Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
126 kütusekulu
#1
mis võiks viga olla et, 2,8 136 kw võtab sajale 20l co2 on paigas seega jääb pööreteregulaator välja, kui viga kätte ei saa läheb diisel peale.Eks veitsa kahju oleks oskab keegi nõu anda
Vasta
#2
kui co on paigas siis kahtlustaks leket.
niiet vaata systeem üle.
Vasta
#3
Ma arvan, et viga on selles, et tegemist on vanatehnikaga.
Soovitan sellist bensiinikulu aktsepteerida, kuna see on suur, aga mitte midagi ülemäära hullu (eks ta sinna 20 alla linnatsüklis jääma peakski). Vanatehnika puhul on huvilise jaoks selliste vigade otsimine palju kallim kui see, kui neil harvadel kordadel mil autoga sõidetakse lihtsalt rohkem kütust sisse valada.

Tervitades,
Tauno
Vanatehnikahuviline
Vasta
#4
mis mõttes vanatehnika????
2,8 moto ei võta 20 liitrit sajale kui tal midagi viga pole.
Kütuse kulu suureneb ikka mingi vea arvelt. ja sõidustiilist.
Vasta
#5
Mina sain igatahes oma kytusekulu paika.. linnas a la 2,8 hetkel võtab 12-14 litra olenevalt ja maanteel saan hakkama 10ga... Minu enda pontu peitus vananenud kytuse torustikus kus tekkisid väikesed nn lekked ja bensiinipumba kehv töö. Mis on nyyd selleks ajaks korras ja samas ka pöörded aetud tyhikäigul a la 800rpm-i peale.. Niiet kokkuvõttes on 126 täpselt nii et mida rohkem gaasi seda suurem võimalus statoil Confusedmash:
Vasta
#6
Reddog Kirjutas:Mina sain igatahes oma kytusekulu paika.. linnas a la 2,8 hetkel võtab 12-14 litra olenevalt ja maanteel saan hakkama 10ga... Minu enda pontu peitus vananenud kytuse torustikus kus tekkisid väikesed nn lekked ja bensiinipumba kehv töö. Mis on nyyd selleks ajaks korras ja samas ka pöörded aetud tyhikäigul a la 800rpm-i peale.. Niiet kokkuvõttes on 126 täpselt nii et mida rohkem gaasi seda suurem võimalus statoil Confusedmash:


"Vananenud kütusetorustik ja bensiinipumba kehv töö" äkki räägiksid lähemalt, kuidas need korda said ja milline ökonoomsuse võit oli? Endal suht sama mure, ei sõida kõige raskema jalaga Rolleyes
Vasta
#7
mina lükkaks vea juhtrõhu regulaatori selga. see on esimene asi mis kütusekulu üles viib seda co.-d muutmata..
Reklaam-Disain-Teostus. Palju tuuning-kleepsudest autole ja mujale............::
50 96122 http://reklaamiteenused.onepagefree.com/
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S 300 SE 126 91a Hervin 5 457 23-01-2024, 10:02 PM
Viimane postitus: Hervin
Photo S 126 3,0 1987 aasta probleem RS süsteemig traavers1 3 929 28-06-2022, 07:29 AM
Viimane postitus: v6sa
  W 126 Mersedes-Benz avdei1986 2 3,182 04-09-2016, 09:48 PM
Viimane postitus: Egert 123
  S320 98a kütusekulu Mustank1990 3 3,024 21-06-2016, 10:01 AM
Viimane postitus: kubilius
  Plaan tuua lääne-euroopast mõne w 126 140KW 26 20,018 22-03-2016, 02:11 PM
Viimane postitus: 140KW
  MB S500 w220 kütusekulu ragnarhe 4 4,767 30-04-2015, 03:19 PM
Viimane postitus: MarJ
  Mootoriõli W 126 - le. boysel 1 2,700 28-04-2014, 05:41 PM
Viimane postitus: nostromo
  126 Bensiini toru? turista 1 2,905 21-01-2014, 03:38 PM
Viimane postitus: nostromo
  126 õnnetu:( 8Jx16 kärgvelg puudu turista 2 3,881 21-01-2014, 09:32 AM
Viimane postitus: turista
  W140 3.2 170 kw. kütusekulu? aqu77 3 2,874 23-03-2012, 03:09 PM
Viimane postitus: aqu77



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne