Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w210 käiguvahetused 2000 pöörde peal, jõupuudus
#1
Tere, pöördun jällegi väikese hädaga Teie, foorumirahva poole.
Nimelt 270cdi kipub viimaselajal palju trikitama, suvalisel hetkel läheb auto nagu "limp home mode'sse". Käigud vahetab kõik kenasti ära aga teeb ta seda kõike 2000 pöörde peal. Käsitsi käiku vahetades lubab kuni 3000 lasta pöördeid, käik alla lüües pidurdab mootoriga kuni pöörded kukuvad 3000 peale.
Peale auto väljasuretamist ja uuesti käivitamist on asi jälle korras ja toimib vahest minuti, vahest kauem kui tund kenasti nii nagu peab.
Käigukasti õli ja filtri vahetasin ära, isegi trafost sai enamus õli kätte kuna mootor oli maas. Õli tase normis. Peale õlivahetust läks minuarust see viga veelgi sagedasemaks. Vahetatud ka autol kõik teised mahlad ja filtrid.
Kui mootor maas oli sai kenasti ka sisselase puhastatud ja pöördklapid kinni pandud.
KTS diagnosti lasin autole korra ligi, eelkõige ABS tulukese kustutamise eesmärgil kuid mootorivigu ei näidanud ka, käigukastile diagnosti tegime ka, miskit erilist seal polnud (libisemine kolmandalt neljandale käigule) aga see viga võis sinna juba aastaid tagasi tekkida. Kõik vead said kustutatud ja koheselt midagi asemele ei tekkinud/tagasi ei tulnud.
Hetkel rahadega kuulõpus nii nagu on ja auto alla ka rohkelt eurosid maetud niiet ehk oskab keegi veel miskit soovitada.
Conductor plate ja selle pistuku vea puhul peaks sümptomiks ju üldjuhul olema mingi kindla käigu lukus olemine.
Üks asi meenus veel, öeldi mulle diagnostist et ehk on turbo geomeetria/klapp kinni/takerdub ja tekib ülerõhk. Panin OBD adapteri külge ja ülerõhku kiirendades ei teki, gaasi andes turbo klapi/geomeetria hoob liigub kenasti. Soovitati ka proovida turbo vaakumklapp vahetada EGR'i omaga ära (sest need identsed) aga peale vahetust miskit muutust pole toimunud.
Suured tänud ette kaasamõtlejatele, järgmisesse diagnosti üritan jõuda siis kui viga reaalselt aktiivne on. Kui käiku vahetab siis teeb seda kenasti ja kiirelt, ei libista ega viivita.
Vasta
#2
3000rpm peale piiramine üldiselt ikkagi seotud mootoriga või mõne tema anduriga.
Kasti veaga juba mainitud 3. käigule piiramine.

Ega siin muu ei aita, kui pädev diagnostika, vead peaks mälus sees kah olema, seega võiks üsna lihtne olla tuvastada.
Vasta
#3
Eks kuualguses/keskpaigas paneb uuesti seadme taha ja uurib asja. Mootorivigades oli vaid andurite n.ö lahtiühendamised, peale kustutust nad tagasi ei ilmunud. Huvitav ongi see, et vahepeal nagu toimib kõik kenasti, tunnikese andsin kuuma, tegin palju kiirendamisi ja pidurdusi, samas vahepeal toimib auto vaid kuni 50ni kiirendades, järgmise foori all on jälle jõuetu.
Vasta
#4
Esimese asjana pakuks õhukulumõõtjat, teisena turbo vaakumregulaatorit või mis iganes see on, asetseb paisupaagi lähedal, teisel pool on samasugune EGRi oma, omavahel vahetatavad ei ole. Omal olnud samad jamad kunagi. Aga kõige parem ikka õige diagnost, muidu jäädki neid juppe vahetama.
Vasta
#5
Kuu keskpaigas tagasi Eesti auto juurde tagasi jõuan siis vaatab auto veelkord diagnostiga asja üle ja vea leidmisel annan ka foorumirahvale teada, ehk kellegil tulegikus abi.
Vasta
#6
Enda 320cdil esinesid täpselt samad sümptomid MAF sensori veaga, nagu juba eelnevalt mainiti, arvan sama, et õhukulumõõtja viga. Uue Pierburgi poolt toodetud anduri paigaldamisega kõik probleemid kadusid ja töötab siiani hästi
Vasta
#7
Vaatan MAF'i üle, see võib tõesti puhastamist/vahetamist vajada.
Sai neid lõdvikuid puhastatud kui mootorivahetus käsil oli, võimalik et anduril võib miskit prügi peal olla küll.
Auto tahmab ka suht hullult, ülevaatusel oli tahma 2.6 lubatud 3st ühikust.
Vasta
#8
(01-07-2018, 01:10 PM)onu_siim Kirjutas: Erinevaid p6hjuseid, et mootor avariireziimi läheks on n+1, mitte pelgalt MAF-i ülesütlemine.

Aamen!

Arvuti taha ja reaalseid väärtusi kaema sõidu pealt. Kui veakood ise pole ennastselgitav. Mida ta enamasti ei ole...Crybaby
Vasta
#9
Käis siis seekord DAS diagnostika sabas kuna KTS ei näitanud midagi. Diagnostis selgus et sisselaske klappe juhtiv mootor paneb villast aegajalt. Panin teisele mootorile pistiku sappa ja enam pole probleemi olnud.
Tahmamine on endisekt aktuaalne, musta viskab igast asendist- kohaltvõtt, maanteel kick-downid.
Edit: Diagnostika panime järgi siis kui olin sõidust tulnud ja mootor oli limp-reziimis.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W210 raadio juhtmete teadmatus r2lfian 0 124 24-09-2024, 12:30 AM
Viimane postitus: r2lfian
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 369 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  W210 722.6 5G-TRONIC käigukasti variandid dinowalk 2 830 01-05-2022, 05:52 PM
Viimane postitus: dinowalk
  W210 Naviga Becker Comandi vastu roodla 0 532 13-03-2022, 11:59 PM
Viimane postitus: roodla
  elektriga juhtus , w210 veixmbs 4 1,029 17-02-2022, 09:48 PM
Viimane postitus: veixmbs
  W210 220d EPC vigane käivitus valdis6 1 751 16-12-2021, 10:31 AM
Viimane postitus: v6sa
  K: W210 kütuse pump + pilt siimsl1 14 15,013 10-12-2021, 10:05 PM
Viimane postitus: v6sa
  W210 320CDI TOSSAB veixmbs 7 1,191 19-11-2021, 09:58 PM
Viimane postitus: veixmbs
  w210 2001 aasta kõlarid Alan87 1 1,976 03-11-2021, 08:23 PM
Viimane postitus: MAV
  w210 cd mängija veixmbs 0 634 03-11-2021, 03:57 PM
Viimane postitus: veixmbs



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne