Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
124 TD tagasillaga probleem.
#1
Tere.Jama sai alguse sellest,et suht suure koormaga ei märkanud lamavat poliisi,mida sellel kohal eelmine kord polnud...Igavene kõrge ka teine.Ühesõnaga panin hooga sellest üle.Paras pauk käis ja nii u.4 kilomeetri pärast hakkas üks ratas vastu logarit lohkudes käima.rattad suht koopas olid siis.Natukese aja pärast käis veel üks pauk-juhipoolne tagavedru läks.Tühjaks laadides tõusis nii 3-4 senti kõrgemaks.Nüüd siis selgus et mõlemad vedrud puruks,hüdrapumba paak tühi ja kui sain korraks tõstuki peale,siis õli oli lekkinud ühest peenikesest torust mis oli sillaregulaatori ja selle junni vahel mis asub suht silla keskel ja millesse suubub veel üks u.8 mm toru.Nüüd siis küsimus:kas see jama võis kahjustada hüdraamortte või midagi muud seal süsteemis.kuidas vahetada tagavedrusid,kas tuleb lahti lasta hulgim hoobasid või piisab vedrutõmmitsatest?Need hoovad ja puksid tunduvad olema vabriku omad ja heas korras,ei tahaks neid eriti lammutada.Tänud kõigile kes targemad kui mina ja vaevuvad head nõu andma.
Vasta
#2
Õlita käimine võis kahjustada tandempumpa.
Vedrude vahetuseks piisab margipõhisest vedrutõmmitsast.
Vasta
#3
Kui amort lahti lasta, kukkus vedru enamvähem ise välja.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
need vanad tükid kukuvad ehk ise välja,uue asentamine tundub keerulisem olevat.ja veel:kas selle u.6 mm toru asendamiseks sobib vask piduritoru?
Vasta
#5
Sobib, kuigi teras oleks parem.
Vasta
#6
peab olema 6mm ja 8mm toru kindlasti
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#7
Vask näikse sobivat asenduseks. Sõrmusliitmikud kestavad kenasti, ei pea kogu toru vahetama.

Kui see kobakas on sihuke suur junn, millest vaid ots auto alla ulatub, siis see on hüdroaku. Need võisid ka pahandada säärase vägivallatsemise peale. On neid kaks, kummagi amordi jaoks oma.

S124 tagavedrud saab kätte, kui alumine õõts amordist ja rummust lahti lasta ja alla väänata. Korraliku vedru puhul tasub alt tungiga toetada, et midagi ära ei lõhuks. Vanade/madaldusega rikutud vedrude puhul pole vaja.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 E220 2018 raadio levi probleem Traak 0 90 07-11-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Traak
  2004 s211 om648 pidurite probleem buby 1 213 14-07-2024, 08:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 704 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 2,098 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 820 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 416 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990
  Xenoni probleem Paranormaalne 2 476 16-11-2022, 09:41 PM
Viimane postitus: Black66
  Probleem W212 E350 cdi 09 roolilatiga kotto 1 685 04-10-2022, 04:46 PM
Viimane postitus: stihl
  S211 kliima probleem buby 3 827 18-07-2022, 05:27 PM
Viimane postitus: buby
  W124 E280 1993 probleem keskluku infrapunaga raidoon 4 1,104 14-08-2021, 10:30 AM
Viimane postitus: raidoon



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne