Postitused: 27
Teemad: 12
Liitus: Aug 2014
Maine:
0
Mureallikaks siis mb c200 w203 2,2 2001 diisel.
Ei teaga kas probleemiga on seotud ka see fakt aga käisin
Just autoga plokikaane tihendi vahetusel ja peale seda auto ei
liigu enam nii nagu enne.
Enne remonti oli start sujuv ja liikus mõnusalt koha pealt
Minema nüüd aga esimesega jõnksutab täiega.
Ei tea jas see loeb ka,et auto oli lahti võetud mootoriga pea kaks
nädalat.vahepeal käis plokikaas lihvimises ja ära vahetati nii plokikaane tihend,
Klapikambrikaane tihend jaklapisääre tihendid.hiljem kui diagnostikat tegid mehed
siis vahetati ära ka õhulugeja.
aga ei liigu enam nii hästi...ristmikutel foori taga liikuma minnes
Pidevalt sureb välja.kui juba kolmanda käiguga sõita siis probleeme pole
130ni proovisin kiirendada ja ilusti astus suure kiirusega.
Remonditöökojast öeldi,et nemad ei oska midagi teha,nende süül see ei tekkinud ja saatsid mind diiselabc töökotta diagnostikasse kus võimsam aparaat ja kus ka midagi ei leitud paha
Aga jõnksutamine kestab.
Olen nüüdseks u 100 km sõitnud,kallasin terve paagi kohta ka veidi stanadyne diisli lisandit mehhaaniku soovutusel aga peale seda tuleb nüüd musta suitsu kõvemini kaasi andes.vahetasin ka õhufiltrid ära ja täna ka läheb kütusefilter vahetusse aga jõnksutamine kestab.
Mis võiks lahendus olla
palun aidake
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(05-05-2017, 09:08 AM)luigapoiss Kirjutas: ...
Mis võiks lahendus olla
palun aidake
Marss arvuti alla. Seal siis paistab, mille üle auto ise kurdab.
Ise saab teha sedapalju, et veenduda pihustite pistikute juhtmete korrasolekus, sisselasketorustikust takistuste puudumises (mingi tropp jäi äkki kuhugi) ja kui on kogemust, siis võiks kiigata ka turbo kompressoriketta labade seisukorda.
Postitused: 27
Teemad: 12
Liitus: Aug 2014
Maine:
0
(05-05-2017, 10:32 AM)v6sa Kirjutas: (05-05-2017, 09:08 AM)luigapoiss Kirjutas: ...
Mis võiks lahendus olla
palun aidake
Marss arvuti alla. Seal siis paistab, mille üle auto ise kurdab.
Ise saab teha sedapalju, et veenduda pihustite pistikute juhtmete korrasolekus, sisselasketorustikust takistuste puudumises (mingi tropp jäi äkki kuhugi) ja kui on kogemust, siis võiks kiigata ka turbo kompressoriketta labade seisukorda.
Käisin sellises kohas nagu diiselabc.ee Tartus
nemad tegid täieliku diagnostika ja käis mees ka ise sõitmas autoga
aga ütles,et tema küll ei näe selles mingit probleemi,et anna aga gaasi ja liigub ju küll.
diagnostika ka ei näitavat midagi hullu....kustutasid mõned asjad ära ja tulin sealt sama targalt tagasi ja 20 euri vaesemana
aga auto käitub ikka sama vigaselt
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(05-05-2017, 06:24 PM)luigapoiss Kirjutas: ...kustutasid mõned asjad ära
...
Millised vead olid? Kas need tulid tagasi ka või jäid kadunuks?
Kas selle töökoja arvates on väljasuremine normaalne?
Postitused: 27
Teemad: 12
Liitus: Aug 2014
Maine:
0
töökoda vastas peale proovisõitu,et pole nagu häda midagi...et anna aga rohkem gaasi ja minek..
vahetasin nüüd täna ka kütusefiltri ära et välistada selle probleemid aga jõnksutamine kestab
kas selliseid probleeme võib tekitada ka see egr klapp ja too tagumine asi agr on tahmast umbes
Postitused: 90
Teemad: 19
Liitus: Dec 2015
Maine:
0
(06-05-2017, 11:33 PM)luigapoiss Kirjutas: töökoda vastas peale proovisõitu,et pole nagu häda midagi...et anna aga rohkem gaasi ja minek..
vahetasin nüüd täna ka kütusefiltri ära et välistada selle probleemid aga jõnksutamine kestab
kas selliseid probleeme võib tekitada ka see egr klapp ja too tagumine asi agr on tahmast umbes
Huvip2rast kysin,et mis diagnosti nad kasutasid ? Samuti oled vaadanud milline egr v2lja n2eb? v6i sisselaske kollektor nt?
Saan sind aidata MB Star diagnostiga,millel developer mode ning samuti special function ligip22s ning vajadusel on olemas ka egr delete jaoks vajalikud asjad endal on nt tehtud,kyll aga c220 cdi.
Kas nad ikka pihusteid kontrollisid arvutiga ?
