Postitused: 14
Teemad: 4
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Hello!
Niisiis tuli talv, hakkas autos külm, algul ei saanudki kohe aru, aga ajaga kui külmemaks läks andis tunda paar "ebameeldivust". Üks neis on see kui on mõlemad "kettad" max soojusele keeratud seistes juhipoolne õhuvool mis on suunatud alla on Külm (sooja mootoriga) - vasak poolne normis puhub sooja, kui hakkad liikuma siis ka juhipoolne hakkab puhuma sooja, vasak ikka normis, jääd seisma siis juhipool jällekülm jne.
Teine jama on see, et kui sõidul keerad soojust vasakpoolsest siis ta ka puhub seda mida paned (sooja, keskmist, külma) aga parem poolne "kettas" tal on pohuj kas ta on MAX külma või MAX sooja peal ikka puhub sooja (seistes ka) arvatavasti suvel hakkab olema palav autos, äkki kellegil on sama jama olnud või keegi kes teab kuidas sellest jamast lahti saada siis äkki aitab.
Tänud.
Postitused: 3,478
Teemad: 135
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
selelst vist juba juttu ka old, aga magnetklapid kinni ilmselt. võta pistik maha siis peaks tulikuuma hakkama puhuma. asub aku juures. igaks juhuks võid ka mõõta voltmeetriga sealt pistikust ja lasta kellelgi rulle kruttida, sisi peaks pinge muutuma, MIN peal on 12-13V ja MAX peal 0V.
Postitused: 1,067
Teemad: 47
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Mina ei leia üldse auku üles kust peaks jalgadele puhuma. On kellelgi mingit eskiisi või asja pakkuda?
...
Postitused: 3,478
Teemad: 135
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
keskkonsooli ja armatuuri nurgast jalgade kohal.
Postitused: 14
Teemad: 4
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
leidsin vanast foorumist teksti ühe.
1. Kui tahad kontrollida kas klapid tootavad siis vota pistik pealt ja pane 12 V akust klemmidele- kui kaib ploks /voi midagi taolist siis magnetklapp toimib....kui ei siis on pohjust hakata seda lahti votma....
2. Kui tahad kontrollida rullikuid/potekaid siis mooda pistikust testriga voolu tugevust.... sinine pohjas -12V , punane pohjas ~2V ja vahepealne skaala siis seal vahepeal .....juhul kui ei juhtu miskit rulliku keeramisel siis vaja rulliku klemme ja soeradasi uurima hakata...
1) käib küll plõks.
2) min 11,76v, max 0.00v
sõiduajal paremat keerad ei tee midagi (külmaks) koguaeg soe.
seistes vasak - maxil ja minil külm, sõites töötab normaalselt.
Postitused: 3,478
Teemad: 135
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
notnA Kirjutas:1) käib küll plõks.
2) min 11,76v, max 0.00v
sõiduajal paremat keerad ei tee midagi (külmaks) koguaeg soe.
seistes vasak - maxil ja minil külm, sõites töötab normaalselt.
1) klõps käib jah, aga kui keerad rulle siis pinge muutub ju sujuvalt mitte 0 ja plärts 12V. siis on jõud nii suur, et hakkab liikuma, aga kui vaikselt pinge muutub, ei jõua klapp liikuda.
2) järelikult elektroonika toimib.
Postitused: 1,924
Teemad: 21
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Salongisoojenduse mootor tõmbas kinni... sai vähe remonditud,hakkas tööle aga nüüd probleem uus!
Ei puhu juhipoolsetest aukudest sooja. Kas sellise asja puhul tegu ikka magnetklappidega,sest varasemalt töötas. Ei ole enam seda klappide sulgumist-avamist ka kuulda kui keerata ventikat tööle.
Postitused: 35
Teemad: 5
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
mul oli ka probleeme soendusega, mis jamas samamoodi, et kord töötas ja siis mitte ja siis tuli välja et kaitse ei andnud korralikult ühendust
Postitused: 36
Teemad: 15
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Mul on suht sama kala, suvel korra võtsin pliidinupud maha ja rullikud lahti, puhastasin ja lasin wd 40 vahele, magnetklapid võtsin samuti lahti, liigutasin ja puhastasin, ning panin kokku, kõik toimis, aga nüüd hakkas jälle jebima:confusedangry:
Postitused: 1,924
Teemad: 21
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Kui ventikas tööle ei hakka siis võib olla viga mootoris,kas läbi või puksid liialt kulunud.
Mul aga kõrvalistuja poolel toimib kõik ilusti aga juhipool kutu. homme lammutama.
Postitused: 71
Teemad: 9
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Mul jälle selline jama et sooja tuleb ainult juhipoolsest ja kõrvalistuja poolsest august, keskelt aga ainult külma.Autoks w124.
Postitused: 4,167
Teemad: 112
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Keskelt tulebki ainult külma!
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
|