06-07-2024, 04:56 PM
S211 tagasilla õhuga veider anomaalia. Ainult ühe teema olen Googlest leidnud sama murega aastast 2015 ja vastust sealt ei leidnud.
Hall vedrustuse veakood ees, tagaots on paar cm madalam kui muidu, ehk siis auto tahaks õhku lisada. Autot käivitades lülitab kompressori 2 sekundiks sisse ja kohe välja. Sama asja teeb mootori välja suretamise hetkel. Vahepeal kordagi kompressorit sisse ei lülitata. Patjade klappide plõksumist ei kuule, Bilsteini padjad on üldiselt nii vaiksed, et ma ei saa 100% väita et neid varasemalt oli kuulda. Padjad ja kompressor on vahetatud vähem kui 3 aastat tagasi uute originaal osade vastu.
Kõik kolm kaitset kontrollitud, relee vahetatud. STAR'ile ligipääsu hetkel pole. Asun Tartu kandis, seega kes saaks kohe juhtme külge panna võiks endast märku anda. Samamoodi kel kodus riiulis õhkvedrustuse moodulit on mis kõrvalistuja jalge ette käib ja on nõus diagnoosimise huvides korraks vahetama võib ka märku anda.
Ootan veel nõuandeid mida kontrollida ja proovida.
Hall vedrustuse veakood ees, tagaots on paar cm madalam kui muidu, ehk siis auto tahaks õhku lisada. Autot käivitades lülitab kompressori 2 sekundiks sisse ja kohe välja. Sama asja teeb mootori välja suretamise hetkel. Vahepeal kordagi kompressorit sisse ei lülitata. Patjade klappide plõksumist ei kuule, Bilsteini padjad on üldiselt nii vaiksed, et ma ei saa 100% väita et neid varasemalt oli kuulda. Padjad ja kompressor on vahetatud vähem kui 3 aastat tagasi uute originaal osade vastu.
Kõik kolm kaitset kontrollitud, relee vahetatud. STAR'ile ligipääsu hetkel pole. Asun Tartu kandis, seega kes saaks kohe juhtme külge panna võiks endast märku anda. Samamoodi kel kodus riiulis õhkvedrustuse moodulit on mis kõrvalistuja jalge ette käib ja on nõus diagnoosimise huvides korraks vahetama võib ka märku anda.
Ootan veel nõuandeid mida kontrollida ja proovida.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap