Postitused: 140
Teemad: 26
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Tere!
Autoks on w124 200E, R4 meh. pritse. bensukas.
Käisin autoga remondis, kus muuhulgas öeldi, et plokikaane tihend vajab vahetust. Remondi käigus lihviti kaant, pandi uus kaanetihend jms tihendid ( sh. kollektori ja klapikambrikaane oma ).
Sain masina remondist kätte, aga nüüd teeb tühikäigul dislahäält.
Käivitamisel on klõbin eriti suur, peale 1-2 seki lööb õlisurve üles, siis jääb veidi vaiksemaks, aga päris ära ei kao. Sooja mootoriga, kui tyhikäigul õlisurve ca 1,5 , on klõbin ikka alles.
Milles asi? Eeldades, et klõbisevad hüdrotõukurid, kuidas nad peale tihendi vahetust klõbisema hakkasid? Enne oli ju vaikus majas.
Kellelgi mingeid arvamusi? Ja mida saaks teha, et klõbinast lahti saada?
Tänan!
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
No uued hüdrotõukuris osta, aga võid proovida ka õlivahetust
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 140
Teemad: 26
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Indrek... remondis vend ütles, et pani sisse mingi Comma poolsündi. Sellega klõbiseb. Enne oli Valvoline Maxlife, sellega aga ei klõbisend.
Kas võib siis eeldada, et kaane tihendi vahetuse käigus keerati tõukuritega midagi pekki? Klõbinast lahti saamiseks peaksin siis panema paksema õli ( mineraalõli a la ) ?
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
no vaevalt kaanetohendi vahetusega hüdrotõukurit metsa annab keerata, võibolla ainult seda, et mingid õlikanalid jäid kinni ja tõukuriteni ei jõua õige õlisurve
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 140
Teemad: 26
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Mhmh, ja sinu soovitus oleks või mida sina teeksid? Uute tõukurite panek ju siis asja ei paranda, kui õlikanalid kinni. Peaks need kuidagi lahti saama, aga kuidas? Sry lollid küsimuse, pole autode peale just väga spets.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
noh ma kohe esimese hooga uut tihendit ei hakkaks vahetama, võid proovida ka lisada seda õlilisandit, mis peaks klõbinat vähendama.
On siuke hüdrotõukurite vaigistamiseks mõeldud lisand olemas, samas aga see klõbin võib ka jumala lambist tulla, see remont oli lihtsalt kokkusattumus, mul niiviisi oli
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 262
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
No kui enne oli sees vähe tihkem õli Valvoline MaxLife siis vabalt võib vedel Comma poolsünt selle klõbina tekitada.
Postitused: 71
Teemad: 13
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
mina sain klõbinast lahti kui vahetasin õli ja enne seda tegin mootori sisepesu
Postitused: 262
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Pesuainega ei soovita sisupesu teha, parim mootori pesu on tihedam õlivahetus
Postitused: 140
Teemad: 26
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Okei... et siis peaksin tagasi panema Valvoline Maxlife i.
Ma nüüd ei tea neid õlide viskoossusnäitajaid, aga kas Valvoline Maxlife ei ole ka mitte poolsünt?
Ja veel, kui õlivahetus ei aita, siis ikkagi tõukurid vahetusse?
Neid on seal siis kokku mitu? Kas 2 silindri kohta ehk siis kokku 8 tk?
Postitused: 448
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Tekkis sama lugu peale õlivahetust. Eelmine omanik väitis surmkindlalt, et täissünt sees. Panin ka täissündi (mingi kahtlase firma oma) ja peale seda kohe päris hull klõbin sees.
Paarpäeva hiljem tegin uue õlivahetuse ja sisse läks Castroli GTX poolsünt. Pisut nagu taandus klõbin selle peale, aga päris ära ei kadunud. Praegu kuidagi kõigub, vahepeal klõbiseb, siis jälle on vaikne.
Mis lisand see on selline, mis siin eespool välja hõigati. Oskab keegi midagi konkreetset soovitada?
Postitused: 71
Teemad: 13
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
soul Kirjutas:Pesuainega ei soovita sisupesu teha, parim mootori pesu on tihedam õlivahetus
idee järgi on täisündis rohkem mootorit puhastavaid aineid ja vähem jääke tekib ......mootori pesu soovitan spetsialistide juures teha, aga jah, naised saunas räägivad, et see õnne asi....mul puhastas igaljuhul mingid kanalid ära ja klõbin kadus...uus õli ka abiks muidugi
Postitused: 2,428
Teemad: 123
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
See on täielik lollus panna autole, millele on tehase poolt ette nähtud poolsünt, täissünt õli. Täissünt on tunduvalt "vedelam" ja see ei täida hüdrotõukureid nii tihkelt kui "paksem" poolsünt õli. Ja see on ka normaalne, et täissündi puhul hakkaad lekked tekkima, kuna tihendid ei ole arvestatud "vedelamat" õli kinni pidama....
Jälgige, mida tehas ette näeb...
See sama teooria, nagu need krdi 4 elektroodiga küünlad...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 71
Teemad: 13
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Rolz Kirjutas:See on täielik lollus panna autole, millele on tehase poolt ette nähtud poolsünt, täissünt õli. Täissünt on tunduvalt "vedelam" ja see ei täida hüdrotõukureid nii tihkelt kui "paksem" poolsünt õli. Ja see on ka normaalne, et täissündi puhul hakkaad lekked tekkima, kuna tihendid ei ole arvestatud "vedelamat" õli kinni pidama....
Jälgige, mida tehas ette näeb...
See sama teooria, nagu need krdi 4 elektroodiga küünlad...
kas mitte asi ei ole selles, et aastaid tagasi ei toodetud ja ei olnud nii palju levinud täissünt õlid....aga mingile hõredale mootrile on muidugi paksem õli parem
Postitused: 164
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Rolz Kirjutas:See on täielik lollus panna autole, millele on tehase poolt ette nähtud poolsünt, täissünt õli. Täissünt on tunduvalt "vedelam" ja see ei täida hüdrotõukureid nii tihkelt kui "paksem" poolsünt õli. Ja see on ka normaalne, et täissündi puhul hakkaad lekked tekkima, kuna tihendid ei ole arvestatud "vedelamat" õli kinni pidama....
Jälgige, mida tehas ette näeb...
See sama teooria, nagu need krdi 4 elektroodiga küünlad...
Kus otsast see täissünt siis niiväga vedelam on? Autoomanikele kõige tuttavam SAE standard jagab õlid 11 viskoossusklassi - 0W, 5W, 10W, 15W, 20W, 25W (talveõlid) ja 20, 30, 40, 50, 60 (suveõlid). Aastaringsetel õlidel kasutatakse kaksistähistust. Kuna õlid - Sünteetiline õli 5W-40, poolsünteetiline 10W-40 ja mineraal 15W-40 peavad töötemperatuuril vastama SAE40 viskoossusklassile. Siis viskoossuse erinevus on ainult madalatel temperatuuridel. Mootoriõli koosneb baasõlist ja selle omadusi parandavatest manustest. Reeglina on mootoriõli koostis järgmine: baasõli 77%, viskoossusindeksi parendajad 11%, dispersandid 5%, detergendid 3%, kulumise vähendajad 1% ja muud manused 3%. Baasõli on päritolult kas mineraalõli ehk naftaõli, sünteetiline ehk tehisõliõli või poolsünteetiline õli. Sünteetilised õlid tavaliselt on paremate pesemisomadustega ja pikalt mineraalõliga sõitnud mootoris võib sünteetiline õli sinna tekkinud ladestised lahti pesta ja see siis omakorda miskid peened kanalid ummistada.
Postitused: 38
Teemad: 1
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
Andres65 Kirjutas:Rolz Kirjutas:See on täielik lollus panna autole, millele on tehase poolt ette nähtud poolsünt, täissünt õli. Täissünt on tunduvalt "vedelam" ja see ei täida hüdrotõukureid nii tihkelt kui "paksem" poolsünt õli. Ja see on ka normaalne, et täissündi puhul hakkaad lekked tekkima, kuna tihendid ei ole arvestatud "vedelamat" õli kinni pidama....
Jälgige, mida tehas ette näeb...
See sama teooria, nagu need krdi 4 elektroodiga küünlad...
Kus otsast see täissünt siis niiväga vedelam on? Autoomanikele kõige tuttavam SAE standard jagab õlid 11 viskoossusklassi - 0W, 5W, 10W, 15W, 20W, 25W (talveõlid) ja 20, 30, 40, 50, 60 (suveõlid). Aastaringsetel õlidel kasutatakse kaksistähistust. Kuna õlid - Sünteetiline õli 5W-40, poolsünteetiline 10W-40 ja mineraal 15W-40 peavad töötemperatuuril vastama SAE40 viskoossusklassile. Siis viskoossuse erinevus on ainult madalatel temperatuuridel. Mootoriõli koosneb baasõlist ja selle omadusi parandavatest manustest. Reeglina on mootoriõli koostis järgmine: baasõli 77%, viskoossusindeksi parendajad 11%, dispersandid 5%, detergendid 3%, kulumise vähendajad 1% ja muud manused 3%. Baasõli on päritolult kas mineraalõli ehk naftaõli, sünteetiline ehk tehisõliõli või poolsünteetiline õli. Sünteetilised õlid tavaliselt on paremate pesemisomadustega ja pikalt mineraalõliga sõitnud mootoris võib sünteetiline õli sinna tekkinud ladestised lahti pesta ja see siis omakorda miskid peened kanalid ummistada.
Õige jutt Andres65
Postitused: 448
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
ca 2000 km peale õlivahetust kadus klõbin ära.
Ainult käivitades veel on hästi korraks.
Aga karta on, et pikka pidu nende tõukuritega enam pole...
Postitused: 140
Teemad: 26
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Tegelikult sain mina sellest imelikust klõbinast lahti nõnda, et sätiti süüdet veidi. Enne oli see keeratud veidi liiga hiliseks ( vist ) .
|