Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
küljeliistud
#1
kuidas eemaldada 560sec 90.a. laiad küljeliistud neid ja tüübleid lõhkumata?
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#2
või siis 124-l üldiselt,huvitab kust nurgast tõmbamist alustada et liiste
ära ei lõhuks
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#3
minuarust ei "tõmmatagi" vaid tuleb lükata w124-l vähemalt.
tõmba uxe polster maha ja kohe näha, aga minuarust kunagi sai lammutatud, siis tuli nurk lahti võtta ja lükata kogu liistu vist taha poole.võin ka exida aga tasub proovida.
Vasta
#4
sai nati uuritud. esimesed uxed kruvi lahti(tagant poolt) ja lükata liist taha poole
tagumised uxed. kruvi eesimese uxe pool otsas ja lükata liist ette poole.
vähemasti minu w124 85a toimib nii, pakun et ka lai liist kinnitataxe- avataxe samamoodi.
Vasta
#5
Liistud on kinnitatud: Ülevalt metallliistu alt on konksudega metalltüüblid, erinavates suunades erinevad liistud. Alumine riba on lihtlabane plastiktüübel.
SEC
Uksed - tee uks lahti, vaata ukse auto tagapoolset külge ja näed tihendis sellist poolringi kohta. Tõmba tihend eemale, all on väike nr 7 padruniga käiv mutter, keera see lahti. Lükka uks kinni, lükka näpud ALT servast vahele ehk pane näpud alaserva ja tõmba JÕUGA ja JÄRSKU näpud alt enda poole, et ALUMINE tüübliriba lahti tuleks. Kui alaserv on lahti, hoia liistu kahe käe vahel äärtest ja tõmba KERGELt enda poole ja sõida sellega mõni cm paremale ja seejärel vasakule.
Esitiivad - samamoodi alt enda poole lahti esmalt ja esitiiva liistud ei liigu mitte vakaule ja paremale vaid on vedrutüüblid on väänatud pingesse ülessepool, ehk kui liist on sul alt lahti tõmmatud siis tõmba seda allapoole.
Tagatiivad - täpselt sama mis esitiivad.

Tee täpselt nii nagu kirjas ja sa ei tee autole ega liistudele liiga.
PS - kus on keres ülemiste metallkonkude augud, kus need vastu plekki lähevad - seal on kandilised augud kõik ja kere ja liistu vahele käib spets plastik ring, millel on ühel pool plastikust ligur, et kui sa liistu tagasi paned ja see metallnaga vastu keret kinnitub, et tal jääks tema ja kere vahele plastikpind mitte otsene kokkupuude kerega. Kuna tahes tahtmata on seal hõõrdumine ja pinna kulumine ehk rooste. 99% automaalritest ei suuda neid tagasi panna ja see on peamine põhjus miks liistude ülaservast roostetama hakkab. Ja tüüblite puhul on see hea eelis, et iga viimane kui detail on erladi tellitav.

PS: räägin enda kogemustest ja MA EI TEGELE autode remondiga, ei ole mõtet helistada ja sellelaadseid pakkumisi teha.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne