Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
puhur(mootor nimelt siis) ju kapote all ja kliimaseade ei oma asja juures tähtsust. iseasi kui tahad armatuurialust kobakat kätte saada. mootorit olen korduvalt ära võtnud enda omal. see pole mingi probleem. kui huvi pakub võin mootori eemaldamisest veic pikemalt juttu teha.
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
nu minu omal käb nii, et kõiksepealt liistud ja muu selline pudipadi eest ära, siis võtsin kojamehe maha. mingi 5 polti oli vist. siis tuli ära võtta sein, mis tuulekoja ja mootoriruumi vahel. seal olid mingid plastmassist peadega lillekujulised mutikad millel augud sees. juhtmed eemale ja siis sai seina kätte. ja mootor paiknes seal taga. vist oli mingi plastikust kate ka peal, mis külgede pealt käis plekist klambritega kinni. selle all oli mootor, mis ise ka plekist klambriga kinni. aga mis poltidest sa räägid, seda ei tea. minu omal küll ei olnud mingeid polte rohkem kui kojamehe omad.
aga noh, mul oli mootorit vaja kätte saada, sest vilistas teine.
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
tuu klamber mis mootorit ennast kinni hoiab käis mingi nipiga lahti. mitte tõmmates vaid kuidagi väänates õiges suunas. suht raske on seda muidu kätte saada.
samuti on ka puhuri variante erinevaid. mul oli kahes otsas tiivikud, aga vanematel on süsteem nati teistsugune ja ühe tiivikuga, aga muidu sama. klamber mis mootorit kinni hoidis jooksis üle mootori metallosa ja oli läikiv võrreldes muu metalliga ümberringi.
njah, kui seina kätte ei saa siis ei mahtunud mingi asi sealt välja aga ei mäleta mis.