24-03-2010, 08:17 PM
Autosse istudes ja süüde sisse keerates kustuvad kõik tuled nii nagu peavad ja kui starterit anda ei taha auto esimsele 20 sekundil kohe kindlati käima minna. Kindlasti ei käivita ma järiest 20 sekundid aga 5 sekundit siis uuesti ja nii pea 30 sekundit kuni käivitub. Käima saades on kõik korras töötab nagu peab. Välja suretades ja kohe uuesti käivitades kordub jama, kuid ei pea enam nii palju käivitama siis läheb 10-20 sekundilise käivitamise järel. Avades kapott ja seal ringi vaadates midagi kahtlast peale ühe asja ma ei leidnud. See üks asi mis mind natuke murelikuks tegi oli see, et number2 vooliku kaudu liikus äärmiselt palju õhumulle. Tegin pilti oma kapotialusest ja seal olemast kütusefiltrist koos nendega ühenduses olevatest voolikutest. Kas keegi oskab õelda, et mis voolidkutega on tegu, et mis on pealevool ja milline on tagasivool ja mis seal veel on. Panin pildil igale voolikule oma numbri.