Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Om606 961 jõud kaob
#1
Tervist ostsin hiljuti om606 961 mootoriga mb. Peale ostu töötas kuskil 300+km kõik väga hästi.
Probleem selles, et jõud kaob ära ja aitab seisma jätmine ja uuesti käivitamine.
Paarutada ja pähe anda töötab kõik hästi aga kui ühtlaselt sõita natuke aega siis..... , ühtegi tuld armatuuris põlema ei lähe.
Vaakumid head (näpuga proovides, silmaga vaadated), turbo ülerõhu klapp liigub hästi.
Lambi diagnostiga ligi ei saa ja õige asja ligi saan nädala pärast.
Ehk kellegil on sama jama teinud või oskab kuhugi poole suunata sest võibolla arvuti viga ei näita.
Vasta
#2
Sel on ju ÕKM?

Kui see lahti ühendada, kas siis toimib samamoodi?

Juhtmestik ei ole biolagunenud?
Vasta
#3
w140 peal see probleem?
Vasta
#4
Olen sellise probleemiga W210 peal 606 912 maadelnud.

Minul andis auto veidi liiga palju ülerõhku ja sümptomiteks oli vigane turbo ülerõhuklapp või siis solenoid mis turbo käitumist kontrollib.

Ehk siis kui muidu kõik toimis, siis 110 alas sai aru, et liiga palju tuleb boosti peale ja tõukas aju avariisse. Peale restarti oli jälle kõik korras.

Vaakumsüsteemi ja sellesse klappi jookseb mingi aeg kondentsvesi ja elektromagnet klapi võll roostetab kinni.
Vasta
#5
E: tegemist jah w140'ga.
Pole tükk aega netis olnud.
Külasepp vaatas arvutiga järgi ja ütlea, et egr. Plaanis oli nvn chip peale panna ja ühelepoole siis laseb selle egri ka välja visata, sest tulevikus mõningad plaanid.
Chip peale ja auto käitub samamoodi. Kohalikul sepal "pole aega, jube kiire" koguaeg ning pole arvutiga ligi saanud.
Egr ja turbo vaakum solenoide olen omavahel vahetanud, ikka sama.
Panin tähele, et kui jõud kaob siis reaalselt turbo vaakum kaob, ehk vaakum klapp täiesti lahtises olekus ja voolik tagant võtta siis imeõrn vaakum on. Kui solenoidilt põhivaakum lahti ühendada siis on tunda, et vaakumpump imeb hästi. Ma nüüd ei tea kas mõlemad solenoidid õhtal või on kuskil muu jama mis käseb turbo rõhu maha "keerata".
Vasta
#6
(13-11-2018, 10:00 PM)Siim105 Kirjutas: ...
Ma nüüd ei tea kas mõlemad solenoidid õhtal või on kuskil muu jama mis käseb turbo rõhu maha "keerata".

Ise küsin, ise vastan. Meil on STARiga kodanike kontaktid hoolduse teemas olemas. Sul on valida, kas paugutada suvalises suunas ja raisata aega või lasta mersukeelt rääkival kodanikul auto üle kuulata.

Kindel, et Su autole "chip" pandi ja labaselt takistiga sisseimetavat õhku külmemaks ei valetata?
Vasta
#7
Mul oli sama jama aitas lõpuks turborõhu anduri vahetus(map sensor)!
Vasta
#8
(14-11-2018, 12:33 PM)v6sa Kirjutas:
(13-11-2018, 10:00 PM)Siim105 Kirjutas: ...
Ma nüüd ei tea kas mõlemad solenoidid õhtal või on kuskil muu jama mis käseb turbo rõhu maha "keerata".

Ise küsin, ise vastan. Meil on STARiga kodanike kontaktid hoolduse teemas olemas. Sul on valida, kas paugutada suvalises suunas ja raisata aega või lasta mersukeelt rääkival kodanikul auto üle kuulata.

Kindel, et Su autole "chip" pandi ja labaselt takistiga sisseimetavat õhku külmemaks ei valetata?

Elan parjas kolkas. Tänud info eest, et meil selline teema/postitus, kohe vaatan järgi.
Chip tehti kindlalt, saatsin postiga aju firmasse ja seal vahetati kivid ja vajalik tarkvara muudatus
Veendusin järgmisel päeval peale postituse tegemist, et jama mujal ja vajab ikka arvutit, töö juures vajalik Mercedes-Benz diagnost puudub, selle arutlen.
Vasta
#9
Uurisin mis ma uurisin, sain teada, et 961(w140) ja 964 (G) omavad positsiooni anduriga egri klappi. See klapp on defka, varuosa poed seda ei paku, kasutatuna kuskilt ei leia, ilmselt esinduse teema aga vaevalt seal on ja kui on siis ilmselt maksab terve varanduse.

Niipalju kui netis ringi uurisin siis seda klappi ei saa välja kirjutada vaid juhtmete vahele tuleb panna emulaator.

Leidsin ühe foorumi teema kus on täpselt ära seletatud aga teema lõpus on kommentaarid kus on üks takisti pilt aga ma ei saa aru kas see 961 peal toimib või on mõeldud 962 (E-klass). Valgega on venekeeles kirjutatud aga no üldse ei oska vene keelt. Ehk keegi on kokku puutunud selle p1404 veaga ja oskab lahenduse öelda või oskab venekeelt ning seletab lahti kas toimib 961 puhult või mitte.

https://www.drive2.ru/b/1402389/?page=0

[Pilt: Screenshot_20190105-150750.png]
[Pilt: Screenshot_20190105-150827.png]
[Pilt: Screenshot_20190102-162841.png]
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Vana hea om606 ja turbotamine. Miskimingi12 3 913 19-01-2023, 11:15 PM
Viimane postitus: Miskimingi12
  OM606 ja OM605 plokk P6ka 2 1,231 15-12-2020, 11:22 PM
Viimane postitus: P6ka
  Sprinter W902 2.7 jõud kaob ja kast ei vaheta alla, pedaaliga käskides... Bullrider 1 929 08-12-2020, 08:06 PM
Viimane postitus: v6sa
  om606 w140 EGR eemaldamine leonK 3 3,289 19-09-2019, 07:23 AM
Viimane postitus: v6sa
  Om606 mootorist eenupeenu 2 2,646 26-02-2019, 06:31 PM
Viimane postitus: fubuq
  W211 jõud kaob vahetevahel ära raigosuur 1 4,039 31-10-2016, 01:39 PM
Viimane postitus: raigosuur
  OM606 turbo pikkvint 17 15,080 20-04-2016, 07:23 PM
Viimane postitus: ReinGSM
  OM606 Nissan patrolile. Allar 1 30 18,872 03-04-2016, 10:55 AM
Viimane postitus: Allar 1
  Om606.910 alla 2000 pöörde ei tööta fubuq 6 4,827 16-12-2015, 03:57 PM
Viimane postitus: fubuq
  W212-le OM606? td606 2 2,971 18-02-2015, 03:01 PM
Viimane postitus: erx000



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne