| 
		
	
	
	
		
	Postitused: 20 
	Teemad: 8 
	Liitus: Nov 2012
	
 Maine: 
0 
	
	
		Autoks on 90a 300TD ja avastasin, et kaasõitja põrandamatt on koguaeg läbimärg.  puhastasin ees olevad vee äravoolu torud ära ( 2 toru kojamehe mootori juures ning 2 toru esiklaasi nurkades ) kallasin ka ka vett sinna ning jookseb ilusti läbi.  Aga ikka on põrand märg. Endal mõistus otsas,  äkki keegi teab milles probleem või oskab mingeid edaspidiseid juhiseid anda, et probleem likvideerida. :/ 
	 
	
	
	
		
	Postitused: 5,244 
	Teemad: 150 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
20 
	
	
		Kas see on kindlalt vesi? Kui soojendusradikas või mõni selle toru immitseb ,siis peaks ka sinna nõrisema.
 Viska see matt välja, kuivata põrand ära ja sõida ning jälgi, kuskilt peab see vedelik tulema.
 
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu... 
 
	
	
	
		
	Postitused: 20 
	Teemad: 8 
	Liitus: Nov 2012
	
 Maine: 
0 
	
	
		See vesi tekib sinna alati peale vihma. Ja ükskord panin tähele, et  see plastik mis armatuuri alla paremat kätt jääb, sellepeal olid jäänud vee voolamisest jäljed.  Vaatasin ja mõtlesin, kuidas see vesi sealt tilkuda saab, aga ei jõudnud mingi lahenduseni.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 1,849 
	Teemad: 20 
	Liitus: Feb 2007
	
 Maine: 
5 
	
	
		Kas w124 katuseluugi tihend seda probleemi ei tekitanud? Samas mul kogemus BMW-ga, millel esiklaasi ülemine tihend oli natukene lahti. Mööda A piilarit jooksis vesi varjatult alla.
 
	
	
	
		
	Postitused: 20 
	Teemad: 8 
	Liitus: Nov 2012
	
 Maine: 
0 
	
	
		Võtsin kõlari ning a piilari kätte maha ning sain oma probleemile vastuse nimelt tuuleklaasi alumise nurga ääre liim on täielikult kuhugi kaduma läinud.  Panen uue liimi sinna ja kui see toimima ei hakka siis ei tea mis saab    
	
	
	
		
	Postitused: 5,244 
	Teemad: 150 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
20 
	
	
		Üldiselt tuleks esiklaas maha võtta ja uuesit panna, see pooletoobine lahendus ei jää reeglina pidama.Kuid mine tea.....
 
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu... 
 
	
	
	
		
	Postitused: 20 
	Teemad: 8 
	Liitus: Nov 2012
	
 Maine: 
0 
	
	
		Hetkel lahendan küll pooletoobisena,  sest klaas tahab nigunii vahetust saada. Loodan, et peab vahetuseni vastu    
	
	
	
		
	Postitused: 1,849 
	Teemad: 20 
	Liitus: Feb 2007
	
 Maine: 
5 
	
	
		Sellega tuleb väga suure tõenäosusega uus probleem- nimelt klaasi all võib palju roostet olla. 
	 
	
	
	
		
	Postitused: 5,244 
	Teemad: 150 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
20 
	
	
		 (02-03-2013, 08:46 PM)väikemees Kirjutas:  Sellega tuleb väga suure tõenäosusega uus probleem- nimelt klaasi all võib palju roostet olla. 
Ja kui lähed klaasivahetusfirmasse, võtavad vana eest ära ja helistavad sulle, et garantiid anda ei saa    
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu... 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,908 
	Teemad: 80 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
9 
	
	
		klaasigarantii on nagunii üks reklaamitrikk mida tegelikus elus pole olemas.
	 
M.O.T.TIf you want to make God laugh, tell him your future plans
 
	
	
	
		
	Postitused: 5,244 
	Teemad: 150 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
20 
	
	
		 (03-03-2013, 02:01 PM)Laur Kirjutas:  klaasigarantii on nagunii üks reklaamitrikk mida tegelikus elus pole olemas. 
Laur, miks nii negatiivne? Sai mõned korrad uuesti klaas maha võetud, kas siis mõne ilmnenud defekti pärast (moonutus) või mingil müstilisel põhjusel ei jäänud vett pidama. Ei olnud mingit kobinat, ikka sai tehtud tõrkumata. Kui klaasiava roostes ja auklik, siis teadvustati sellest enne montaazi klienti. Tema valik, kas viis auto keevitusse või paigaldati klaas ilma garantiita. Ausalt öeldes ei mäleta küll kedagi kes oleks keevitusse viinud    
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu... 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2 
	Teemad: 0 
	Liitus: Dec 2016
	
 Maine: 
0 
	
	
		Cl 500 C215  2001 aasta. Tagumine vasak jalgealune läheb ujuvalt vesiseks. Seotud nagu vihmaga, ilmselt luugi drenaaz põhjuseks. Luugi äravoolud eesmised leidsin, tagumisi nagu ei näe. Luugi vahele raamile vett valades vesi kaob, vasakult ja paremalt küljekarbist nagu väljub. Kuidas saaksin leida lekke koha/põhjuse 
	 
	
	
	
		
	Postitused: 1,849 
	Teemad: 20 
	Liitus: Feb 2007
	
 Maine: 
5 
	
	
		Tagumised aknad töötavad korralikult ukse sulgemisel?https://youtu.be/aVTC0bO856A 
	
	
	
		
	Postitused: 2 
	Teemad: 0 
	Liitus: Dec 2016
	
 Maine: 
0 
	
	
		Aitäh, et aitad kaasa mõelda ja luban siia postitada ka lahenduse. Kontrllin ka aknad veel üle. Aga aknad vast sulguvad st. visuaalselt on ok ja sõittes tuul ka ei vilise. Täna jõudsin kellegi tuttava soovitatud mõtteni ehk hiljuti vahetatti kardaani vahelaager ja seal samas kardaani/summuti tunnelis peaks olema kliimakondents väljavool. Ehk võimalus, et seda kere kaitsvat alumiinimplekki tagasi paigaldades ummistus väljavool.   (30-08-2017, 08:52 PM)väikemees Kirjutas:  Tagumised aknad töötavad korralikult ukse sulgemisel?https://youtu.be/aVTC0bO856A
 |