Postitused: 1,085
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Kui see peaks olema 1. põlvkonna otsesissepritse mootor, siis neil esineb pihustite tilkumist vanemas eas.
Postitused: 224
Teemad: 44
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
See mõte on mul peast läbi käinud. Mingis videos lahati üksipulgi seda M271 mootorit. Võeti juppideks, algosadeks ning kirjeldati tüüp probleeme, nõrku kohti jne jne jne.
Pihustite teema käis sealt läbi, Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis nö halvad pihustid olid ühte värvi ja uuemad, paremad teist värvi.
Või kuidagi nii.
Aga tänud vihje eest. Kuigi mu mäletamistpidi on mul uuemad pihustid, siis võtan tlkumise luubi alla.
H
Postitused: 224
Teemad: 44
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Kui uskuda näidikut, siis käivitub bensiinipealt ning seejärel lülitab gaasile ümber.
Olen lülitanud CNG välja, et välistada surugaasiga käivitus.
Ikka sama.
Rõhkude mõõtmist ei ole teostanud. Bensiini saaks kergema vaevaga mõõta, kuna "ventiil" paistab kätte ära.
CNG otsaga on löömist.
Tõsi, kui nö lühiajalise seismise järel käivitada siis mootor puterdab aga ma kõrvaga ei saa aru, kas on kütuse üledoos või jääb nälga.
Püüan bensiinipihustid näppudevahele võtta ja vaatan mis nägu ja tegu ning siis ehk targem
H
Postitused: 224
Teemad: 44
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Kuna riiulis olid olemas 4 teadmata ajaloo ning seisukorras sarnast pihustit (A2710780023) mõtlesin, et pole keeruline asendaa.
Vähemalt väljanägemiselt ning takistuselt olid kõik kaheksa samad.
Asenduspihustid anomaaliat ei ravinud. Täna hommikul käivitasin mootori bensiinilt ning keris ikka kuidagi kaua.
Püüan leida kütuse surve mõõtmiseks ning pihustite stendimiseks mingeid seadmeid.
Äkki mulgimaal kellelgi olemas ja saab aidata.
Vaatan, kas äkki nädalavahetusel õnnestub sõidukit pikemalt kävitamata seista lasta.
Postitused: 208
Teemad: 28
Liitus: Apr 2014
Maine:
4
Viljandimaal on laenata latiotsa käiv õige voolik. Manomeetrit sinna otsa kahjuks pole.
Postitused: 208
Teemad: 28
Liitus: Apr 2014
Maine:
4
Mul seesamune voolik ongi, mis lativentiilile käib. Vaja lihtsalt sobiva keermega manomeetrit vooliku teise otsa.