Raha v6tan aind siis, kui abi saad asjale
Postitused: 27
Teemad: 12
Liitus: Aug 2014
Maine:
0
(07-05-2017, 12:45 PM)znxe Kirjutas: (06-05-2017, 11:33 PM)luigapoiss Kirjutas: töökoda vastas peale proovisõitu,et pole nagu häda midagi...et anna aga rohkem gaasi ja minek..
vahetasin nüüd täna ka kütusefiltri ära et välistada selle probleemid aga jõnksutamine kestab
kas selliseid probleeme võib tekitada ka see egr klapp ja too tagumine asi agr on tahmast umbes
Huvip2rast kysin,et mis diagnosti nad kasutasid ? Samuti oled vaadanud milline egr v2lja n2eb? v6i sisselaske kollektor nt?
Saan sind aidata MB Star diagnostiga,millel developer mode ning samuti special function ligip22s ning vajadusel on olemas ka egr delete jaoks vajalikud asjad endal on nt tehtud,kyll aga c220 cdi.
Kas nad ikka pihusteid kontrollisid arvutiga ?
Raha v6tan aind siis, kui abi saad asjale
vist oli neil mingi bosch aparaat...
võtsin just selle egr klapi küljest lahti ja kiskusin sealt sodi välja...puhastasin ära selle piduripuhastusvahendiga
sain ka selle klapi liikuma suure leotamisega
sisselaske kollektor nii hull ei olnud sealt otsast puhastasin nii palju kui sain niisutatud lapiga aga ei julgenud midagi sisse küll lasta,äkki pärast läheb mingi jama mootorisse või pöördklappide vahele.
sõitsin mootori kuumaks ka peale seda ja enam ei kõikunud pöörded kordagi
aga stardis ikka jõnksutab
leidsin ka sealt kusagilt täitsa alt kus see toru välja viib mingi ilgelt õlise ja saastakihi alt mingi juhtmed ja anduri tegin pilti selles mis oli varuosa koodiga
A0041533128
Kas see on see MAF sensor,kas peaksin ka selle lahti tegema ja puhastama...mul olemas isegi spets spray autoeksperdist millega puhastada maf sensorit ja spray millega juhtme kontakte puhastada....kas võin sinna andurile peale lasta otse sprayst ja kas pärast lahti ühendamist mingit jama ei tule ajust,et peab uuesti diagnostikas sisse söötma auto ajule midagi???
Postitused: 70
Teemad: 5
Liitus: Feb 2015
Maine:
0
07-05-2017, 04:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-05-2017, 04:23 PM ja muutjaks oli kevtal.)
A0041533128 on MAP andur.
See mõõdab sisselaske kollektoris rõhku. Kui see kutu, siis ta annaks ilmselt veakoodi ka. Iseenesest vigane MAP võib põhjustada mootoril jõukadu, suurt kütusekulu.
Võid mitte töötava mootoriga pistiku lahti võtta ja puhastada pistikut küll.
Uus andur Silberis on 60euri, kui vaja kunagi
Postitused: 27
Teemad: 12
Liitus: Aug 2014
Maine:
0
Pihustid kontrolliti seal diiselabs-s selle üld diagnostikaga.see näitas,et üks pihusti oli teistest veits nõrgem aga jäi lubatud normidesse...mehhaanik ütles,et need küllalt head,et mitte paar aastat puutuda
Postitused: 27
Teemad: 12
Liitus: Aug 2014
Maine:
0
Ok,silberisse aeg broneeritud.
Äkki keegi teab kaua sellega aega võiks minna ja mis kõik maha võetakse,et seda keti jama selgeks teha ja millised tihendid selle töö käigus välja vahetatakse
Kas ka klapikambri kaane tihend kuigi too on vaid paar nädalat vana
Postitused: 27
Teemad: 12
Liitus: Aug 2014
Maine:
0
Tere
Postitan ka siia teema ehk on siin ideid abi saamiseks
Pikem arutelu on siin olnud http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?t...ast_page=1
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
(26-05-2017, 02:00 PM)luigapoiss Kirjutas: Tere
Postitan ka siia teema ehk on siin ideid abi saamiseks
Pikem arutelu on siin olnud http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?t...ast_page=1
Liigutasin su postituse sinu eelmisesse teemasse. Pole mõtet sama probleemi mitmesse kohta foorumis postitada, foorumikasutajad näevad seda niikuinii uute postituste jaotise all. Pealegi on su auto liiga uus ja ei kvalifitseeru uunikumix, et sinna alajaotisesse olex sobinud.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 90
Teemad: 19
Liitus: Dec 2015
Maine:
0
(26-05-2017, 02:00 PM)luigapoiss Kirjutas: Tere
Postitan ka siia teema ehk on siin ideid abi saamiseks
Pikem arutelu on siin olnud http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?t...ast_page=1
Endiselt saan aidata MB diagnostikaga( DAS/XENTRY), ei pea Silberisse aega broneerima. endiselt hind alates 20€ ja saad ise kõrval olla ning vaadata, kas ja kus ja mis. saan aidata ka programeerimisega. Oman ise hetkel ja eelnevalt sama mootoriga isendeid omanud. tel nr. 55550958.
NB! viga ei leia, siis raha ka ei küsi
|