28-10-2024, 08:15 PM
Tere küsiks kohe kas keegi oskab puusalt arvata mis võiks olla , nimelt auto läheb soojaks mootorituli põleb ja jõud kaob, auto seisab jahtub kaob tuli ja jõud kah tagasi.
Mercedes benz Ml 320 cdi 2006a mootorituli
|
28-10-2024, 08:15 PM
Tere küsiks kohe kas keegi oskab puusalt arvata mis võiks olla , nimelt auto läheb soojaks mootorituli põleb ja jõud kaob, auto seisab jahtub kaob tuli ja jõud kah tagasi.
28-10-2024, 10:23 PM
Mis seal ikka arvata - vaadata tuleb.
Kui ükski juhe või vaakumvoolik ei lipenda ja näppimise peale ka ära ei lagune, siis arvutiga. Turbo geomeetriat võiks kangutada - käega peaks ikka suutma liigutada.
29-10-2024, 11:59 PM
Me elame aastas 2024 ja enam ei pea kristallkuuli kasutama ja arvama. 2006 aasta autole saab külge panna diagnostika ning välja lugeda veakoodid. Siis saab edasi vaadata mis ja kuidas. Soovitan pöörduda mõnda töökotta.
30-10-2024, 04:58 AM
Sai siis loetud koode ja andis p2020 kütuse rõhk, kas on neil midagi kindlat mida võiks vaadata, üritan asju teha nii palju ise kui võimalik.
30-10-2024, 06:43 AM
Kõrgesurvepump. Rõhuregulaator. Auto on 18 aastat vana ja KST, palju läbi sõitnud.
Ühe soojaga võiks ka pihustite tagasivoolud ja korrektsioonid ära kontrollida. Kuigi need enamasti annavad end üles külmkäivituse rikkumisega.
01-11-2024, 05:46 AM
Selline rumal küsimus veel, kas seda lisa pumpa kui süüte aisse keerad peaks olema kuulda ?, varasemalt on autotega kokkupuude siis üldiselt on kuulda neid olnud.
08-11-2024, 08:52 PM
Viga leitu, kütuserõhu regulaator, nüüd jõud ikka kadunud ja näitab p0299, sõites maanteel ühel hetkel ei jõua enam üle 100 minna.
10-11-2024, 08:31 AM
Eile sai viga otsitudja hakkas silma turbo aktuaator hakkab 3100rmp peal jõnksutama ja ajab autol kah pöörded kõikuma
10-11-2024, 12:45 PM
(10-11-2024, 08:31 AM)ArdoV Kirjutas: Eile sai viga otsitudja hakkas silma turbo aktuaator hakkab 3100rmp peal jõnksutama ja ajab autol kah pöörded kõikuma See veakood tähendabki turbo aktuaatori viga. Uus aktuaator külge ja elu on jälle lill.
numerus stultorum, infinitus est
11-11-2024, 03:37 PM
(10-11-2024, 12:45 PM)vreps Kirjutas:Aga uut aktuaatori õpetama ei pea? Või see saab ise kohe aru mis tegema peab ?(10-11-2024, 08:31 AM)ArdoV Kirjutas: Eile sai viga otsitudja hakkas silma turbo aktuaator hakkab 3100rmp peal jõnksutama ja ajab autol kah pöörded kõikuma
13-11-2024, 03:40 PM
Sai siis täna aktuaator välja vahetatud kuid siiski viga ei kadunud, on kellelgi veel ideid ?
13-11-2024, 03:49 PM
Lisan väikse video käitumisest https://youtube.com/shorts/YZ61BCmGp4U?s...9ho5hoXgwq
13-11-2024, 08:30 PM
(13-11-2024, 03:40 PM)ArdoV Kirjutas: Sai siis täna aktuaator välja vahetatud kuid siiski viga ei kadunud, on kellelgi veel ideid ? Äkki oleks mõistlik pöörduda mõne pädeva remondikoha poole? Foorumis on erinevaid inimesi. Üks soovitab, et vaheta see, teine soovitab, et vaheta too. Sina võtad rahakoti välja ja vahetad selle ja tolle, aga ikka midagi ei muutu. Kas see on kõige mõistlikum tegevus? Ideaalis võiks iga inimene tegeleda selle tegevusega, mida ta hästi valdab. Näiteks tööalaselt.
13-11-2024, 11:11 PM
Kaupo51, kas pakime foorumi kokku ja läheme igaüks oma leivatööd tegema?
Ma ei nõustu Kui kood püsib, siis polnud ebapiisava ülelaaderõhu põhjuseks turbo geomeetria juhtimine. Tõenäoline küll, aga seekord siis mitte. Siin on ports põhjuseid, mis selle vea annavad: https://obdeleven.com/p0299?srsltid=AfmB...Ojw5ZQwhLg Hakka aga otsast minema ja uuri, kuhu rõhk kaob... Esmalt proovi ilma õhufiltrita Aga ole maru ettevaatlik - kui midagi töötavasse turbosse sisse imeb, on turbo vahetus.
14-11-2024, 01:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-11-2024, 01:34 PM ja muutjaks oli vreps.)
Kas uue aktuaatori parameeetrid pandi paika ?
Lihtsalt vahetus ei taga korralikku tööd. Hoob ikka liikus vabalt ?
numerus stultorum, infinitus est
14-11-2024, 06:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-11-2024, 06:48 PM ja muutjaks oli kaupo51.)
to v6sa
Eks foorumist võib ikka nõu küsida. Samas me ei tea mis (autotehnilise, remondivõimekuse) tasemega on nõuande küsija ja nõuande andja. Üks kulukamaid viise on remontida autot katse eksituse meetodil. Küsid foorumist nõu ja siis hakkad juppe vahetama ning nii mitmeid kordi järjest. Auto ei ilmuta paranemise märke. Kas nii võib teha? Ikka võib, aga see on kulukas. Vahel on lihtsam auto spetsialistide kätte viia, maksta neile näiteks 100 või 200 eurot ja saada toimiv auto nende käest tagasi. Aga las igaüks remondib oma autot, nii nagu soovib ja lõppeks mis see minu asi peaks olema. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|