24-12-2007, 11:45 PM
ad:CLK 2003. 125 kw. Bensukas Manuaal 6 käiku.
1. Olin eemal ja tüdruk kasutas autot. Väitis et ühel hetkel kadus autol jõud ja hakkas detoneerima. Ekraanile viskas kollase mootori kujutise. Viis auto Allautosse. Seal räägiti et autol küünlad läbi põlenud ja tarvis vahetada. Tehtud. Auto sõitis ja kõik tore.
Lootsin et sellega saab asi unustatud.
Umbes 3 nädalat hiljem kui ise autorooli istusin viskas Tallinnast Viljandisse sõites kollase tulukese põlema. Ja natuke hiljem ka kadus jõud. Üle 90 naljalt ei läinud. Kiirendust polnud. Vahemärkusena lisan ka, et klaasipesuvedelikku ei tulnud. Sõitsin kohe Viljandi MB esindusse, et diagnostikat teha. Kohe jutule ei saanud ja pidin tunnikese ootama. Selle ajaga peale 3 süüdet läks asi iseenesest korda. Kadus tuluke, tuli jõud ja klaasipuhastusega ka korras.
Diagnostika mees ütles et näitab et 6-st silindrist oli 3 välja lülitanud aga midagi täpsemalt ei osanud öelda. Ütles ka et proovis sõita ja kõik tundus ok. Soovitas tagasi helistada kui midagi juhtub.
Sõitsin siis 2 päeva ja ühel hetkel enne tlna sissesõitu kiirendades (üle 3-4 tuh pöörde)viskas jälle silindrid rivist välja ja olin ilma jõuta. Auto detoneeris koledalt. Peale uut käivitust oli jõud tagasi aga tuluke põleb ikka. JA nüüd imelik ääl auto põhja all. Justkui kusagil katakas või seal kandis. Oleks nagu lahtised tükid kusagil seal.
Lisan et ei ole veel kusagile töökotta ega kanalisse jõudnud asi värske ja ise võhik. Tean ainult seda mis siin kirjas.
Sama autoga veel muresid mis võivad seotud olla.
2.Külmemate ilmadega näitab spidokas +50. Asi normaliseerub kui autoga pikemat aega sõidetud. (elektrooniline spidokas näitab on õigesti).
3.Autol on suht värskelt õli vahetatud aga ekraani peale viskab aeg-ajalt punase kirja et "Engine oil level/Reduce oil level". Sama moodi oli ka enne õlivahetust. Välp ka nullitud.
Tänud.
1. Olin eemal ja tüdruk kasutas autot. Väitis et ühel hetkel kadus autol jõud ja hakkas detoneerima. Ekraanile viskas kollase mootori kujutise. Viis auto Allautosse. Seal räägiti et autol küünlad läbi põlenud ja tarvis vahetada. Tehtud. Auto sõitis ja kõik tore.
Lootsin et sellega saab asi unustatud.
Umbes 3 nädalat hiljem kui ise autorooli istusin viskas Tallinnast Viljandisse sõites kollase tulukese põlema. Ja natuke hiljem ka kadus jõud. Üle 90 naljalt ei läinud. Kiirendust polnud. Vahemärkusena lisan ka, et klaasipesuvedelikku ei tulnud. Sõitsin kohe Viljandi MB esindusse, et diagnostikat teha. Kohe jutule ei saanud ja pidin tunnikese ootama. Selle ajaga peale 3 süüdet läks asi iseenesest korda. Kadus tuluke, tuli jõud ja klaasipuhastusega ka korras.
Diagnostika mees ütles et näitab et 6-st silindrist oli 3 välja lülitanud aga midagi täpsemalt ei osanud öelda. Ütles ka et proovis sõita ja kõik tundus ok. Soovitas tagasi helistada kui midagi juhtub.
Sõitsin siis 2 päeva ja ühel hetkel enne tlna sissesõitu kiirendades (üle 3-4 tuh pöörde)viskas jälle silindrid rivist välja ja olin ilma jõuta. Auto detoneeris koledalt. Peale uut käivitust oli jõud tagasi aga tuluke põleb ikka. JA nüüd imelik ääl auto põhja all. Justkui kusagil katakas või seal kandis. Oleks nagu lahtised tükid kusagil seal.
Lisan et ei ole veel kusagile töökotta ega kanalisse jõudnud asi värske ja ise võhik. Tean ainult seda mis siin kirjas.
Sama autoga veel muresid mis võivad seotud olla.
2.Külmemate ilmadega näitab spidokas +50. Asi normaliseerub kui autoga pikemat aega sõidetud. (elektrooniline spidokas näitab on õigesti).
3.Autol on suht värskelt õli vahetatud aga ekraani peale viskab aeg-ajalt punase kirja et "Engine oil level/Reduce oil level". Sama moodi oli ka enne õlivahetust. Välp ka nullitud.
Tänud.