Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M271 (E200) kävitamise anomaalia
#1
Tere

Kummaline mootori käivitamise probleem. M271 (NGT). Kui sõiduk seisab ~8h siis käivitamine võtab aega 5-7 sekundit. Kui aga seisab 24h ja enam, näiteks nädalavahetuse, kulub käivituseks  paar sekundit. Ei ole märganud erinevust kas käivitada bensiini või gaasiga.
Diagnostika anomaalialid ei kuva. Mida võiks kontrollida või testida?

Väike video

H
Vasta
#2
Kui see peaks olema 1. põlvkonna otsesissepritse mootor, siis neil esineb pihustite tilkumist vanemas eas.
Vasta
#3
See mõte on mul peast läbi käinud. Mingis videos lahati üksipulgi seda M271 mootorit. Võeti juppideks, algosadeks ning kirjeldati tüüp probleeme, nõrku kohti jne jne jne.
Pihustite teema käis sealt läbi, Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis nö halvad pihustid olid ühte värvi ja uuemad, paremad teist värvi.
Või kuidagi nii. 
Aga tänud vihje eest. Kuigi mu mäletamistpidi on mul uuemad pihustid, siis võtan tlkumise luubi alla.

H
Vasta
#4
(20-01-2025, 10:32 AM)Henry Kirjutas: Tere

Kummaline mootori käivitamise probleem. M271 (NGT). Kui sõiduk seisab ~8h siis käivitamine võtab aega 5-7 sekundit. Kui aga seisab 24h ja enam, näiteks nädalavahetuse, kulub käivituseks  paar sekundit. Ei ole märganud erinevust kas käivitada bensiini või gaasiga.
Diagnostika anomaalialid ei kuva. ...

Kas see mootor on nõus külmast peast kohe gaasiga käivituma? Bensiini üldse ei anta?

Kas kütuse rõhk kerkib mõlemal juhul võrdselt kiiresti?

Gaas ei saa mootorit "täis joota"... Lekkivad bensiinipihustid peaks külma mootori sisselaskekollektorist lohvi lahtivõtmisel tulvav bensuhais üles andma...
Vasta
#5
Kui uskuda näidikut, siis käivitub bensiinipealt ning seejärel lülitab gaasile ümber.
Olen lülitanud CNG välja, et välistada surugaasiga käivitus. 
Ikka sama. 
Rõhkude mõõtmist ei ole teostanud. Bensiini saaks kergema vaevaga mõõta, kuna "ventiil" paistab kätte ära. 
CNG otsaga on löömist.
Tõsi, kui nö lühiajalise seismise järel käivitada siis mootor puterdab aga ma kõrvaga ei saa aru, kas on kütuse üledoos või jääb nälga.
Püüan bensiinipihustid näppudevahele võtta ja vaatan mis nägu ja tegu ning siis ehk targem

H
Vasta
#6
Kuna riiulis olid olemas 4 teadmata ajaloo ning seisukorras sarnast pihustit (A2710780023) mõtlesin, et pole keeruline asendaa.
Vähemalt väljanägemiselt ning takistuselt olid kõik kaheksa samad.
Asenduspihustid anomaaliat ei ravinud. Täna hommikul käivitasin mootori bensiinilt ning keris ikka kuidagi kaua.
Püüan leida kütuse surve mõõtmiseks ning pihustite stendimiseks mingeid seadmeid.
Äkki mulgimaal kellelgi olemas ja saab aidata.

Vaatan, kas äkki nädalavahetusel õnnestub sõidukit pikemalt kävitamata seista lasta.
Vasta
#7
Viljandimaal on laenata latiotsa käiv õige voolik. Manomeetrit sinna otsa kahjuks pole.
Vasta
#8
(22-01-2025, 12:41 PM)onu_siim Kirjutas: Viljandimaal on laenata latiotsa käiv õige voolik. Manomeetrit sinna otsa kahjuks pole.

Tänan ette, järan meelde. Mul manomeeter olemas - otsad mida voolikute ühenduste vahele pista aga selle
trassi otsas on mingi kliima ventiiliga sarnane ühendus aga mulle pole veel seda ühendust kusgailt näppu jäänud.
Vasta
#9
Mul seesamune voolik ongi, mis lativentiilile käib. Vaja lihtsalt sobiva keermega manomeetrit vooliku teise otsa.
Vasta
#10
Lasin arvutil lati survet mõõta ning lühikirjeldus oleks selline: (numbrid kPa)
nö pikalt seisnud masinal hommikul viskab surve korraks 460 ning paarisekundilise käivitamise (380) järel kui mootor juba töötab jääb 340 juurde. 
Üle öö seisnud viskab trassi surve 490, käivitab 390 juures u 4 sekundid ning jääb 340 juures tööle.
Töösoe masin, mis seisnud alla tunni viskab surve 380, käivitub paar sek ning jääb 340 juures käima.
Püüan leida võimaluse pihustite kontrollimiseks siis olen targem või hoopis vastupidi.  Confused
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S211 tagasilla õhkvedrustuse anomaalia jegesmesh 0 232 06-07-2024, 04:56 PM
Viimane postitus: jegesmesh
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 440 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990
  E200 W211 kardaan Kolla99 2 1,094 05-08-2022, 12:05 PM
Viimane postitus: TõnisL
  Mida liikmed arvavad e200, 125 kw, 2015 a. alates? mb-w124 3 1,208 26-01-2022, 12:14 PM
Viimane postitus: vreps
  E200 kütusekulu reaalne vs kompuuter Kolla99 1 564 28-12-2021, 03:35 PM
Viimane postitus: v6sa
  W212 E200 Boss35 0 506 11-11-2021, 02:35 PM
Viimane postitus: Boss35
  E200 M271 p0016 byh 2 2,428 26-06-2020, 04:15 PM
Viimane postitus: v6sa
  W211 Airmatic'u anomaalia Tairo 18 10,895 04-03-2020, 12:29 PM
Viimane postitus: Marksus
  W211 aku anomaalia turbiin 17 7,910 06-12-2019, 10:56 PM
Viimane postitus: Randar
  W211 E200 2007 võti ei tule välja+ immo timmi75 0 2,002 19-03-2018, 08:54 PM
Viimane postitus: timmi75



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne