03-02-2006, 07:28 PM
W124
Töötab ainult intervall...tigedaks ajab...suurema sajuga suhteliselt võimatu miskit näha...hakkasin järjest rida ajama...koukisin lüliti lahti - midagi nagu oli kärsanud(kontaktid...krt skeemi ka ei ole, et saaks kontrollida kas üldse ühendus läbi lüliti toimub)...kuna nagunii läks auto elektriku juurde kuna kuskil oli lühis, mida isiklikult ei suutnud üles leida, palusin tal ka mootorit vaadata, et kas seal miskit õhtal...mootor töötas korralikult...
Nüüd küsingi nõuandeid, soovitusi, abi...
Kas kang võib olla saba andnud?
Kas W124-l on kangid asendatavad mõne teise mudeliga?
Kas kuskil asetseb mõni relee või midagi muud, mis võib olla samuti töölepingu lõpetanud...
Kuna suunad lülituvad normaalselt, siis kas on võimalik vahetada, ainult lüliti osa, või on see raketiteadus?
Romulas küsiti kangi eest W124-le 5-poolsada krooni...kas selline hind on normaalne?
Häiritud nägemisega PuZuP :pissed2:
Töötab ainult intervall...tigedaks ajab...suurema sajuga suhteliselt võimatu miskit näha...hakkasin järjest rida ajama...koukisin lüliti lahti - midagi nagu oli kärsanud(kontaktid...krt skeemi ka ei ole, et saaks kontrollida kas üldse ühendus läbi lüliti toimub)...kuna nagunii läks auto elektriku juurde kuna kuskil oli lühis, mida isiklikult ei suutnud üles leida, palusin tal ka mootorit vaadata, et kas seal miskit õhtal...mootor töötas korralikult...
Nüüd küsingi nõuandeid, soovitusi, abi...
Kas kang võib olla saba andnud?
Kas W124-l on kangid asendatavad mõne teise mudeliga?
Kas kuskil asetseb mõni relee või midagi muud, mis võib olla samuti töölepingu lõpetanud...
Kuna suunad lülituvad normaalselt, siis kas on võimalik vahetada, ainult lüliti osa, või on see raketiteadus?
Romulas küsiti kangi eest W124-le 5-poolsada krooni...kas selline hind on normaalne?
Häiritud nägemisega PuZuP :pissed2: