitnud sama hinnaga isend Saksamaal, millele lisanduvad veel toomiskulud ?
2017 vs 2018, oli seal miski mudeliuuendus ?
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55AMG, 190E 2,0B
Postitused: 1,175
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Terv.
See liigub siin pärnu vahel igapäevaselt ringi. Jääb päris tihti silma! Seega täiesti sõidukorras!
Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 16
Teemad: 6
Liitus: Sep 2020
Maine:
0
(03-03-2025, 10:54 AM)secman Kirjutas: Miks näiteks see https://www.auto24.ee/soidukid/4022007 kehvem oleks kui see 150000km sõitnud sama hinnaga isend Saksamaal, millele lisanduvad veel toomiskulud ?
2017 vs 2018, oli seal miski mudeliuuendus ?
Ma olen seda päris mitmel korral sirvinud, aga siiani pole suutnud end veenda püsivalt “elama” punase sisuga autos. First world problems
Postitused: 2,436
Teemad: 123
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
(03-03-2025, 02:10 PM)EuroMerc600SEL Kirjutas: (03-03-2025, 10:54 AM)secman Kirjutas: Miks näiteks see https://www.auto24.ee/soidukid/4022007 kehvem oleks kui see 150000km sõitnud sama hinnaga isend Saksamaal, millele lisanduvad veel toomiskulud ?
2017 vs 2018, oli seal miski mudeliuuendus ?
Ma olen seda päris mitmel korral sirvinud, aga siiani pole suutnud end veenda püsivalt “elama” punase sisuga autos. First world problems
Ja mõtle kui hirmus on selle Sinu kannatuste pealtvaatajatel veel seda matti musta taluda...! Ja muidugi, vähemalt pidurisadul on kaugele näha!
Siim - see ei ole hea info, et see auto igapäevases soolatamises on. Ime, et uksehinged veel fotodel OK on, ju värskelt vahetatud.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
|