Postitused: 478
Teemad: 41
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Avastasin, et karteripõhja on keevitatud kunagi, ning selle poldi augu koha pealt, kust õlivahetuse ajal õli välja lastakse on hakanud õli tilkuma. Mõra väljastpoolt ei ole, kuid lahti ka keerata ei taha. Siit ka küsimus, et mismoodi selle lekkimise peatada saaks, kas aitaks näiteks selle silikoonilaadse tihendiasendaja sinna mäkerdamine?
Postitused: 164
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Kuni järgmise õlivahetuseni see mäkerdamine ehk aitabki aga tavaliselt iga kord, kui see kork lahti käib, pannakse sinna ka uus vaskseib. Seib reeglina filtriga kaasas.
Postitused: 25
Teemad: 9
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
selle silikonilaadse asjaga (hermeetik) ei ole eriti mõtet selliseid asju mäkerdada, kuna olen näinud mitmeid mootoreid mis tänu sellele kotti on jooksnud......
Postitused: 506
Teemad: 46
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
karteripõhjadega on paraku nii ,et keevitused hakkavad varem või hiljem läbi laskma . Kui on "plekist" põhi siis tark on keevitatud koht ka veel üle joota .
Alumiiniumpõhjade kohalt kogemus olemas kuid samuti mitte hea ,üks kord sõitsin mõra sisse ja lasin keevitada kuid poole aasta pärast hakkas imbuma .
Kindlasti on kellelgi ka häid kogemusi .
ps. üht asja võib katsetada ajutiselt küll . Näiteks kui oled just karteriga vastu kivi sõitnud ja avastad ,et pragu on sees ja õli tilgub siis aitab tavaline seep. Tõmbad seebiga nii piki kui põiki pragu ja saab vähemalt sõita remondikohta . (veneaja tarkus mis on ka mind korra välja aidanud sitast olukorrast)
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Postitused: 478
Teemad: 41
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Mul see keevitatud osa peab, aga ilmselt siis mõra on ka seal selles keermega augus, kus see polt sees istub ning sealt siis immitseb seda veidi. Võtan nii ruttu ette selle asja kui saab.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
ehk kannatab ka tutika hinda küsida - kokkuvõtes igasugune jebimine läheb kallimakski
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 478
Teemad: 41
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Lammutusest öeldi 1500.- Nats palju võrreldes, et on võimalus ka see väike mulguke ära tihendada. See seib oli suht räbal seal küll ja ma otsin uue sellise, äkki aitab sellest juba.
Postitused: 8,260
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kas siis on pragu või on lihtsalt koonrid jätnud seibi vahetamata?
1500.- korras põhja eest ei tundugi nii kole... Mis uus maksab?
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
v6sa Kirjutas:Kas siis on pragu või on lihtsalt koonrid jätnud seibi vahetamata?
1500.- korras põhja eest ei tundugi nii kole... Mis uus maksab?
Kui kadaka lammar 1500 kasutatud asja eest 1500 küsib, siis uus kuskil samas hinnas. Olen aru saanud, et seal myyvad kasutatuid asju enamvähem uue hinnaga
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 41
Teemad: 6
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Üldiselt on Kadaka keldris asjad ka kallimad kui uued osad ülevalt võtta, kui näost on näha, et saab koti pähe tõmmata, siis ka tõmmatakse, üldiselt võiks lähedal asuvad ettevõtted, kes tegelevad MB kasutatud jupidega endale rohkem reklaami teha, sest enamus inimesi ei tea, et seal lähedal veel üks koht kust asju saab.
Postitused: 375
Teemad: 25
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
Uus karteripõhi peaks maksama mingi 3k ringis. Kui plekk siis odavam, kui alumiinium, siis kallim.