Postitused: 89
Teemad: 22
Liitus: Apr 2015
Maine:
0
29-05-2018, 08:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-05-2018, 11:21 AM ja muutjaks oli 7hp.)
Tere, 270cdi jäi poolteist- kaks aastat tagasi seisma, et keretöid teha. Seisma jäädes viskas kâivitades natukene sinist. Üks pihusti oli kahtlane, nüüd mõõtsin tagasivoolud uuesti ära ning teistest oluliselt suurema tagasivooluga pihusti läks vahetusse.
Enne kui ka peale pihusti vahetust endiselt mootor suitseb, eriti kõrgetel pööretel. Turbolõdvikut proovisin lahti võtta, endiselt suitseb.
Väike videoklipp ka probleemist: https://youtu.be/Z1w4WQByUbw
Tänud ette.
Lisaks veel, et see suits mis tuleb on väga kange ja paneb silmad kipitama.
Postitused: 89
Teemad: 22
Liitus: Apr 2015
Maine:
0
29-05-2018, 09:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-05-2018, 09:21 PM ja muutjaks oli 7hp.)
No kui turbo lõdvik lahti lasta sisselaske poolt siis saab ju ideepoolest välistada, et turbo seda suitsu põhjustaks.
Küttefilter, õhufilter jne on ka uued pandud.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kas turbolõdviku lahtilaskmine musta suitsu tekitas?
Postitused: 89
Teemad: 22
Liitus: Apr 2015
Maine:
0
musta suitsu koguse suurenemist ei tähendanud, ta korraks ikka viskab musta kui gaasi anda. Loodan, et pihustiotsad lihtsalt kinni jäänud (1.5a pole auto sõiduteed näinud, mitmeid kordi lasin tal talvel kohapeal soojaks käia, koormust pole saanud). Kas EGR võib ka kinnijäämisel sellist suitsu korraldada?
Praegu plaanis mingi kütuselisandiga veidi kangem segu paaki teha, maanteel talle korralikult sooja anda ja vaatab kas on kasu miskit.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Mis lõhnaga on suits? Hapu või kibe või magus? Ehk kas see on põlemata kütus, põlenud õli või aurunud jahutusvedelik?
Postitused: 89
Teemad: 22
Liitus: Apr 2015
Maine:
0
Ma ei oska öelda nii täpselt millega tegu on, pole nii kogenud sellel alal. Magus ta kindlasti ei ole, pigem kibe, garaazis käima panin ja tossutasin siis hakkasid silmad valutama ja vett jooksma.
Postitused: 89
Teemad: 22
Liitus: Apr 2015
Maine:
0
Pihusti oli kellegi teise vana, temal toimis mootor kenasti. Tagasivoolu mõõtsin ca 10 sekundit, nii palju kui voolikutesse mahtus (läbipaistvad voolikud torkasin pihustile otsa, kogust milliliitrites öelda ei oska), kõikidel pihustitel tuli tagasivoolu suht samal tasemel.
Kaks vana pihustit mis mul algusest saati peal on koodiga A 611 070 06 87.
Kaks pihustit 2.5a. tagasi said taastatud pihustite vastu vahetatud (neil pole kahjuks seda rõngast peal kus koodid on).
Postitused: 89
Teemad: 22
Liitus: Apr 2015
Maine:
0
Kerge uuendus.
Panin kütuselisandit sisse ja andsin autole veidi kuuma, ikka ei miskit- suitseb samamoodi. Suits pigem sinine kui valge, suitseb siis kui hoida pöördeid- jätab vahepeal vahele ka.
Pihustite viga ei ole (võtsin kõik 5 pihustit ideaalselt toimiva w211 pealt mille läbisõit 200k ringis).
Karterituulutuse võtsin ka lahti, ikka suitseb.
Õlikork maas suitseb ka.
Jääb siis vist valikusse kas turbo, probleem kolvirõngastega või hoopis klapisääretihendid?
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
(01-06-2018, 11:49 AM)7hp Kirjutas: Kerge uuendus.
Panin kütuselisandit sisse ja andsin autole veidi kuuma, ikka ei miskit- suitseb samamoodi. Suits pigem sinine kui valge, suitseb siis kui hoida pöördeid- jätab vahepeal vahele ka.
Pihustite viga ei ole (võtsin kõik 5 pihustit ideaalselt toimiva w211 pealt mille läbisõit 200k ringis).
Karterituulutuse võtsin ka lahti, ikka suitseb.
Õlikork maas suitseb ka.
Jääb siis vist valikusse kas turbo, probleem kolvirõngastega või hoopis klapisääretihendid? klapisäär suitseb nõnda,et kui lased tühikäigul käia ja annad gaasi siis lööb suitsu välja,kui täitsa peetis siis võivad ka koguaeg suitseda,pigem kui seisis pikalt on rõngad kinni,mingi ilaga pidavat lahti saama rõngad ,pole kindel,turbo suitseb ka kogu aeg,mnjah raske juhus
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 89
Teemad: 22
Liitus: Apr 2015
Maine:
0
Veidi raske juhus jah, tühikäigul nagu ei suitseks. Mootorisse survet ei teki. Kakun mootori laiali, vaatan kuidas seisukord on, kui kannatab siis vahetab saaled-rõngad-tihendid ära, kui ei- otsib uue ploki.
Postitused: 89
Teemad: 22
Liitus: Apr 2015
Maine:
0
Nonii, sai täna siis veidi lahti kakutud seda saia, selgus tõsiasi, rt siit enam asja ei saa. Kõik 5 kolbi mõralised, silindritel leidub augukesi- ühes isegi mõralaadne moodustus ja ka plokikaanes leidub neid sammuseid..
Paar pildikest silmailuks:
|