Postitused: 407
Teemad: 8
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
masin w124 2,0 80KW 85a.
küsimus siis akus. praegu on 65A ja õhtal (läbi) plaan osta uus ja võimsam (kuna tundub 65A nati lahja)
mis akut soovitate ja kui võimas peax olema??
endal silmapiiril "Jenox gold"
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
minul on kõigil autodel peal olnud 100Ah, ehk max mis vahele mahub. pole mitte kunagi ühtegi probleemi vooluga olnud. soovitan valida bosch'i aku.
Postitused: 407
Teemad: 8
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
seda oligi vaja teada, kas võimsamat laeb genekas ära. ise arvasin, et 75-85Ah olex paras, aga kas 100Ah paljux ei lähe vee??
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
palju veetakse hobusega, öeldi vanasti.
kui lühikesed linna otsad, pead niikuinii seinast juurde laadima.
Postitused: 44
Teemad: 2
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Akut pole kunagi liiga palju. Mul on kah 100Ah aku 124 peal ja kui vahepeal diagnostikud autost jagu ei saanud, olin väga rahul, et veidi pikemalt käiata võis.
Postitused: 81
Teemad: 4
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
ma vaataks pigem suuremat käivitusvoolu kui mahtuvust
see saab oluliseks talvel
iseasi, kas meil enam talvi tuleb
Postitused: 407
Teemad: 8
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
tänan, tuleb siis 100Ah aku peale soetada.
võib lukku panna teema.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
300E 132kW ja peal on juba 3ndat aastat 62Ah Varta. Ei saa aru küll et lahja oleks kusjuures mootor tahab külmast peast väga pikka käiamist, tavalisele 2,0 bensakale pole kindlasti 100Ah järgi vajadust. Üks vana autoelektik seletas mulle nii: Mida suuremate Ah-dega aku, seda tugevamat laadimisvoolu on vaja ja kuna 100Ah akut ei jõua tavaline sõiduauto lühikeste sõitudega ära laadida, siis on ta pidevalt pooltühi ja teeb sama välja kui oleks korralik vähemate Ah-dega aku. Lühikeste sõitudega on generaator võimeline väikest akut palju paremini täis laadima kui suurt. Kui starter veab vaevaliselt, siis võiks igaks juhuks akujuhtmed üle kontrollida, et kusagil ühendused keresse ja mootori külge poleks oksüdeerunud ja ka starteri tõmberelee võib tekitada sellist efekti nagu oleks aku lahja, põlenud ja mustunud klemmid annavad kehva ühendust.
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Päris nii see ka nüüd ei ole, et suur aku kogu aeg tühi.Suurt akut koormab auto vähem kui väikest.
Muidugi alati jääb ju võimalus Optima osta, kui peaks väga lühikesed sõidud olema.See aku on võimeline väga suurt voolu talletama lühikese aja jooksul aga maksab nii 3k kanti ja mahtuvus 50 Ah.Selle mahtuvusega käivitatakse traktoreid ,mis vajavad min 120 Ah akusi.
Postitused: 407
Teemad: 8
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
aga mis on siis "optimaalne" aku 2.0 mootorile 80 KW. ??
loeb ju ka käivitus vool, mitte ainult Ah ??
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Autodatas on kirjas ettenähtud Ah-d, kuid ma praegu ei saa vaadata. Üle 75Ah pole 2,0 mootorile küll vaja, ma arvan et tal on ettenähtud max 65Ah, ei usu et üle selle. 75Ah peaks olema paras, sa räägid et 65Ah on lahja, loogiline et on lahja kui ta sul läbi on.:biggrin: