21-10-2019, 05:46 PM
Sai peale pikki otsinguid koju toodud üks W164, 350 diisel, 2011. LS230k
Olgugi, et tegu oli kontrollitutest kõige paremas korras isendiga, siis päris ilma ühegi "iseloomuliku nüansita" vist seda mudelit ei leiagi.
1) Aeg-ajalt (mitte iga kord) pärast käivitust D või R peale pannes kostub armatuurist 1-2 sekundi pikkune piiks. Ühtegi tuld põlema ei löö ja veateadet armatuuris ei ole. Tean, et paar parkimisandurit on surnud, parktronic seetõttu välja lülitatud - kas surnud andur võib seda piiksu tekitada?
2) Airmaticus on kuskil mingi väike leke. Kui mitu päeva ei sõida, siis auto vajub õrnalt allapoole, eest nagu rohkem. Käivitades tõuseb nii esi- kui tagaosa ilusti ja kiiresti paika. Kompressor?
3) Külmalt on esimesed käiguvahetused tunda, paar esimest kilomeetrit - edasi käib nagu kulda. Kas ja mis siin kontrollima peaks?
Olgugi, et tegu oli kontrollitutest kõige paremas korras isendiga, siis päris ilma ühegi "iseloomuliku nüansita" vist seda mudelit ei leiagi.
1) Aeg-ajalt (mitte iga kord) pärast käivitust D või R peale pannes kostub armatuurist 1-2 sekundi pikkune piiks. Ühtegi tuld põlema ei löö ja veateadet armatuuris ei ole. Tean, et paar parkimisandurit on surnud, parktronic seetõttu välja lülitatud - kas surnud andur võib seda piiksu tekitada?
2) Airmaticus on kuskil mingi väike leke. Kui mitu päeva ei sõida, siis auto vajub õrnalt allapoole, eest nagu rohkem. Käivitades tõuseb nii esi- kui tagaosa ilusti ja kiiresti paika. Kompressor?
3) Külmalt on esimesed käiguvahetused tunda, paar esimest kilomeetrit - edasi käib nagu kulda. Kas ja mis siin kontrollima peaks?