20-10-2006, 02:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-04-2010, 12:29 PM ja muutjaks oli marek.)
Sain ise väikse ehmatuse osaliseks ja mõtlesin, et jagan teistele ka natuke infot.
Aku vahetamine on iseenesest lihtne - akut hoiab kinni kahe poldiga kinnituv klamber, mis asub paremal pool akut. Vahetamise protsessi ei hakka kirjeldama, sellega saab igaüks ise hakkama. Nüüd aga ehmatusmoment:
1) katuseluuk, aknad jne ei toimi enam automaatrezhiimis
2) infotabloole ilmub peale käivitamist kiri "ESP not available"
***
Akende sünkroniseerimine:
Uksed kinni, süüde sisse, lase aken kinni ja hoia veel 1-2sek lülitit.
ESP sünkroniseerimine:
Mootor käima, keerata rool lõpuni vasakule, siis lõpuni paremale ja tagasi keskele.
Katuseluugi sünkroniseerimine:
Võta luugi kaitse välja, pane tagasi, pane süüde sisse, lase luuk lõpuni ülesse lahti ja hoia veel 1-2 sek lülitit.
Aku vahetamine on iseenesest lihtne - akut hoiab kinni kahe poldiga kinnituv klamber, mis asub paremal pool akut. Vahetamise protsessi ei hakka kirjeldama, sellega saab igaüks ise hakkama. Nüüd aga ehmatusmoment:
1) katuseluuk, aknad jne ei toimi enam automaatrezhiimis
2) infotabloole ilmub peale käivitamist kiri "ESP not available"
***
Akende sünkroniseerimine:
Uksed kinni, süüde sisse, lase aken kinni ja hoia veel 1-2sek lülitit.
ESP sünkroniseerimine:
Mootor käima, keerata rool lõpuni vasakule, siis lõpuni paremale ja tagasi keskele.
Katuseluugi sünkroniseerimine:
Võta luugi kaitse välja, pane tagasi, pane süüde sisse, lase luuk lõpuni ülesse lahti ja hoia veel 1-2 sek lülitit.