Postitused: 133
Teemad: 23
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Tere
Palun abi. Tööruunal (1997 ML320 bens) on tekkinud probleem - kui ca 10-20 minutit autoga sõita, siis viskab põlema järgmised tuled: BAS ESP (kollane), ETS (kollane) ja ABS (kollane) ning (( ! )) BRAKE (punane) ning armatuur hakkab piiksuma.
Lisan video ka ->
https://youtu.be/A2-CTo-qj1Q
Hort Auto käis sõitmas, said ka süsteemi avariirezhiimi ja tuvastasid, et eksisteerib üks kahest probleemist:
1) Kas on ABS/ESP pumbas mingid solenoidid vigased; või
2) on juhtmekimp vigane
Kas keegi oskab midagi kommenteerida? On näinud selliseid sümptomeid ja oskaks midagi arvata?
Kas lahendus on uus pump või saab neid solenoide seal vahetada?
Ühesõnaga, igasugune abi on teretulnud.
Tänud ette,
Joel
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Postitused: 311
Teemad: 19
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
(11-07-2018, 11:19 AM)Joel. Kirjutas: Tere
Palun abi. Tööruunal (1997 ML320 bens) on tekkinud probleem - kui ca 10-20 minutit autoga sõita, siis viskab põlema järgmised tuled: BAS ESP (kollane), ETS (kollane) ja ABS (kollane) ning (( ! )) BRAKE (punane) ning armatuur hakkab piiksuma.
Lisan video ka -> https://youtu.be/A2-CTo-qj1Q
Hort Auto käis sõitmas, said ka süsteemi avariirezhiimi ja tuvastasid, et eksisteerib üks kahest probleemist:
1) Kas on ABS/ESP pumbas mingid solenoidid vigased; või
2) on juhtmekimp vigane
Kas keegi oskab midagi kommenteerida? On näinud selliseid sümptomeid ja oskaks midagi arvata?
Kas lahendus on uus pump või saab neid solenoide seal vahetada?
Ühesõnaga, igasugune abi on teretulnud.
Tänud ette,
Joel
Mis vead salvestuvad?
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Postitused: 133
Teemad: 23
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Veakoodid on C1319 ja C1317.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Postitused: 133
Teemad: 23
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Sain Hort Autost sellise vastuse:
Saime auto täna töösse elektrik tõmbas pumba laiali sees on rooste ja niiskus kahjustused, lisaks on keegi juhtploki pistikut näppinud. Pistiku korpus on puudu ja klemmid on torgatud juhtploki pistikusse lahtiselt.Vaja läheks pumpa koos juhtploki ja auto poolsete juhtmete pistikuga,hea kui pistikussse jääksid ka juhtmed mingis pikkuses.
Küsimus - kust ma leiaksin selle pumba koos juhtplokiga ja juhtmete pistikuga? Hortist öeldi et varuosapäringu romulatesse olid nad juba teinud, aga tulemusteta. Kas kellelgi on infot mingi ML320 kohta, mida juppideks müüakse?
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Olen ka selle plokiga jauranud ML-il. Eestist raske leida, minul vedas puht juhusele leidsin hüdro osa mis vedeles ühes Tallinna romulas ja nad ei teadnud isegi mis ML-le see sobib. Kuid mulle õnneks sobis. Silberis on selle hind päris jalust rabav. Hüdro osa oli miskine 1,5 kilo ja elektri osa oli vist isegi 1,8 kilo. Pistikut neil muidugi ei ole vast pakkuda. Neil on neid plokke mitmeid erinevaod versioone. Iga masina oma ei sobi. Ebays on valik suurem, aga mina sealt omal ajal tellida ei julgenud. Tal asub see plokk natuke sita koha peal ka. Täpselt logari taga ja tagatipuks veel Klaasi pesu paagi all. Nii et niiskust ja vett saab päris hoolega. Seega seal on see niiskust hoidev pistik, mis peab päris hermeetiline olema, et niiskus talle kahju ei teeks. Köige pealt vaata mis täpne pumba kood on, siis vaata ka kindlasti seda millised on asendus koodid( minu ML kliima plokil oli näiteks 4 erinevat asendus koodi aastate jooksul. jupp ise sama) ja siis hakka otsima, äkki õnn naeratab. Minul löppes saaga 100.- + aja ja kütuse kuluga löpuks
aga otsimist ja helistamist ja koodidega mässamist oli palju.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 133
Teemad: 23
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Aitäh. Siis on vaja natuke põhjalikumalt sellega tegeleda. Palun siis esimese hooga piiksumise armatuuris ära disablida, hoiatustuledega saab suveajal ilma ABS/ESPta ka sõidetud, aga piiksumine ajab veidi okkasse. Otsin siis uue jubina. Olen näinud mingeid sarasid müügis, äkki leian mõne juppideks osta. Roostetab nagunii üle kere, äkki saaks mingid plekid ka asendatud.
Tänud!
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio