06-01-2008, 12:55 PM
vaatasin siis tahaistme seljatoe alla kaa ning eemaldasin sealsed katted,nagu arusaan siis tuleb alt õõtsakyljest lahti yhendada aga kuidas vedru sealt välja tuleb?terve õõts lahti?
tänud ette!
tänud ette!
kuidas tagavedrud W123 kätte saada?vanad ikka vägaväsind!
|
06-01-2008, 12:55 PM
vaatasin siis tahaistme seljatoe alla kaa ning eemaldasin sealsed katted,nagu arusaan siis tuleb alt õõtsakyljest lahti yhendada aga kuidas vedru sealt välja tuleb?terve õõts lahti?
tänud ette!
06-01-2008, 01:31 PM
Vedrutõmmitsad on võtmesõna. Kui oled amordi seest kätte saanud, siis edasi tõmmitsatega vedru kokku ja tulebki välja. Aga mingi sita tõmmmitsaga ära hakka vaeva nägemagi, rohkem n...i kui asi väärt on.
Ise korra vahetasn ka ilma ära, aga olin siis ka terve tagasilla alt võtnud. Muidugi piisaks, kui looga ots lahti lasta, siis vast pigistab vedru vahelt väljagi, aga see looga polt on nii rõvedasti alati kini roostetanud, et ainult koos jumala abiga võid selle lahti saada - mina ühte poolt ei saanudki ja lõhkusin karbi sisse augi, et polt kätte saada - pärast tuli asi tagasi keevitada.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige indrek@clubmb.ee / 5121868
06-01-2008, 02:16 PM
vot see õõtsa all olev polt/või ma ei teagi mis see hoiab,juhul kui see lahti saada siis peaks lihtsam olema
näeb välja väga roostene,emba kumba kas saan ta lahti või lõhun ära siis mis väljapääs on? kuskilt on uut saada?lammarist?poest?
06-01-2008, 02:26 PM
Tõstad tagumise otsa maast lahti, rattad maha pidurisadulad keerad ka lahti, jäävad vooliku otsa rippuma, amortisaatorid ka küljest ära. Seejärel toestad tavalise tungrauaga reduktori, keerad lahti 4 polti millega reduktori tagumine padi tala küljes on, lased tungrauaga reduktori koos sillatalaga alla ja käes nad ongi. Auto toesta ikka korralikult, et ta sulle kaela ei kukuks.
09-01-2008, 12:18 PM
V126 Kirjutas:Tõstad tagumise otsa maast lahti, rattad maha pidurisadulad keerad ka lahti, jäävad vooliku otsa rippuma, ... täpselt. ja enne kõvasti roostesurmaga kõik kinnitused üle, kui vedrupesade all olevad poldid lahti tulevad, on juba esimene barjäär murtud. supportid lahti ja vaikselt edasi. varuosade mehed soovitasid ükskord ka neid ülemise vedrupesa kumme topelt panna, et muidu 'ju ei näe, et on vahetatud' :-)
06-06-2008, 06:37 PM
Kas peab ainult supporti kõljast ära võtma, seda pidrukettast ei pea? Ja miks üldse peab suporti küljest ära võtma?
W123!
06-06-2008, 06:46 PM
Et pidurivoolik ellu jääks.
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|