Postitused: 598
Teemad: 24
Liitus: Sep 2006
Maine:
3
esmalt... räägi kas sellest nagu välja loen ta sööb õli sul? Kui ta seda ei tee siis nagu minu enda mahinal on ka koguaeg 3p peal ja pole häda miskit ja õli ka ei kao kuhugi...aga kui õli vähe siis alles täheldan langemist ehk õlirõhu langemist
Postitused: 18
Teemad: 8
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Esmalt... õli ei söö! Õli tase on maxi ja minni vahel. Algul mul ei olnud piisavalt palju õli siis sain ainult minnini panna, siis ei olnud mitte mingit välja löömist! aga just see et ta selle pumba(õhutus,tuulutus([mida iganes]) kanalist välja lööb seda! või on viga selles ülerõhu regulaatoris, mis asub karteris?
Postitused: 50
Teemad: 10
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Täitsa huvitav oleks kui keegi sellele teemale vastaks. Endal kaks 230E mootorit millel pealt õli välja taob. (mootor on pealt õline)
Postitused: 375
Teemad: 25
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
mul taob ka välja ülevalt korgi vahelt E320 r6 w210 ja w124 2,0 karpal ka taob välja korgi vahelt ja rõhk 124-l samuti3 pidevalt...kurioosum
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Asi ei ole mitte liigses õlirõhus, et korgi vahelt välja lööb, vaid väsinud korgitihendis....Febi maksab alla 100 kr, originaal oli veic kallim...seda on norm vahetada 100 000 km tagant ja enamustel on tehase originaal peal....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 375
Teemad: 25
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
OK. Thanx, ma mõtlesin, et midagi hullemat...