Postitused: 33
Teemad: 6
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Aegajalt kaob turgo tagant, vahepeal tuleb ise tagasi, vahepeal peab süüte välja keerama. Veana näitas turbo ülerõhku ja lahenduseks uus turbo. Sai siis uus turbo peale ja viga täpselt sama - paras ports eurosi
täpsemalt veast siis;
0105-001 Boost pressure too high,
2359-002 The charge pressure control is faulty
2510-001 Component Y77/4 does not function properly.
On kellgil sarnast olukorda olnud või mingeid ideid, mida vaadata, kontrollida? Netsit ka nagu midagi väga tarka välja ei loe, kui et turbo vahetust, mis siis juba tehtud on!
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Seal elektrimootor keerab turbo geomeetriat? Vahetasid uue või kasutatu vastu?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(21-07-2015, 10:29 AM)max07 Kirjutas: Aegajalt kaob turgo tagant, vahepeal tuleb ise tagasi, vahepeal peab süüte välja keerama. Veana näitas turbo ülerõhku
...
Kas tegelikult oli ka rõhk liiga kõrge? Peetis andureid ennegi nähtud...
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Pöördu mõnda mersusid remontivasse ettevõttesse siis
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 33
Teemad: 6
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Mersuseid remontivast ettevõttest antud viga öeldigi. Turbo on taastatud uus Eestisti hulgimüüjalt, mitte ebayst. Käidud on ka peale turbo vahetust mersusi remontivas ettevõttes, näevad viga aga ei oska midagi öelda... (Uus turbo oli koos selle elektrimootori klapiga.)
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(21-07-2015, 02:08 PM)max07 Kirjutas: Mersuseid remontivast ettevõttest antud viga öeldigi. Turbo on taastatud uus Eestisti hulgimüüjalt, mitte ebayst. Käidud on ka peale turbo vahetust mersusi remontivas ettevõttes, näevad viga aga ei oska midagi öelda... (Uus turbo oli koos selle elektrimootori klapiga.)
Ole hää ja valgusta, mihuke ettevõte siis autole valgusravi pakub?
Palju ülelaaderõhk tegelikult on sel hetkel, kui vead tekivad? Kas pardapinge samal ajal püsib?
Kas iga taaskäivitus lähtestab süsteemi nii, et esialgu turbo toimib? Kas on mingi konkreetne tegevus/tingimused, mis alati viib vea tekkeni?
Postitused: 33
Teemad: 6
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
firmat hetkel veel ei mainiks, mingi suva garage pole . Loodan hetkel veel, et nad lahenduse leiaks, mitte ei laseks suvaliselt uusi juppe külge panna. Hetkel tundub, et viga esineb rohkem soojast peast. Käruga sõites tundub kiiremini esinevat ja ka ilma käruta ühtlasel kiirusel tõusudel voi ka siis kiirendades. Sõidu ajal kui viga esineb, üldiselt mõne hetke pärast taastub ise, kui sõitu alustades viga esineb, tuleb teha restart. Suht segane jutt ja rõhkudest ei tea ma midagi, seda peaks need spetsialistid nägema ja teadma, kes siiani antud viga leida üritavad.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Turbo taastati, kui eelnevalt oli ülerõhk siis tõenäoliselt polnud su turbol ka varem midagi viga, vaid viga on vidinas mis ei saa geomeetria liigutamisega õieti hakkama.
Ok. Vaid oletus siiski.
Kas Mercedes-Benz vajab kalibreerimist enne kui uus vidin külge läheb? Rein?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 33
Teemad: 6
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
21-07-2015, 02:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-07-2015, 03:08 PM ja muutjaks oli max07.)
vabandan õigekirja! mingi väikse telefoniga kirjutan
kalibreerimist küsisin isegi aga ei pidavat vajama... ja see vidin on turbo küljes ja on samuti uus.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(21-07-2015, 02:49 PM)max07 Kirjutas: firmat hetkel veel ei mainiks, mingi suva garage pole . Loodan hetkel veel, et nad lahenduse leiaks, mitte ei laseks suvaliselt uusi juppe külge panna. Hetkel tundub, et viga esineb rohkem soojast peast. Käruga sõites tundub kiiremini esinevat ja ka ilma käruta ühtlasel kiirusel tõusudel voi ka siis kiirendades. Sõidu ajal kui viga esineb, üldiselt mõne hetke pärast taastub ise, kui sõitu alustades viga esineb, tuleb teha restart. Suht segane jutt ja rõhkudest ei tea ma midagi, seda peaks need spetsialistid nägema ja teadma, kes siiani antud viga leida üritavad.
Nu, loodame siis, et usaldus ka välja teenitakse. Praegu kõlab sedamoodi, et turbo läks vahetusse vaid kindluse mõttes.
Paljud remondikohad siiski ei oma ajudega diagnostikut, kes suudaks veakoode mõttega lugeda. Rääkimata arvutivabadest diagnostikavõtete valdamisest.
Kas põhjagaas tekitab alati vea? Kas probleem tekib umbes 3 krpm jõudes?
Postitused: 33
Teemad: 6
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
turbo läks vahetusse kuna diagnostika seda ütles ja remondifirma kinnitas. kuskil 3krmp juures jah, aga mitte igakord kui sinna jõuab.
Postitused: 302
Teemad: 64
Liitus: Nov 2014
Maine:
0
04-08-2017, 02:58 PM
Omal sama jama,vaid selle vahega et restarti ei ole vaja teha ,lihtsalt suvalisel hetkel kaob ja siis jälle tagasi .Sama effekt kui näitekeks egr lopetaks lepingu voi siis näiteks E270-l sisselaske kollektoril hakkavad klapid kinni jääma.
Masin mul samuti Viano 2006 3,0
Kuna teema vana siis kijutasin ka et hek tõuseb nähtavamaks ja on kedagi kes oskab mõtiskleda selle üle
Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i. 12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
Postitused: 45
Teemad: 7
Liitus: Dec 2011
Maine:
0
Sprinteril lahendas selle probleemi sisselaske kollektori vahetus.
Plastist kollektor 600 euri ja töö ka umbes samapalju.
Eks võib ka midagi muud olla.
Postitused: 302
Teemad: 64
Liitus: Nov 2014
Maine:
0
sain asja korda,mul nöökis surveregulaatori pistuk
Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i. 12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
|