Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W210 cdi suitseb
#1
Tere, 270cdi jäi poolteist- kaks aastat tagasi seisma, et keretöid teha. Seisma jäädes viskas kâivitades natukene sinist. Üks pihusti oli kahtlane, nüüd mõõtsin tagasivoolud uuesti ära ning teistest oluliselt suurema tagasivooluga pihusti läks vahetusse.
Enne kui ka peale pihusti vahetust endiselt mootor suitseb, eriti kõrgetel pööretel. Turbolõdvikut proovisin lahti võtta, endiselt suitseb.
Väike videoklipp ka probleemist: https://youtu.be/Z1w4WQByUbw
Tänud ette.
Lisaks veel, et see suits mis tuleb on väga kange ja paneb silmad kipitama.
Vasta
#2
No kui turbo lõdvik lahti lasta sisselaske poolt siis saab ju ideepoolest välistada, et turbo seda suitsu põhjustaks.
Küttefilter, õhufilter jne on ka uued pandud.
Vasta
#3
Kas turbolõdviku lahtilaskmine musta suitsu tekitas?
Vasta
#4
musta suitsu koguse suurenemist ei tähendanud, ta korraks ikka viskab musta kui gaasi anda. Loodan, et pihustiotsad lihtsalt kinni jäänud (1.5a pole auto sõiduteed näinud, mitmeid kordi lasin tal talvel kohapeal soojaks käia, koormust pole saanud). Kas EGR võib ka kinnijäämisel sellist suitsu korraldada?
Praegu plaanis mingi kütuselisandiga veidi kangem segu paaki teha, maanteel talle korralikult sooja anda ja vaatab kas on kasu miskit.
Vasta
#5
Mis lõhnaga on suits? Hapu või kibe või magus? Ehk kas see on põlemata kütus, põlenud õli või aurunud jahutusvedelik?
Vasta
#6
Ma ei oska öelda nii täpselt millega tegu on, pole nii kogenud sellel alal. Magus ta kindlasti ei ole, pigem kibe, garaazis käima panin ja tossutasin siis hakkasid silmad valutama ja vett jooksma.
Vasta
#7
Pihusti oli kellegi teise vana, temal toimis mootor kenasti. Tagasivoolu mõõtsin ca 10 sekundit, nii palju kui voolikutesse mahtus (läbipaistvad voolikud torkasin pihustile otsa, kogust milliliitrites öelda ei oska), kõikidel pihustitel tuli tagasivoolu suht samal tasemel.
Kaks vana pihustit mis mul algusest saati peal on koodiga A 611 070 06 87.
Kaks pihustit 2.5a. tagasi said taastatud pihustite vastu vahetatud (neil pole kahjuks seda rõngast peal kus koodid on).
Vasta
#8
Kerge uuendus.
Panin kütuselisandit sisse ja andsin autole veidi kuuma, ikka ei miskit- suitseb samamoodi. Suits pigem sinine kui valge, suitseb siis kui hoida pöördeid- jätab vahepeal vahele ka.
Pihustite viga ei ole (võtsin kõik 5 pihustit ideaalselt toimiva w211 pealt mille läbisõit 200k ringis).
Karterituulutuse võtsin ka lahti, ikka suitseb.
Õlikork maas suitseb ka.
Jääb siis vist valikusse kas turbo, probleem kolvirõngastega või hoopis klapisääretihendid?
Vasta
#9
(01-06-2018, 11:49 AM)7hp Kirjutas: Kerge uuendus.
Panin kütuselisandit sisse ja andsin autole veidi kuuma, ikka ei miskit- suitseb samamoodi. Suits pigem sinine kui valge, suitseb siis kui hoida pöördeid- jätab vahepeal vahele ka.
Pihustite viga ei ole (võtsin kõik 5 pihustit ideaalselt toimiva w211 pealt mille läbisõit 200k ringis).
Karterituulutuse võtsin ka lahti, ikka suitseb.
Õlikork maas suitseb ka.
Jääb siis vist valikusse kas turbo, probleem kolvirõngastega või hoopis klapisääretihendid?
klapisäär suitseb nõnda,et kui lased tühikäigul käia ja annad gaasi siis lööb suitsu välja,kui täitsa peetis siis võivad ka koguaeg suitseda,pigem kui seisis pikalt on rõngad kinni,mingi ilaga pidavat lahti saama rõngad ,pole kindel,turbo suitseb ka kogu aeg,mnjah raske juhus

www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#10
Veidi raske juhus jah, tühikäigul nagu ei suitseks. Mootorisse survet ei teki. Kakun mootori laiali, vaatan kuidas seisukord on, kui kannatab siis vahetab saaled-rõngad-tihendid ära, kui ei- otsib uue ploki.
Vasta
#11
Nonii, sai täna siis veidi lahti kakutud seda saia, selgus tõsiasi, rt siit enam asja ei saa. Kõik 5 kolbi mõralised, silindritel leidub augukesi- ühes isegi mõralaadne moodustus ja ka plokikaanes leidub neid sammuseid..
Paar pildikest silmailuks:
[Pilt: IMG_20180606_123928.jpg]
[Pilt: IMG_20180606_123913.jpg]
[Pilt: IMG_20180606_123848.jpg]
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W211 E270 Cdi 2004 a. aku jookseb tühjaks Taavi8861 0 89 23-10-2024, 03:59 PM
Viimane postitus: Taavi8861
  W210 raadio juhtmete teadmatus r2lfian 0 129 24-09-2024, 12:30 AM
Viimane postitus: r2lfian
  W212 E350 CDI 195KW veakoodid Tornaado 0 201 25-06-2024, 10:09 PM
Viimane postitus: Tornaado
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 374 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  Probleem W212 E350 cdi 09 roolilatiga kotto 1 696 04-10-2022, 04:46 PM
Viimane postitus: stihl
  E350 CDI W212 4MATIC - DPF sensor chrishere 18 3,582 17-05-2022, 04:00 PM
Viimane postitus: chrishere
  W210 722.6 5G-TRONIC käigukasti variandid dinowalk 2 840 01-05-2022, 05:52 PM
Viimane postitus: dinowalk
  W210 Naviga Becker Comandi vastu roodla 0 537 13-03-2022, 11:59 PM
Viimane postitus: roodla
  elektriga juhtus , w210 veixmbs 4 1,035 17-02-2022, 09:48 PM
Viimane postitus: veixmbs
  W210 220d EPC vigane käivitus valdis6 1 756 16-12-2021, 10:31 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne