(29-09-2016, 03:57 PM)Mike22 Kirjutas: Tööriistamarketi lehel vaatasin - ei ole.
Punane odav on mu sõbral üle aasta ja jamab - tõstab auto üles ja laseb tasakesi alla, kuskilt juba lekib!
See, et tasakesi alla kukuvad, on neil odavatel tavaline. Aasta-paar suudavad hoida, aga siis hakkavad kukkuma.
See "punane" on raske auto all veel suht ebakindel ka, mulle on üks selline auto kaela langetanud. Sõrmed olid esivedru vahel. Tugevast töökindast hoolimata - kiirabi, õmblus, kips, kõik jutud. Kuna kipsi viskasin kohe ära, siis liiges siiani kõver...
))
Ostsin suure vihaga 2t kannatava suure ja võimsa hiinaka. Rattad, kere peavad neil isegi vastu, ei tuia ka, aga tihendid andsid ikka pärast aastat saba - auto kukub 30min-ga juba alla.
Siis muretsesin sellise:
https://www.motointegrator.pl/produkty/2...-85-445-mm
Isegi ei mäleta, kust sain, vist Tööriistamarket müüs neid vahepeal.
Korpus alumiiniumist, kerge pagassi tõsta ka. Ja minuarust on ta kas poola või lausa venelaste tehtud. (koopia muidugi; Betal on ka sarnane, aga hind jube). Aga mis kõige pullim - juba paar aastat töös ja ikka peab rõhku. Elutähtsat poldid vahetasin kohe korralike vastu välja ja pukslaagrid määrisin ära.
Veel selle kuu alul hoidis täislastis V8 Range Roverit, bensukat, esisilla keskelt nädal aega üleval (pidurijupid jupid olid tellimuses) ja ei langenud ta midagi.
Ainult see kumm on siiani ära pudenenud, selle lõikasin uue. Kardaanirist on kah pisut lödi, aga siiani keerab.
Ehk siis minu soovitus: ikka see pisikesest suurem osta, min. 2T; kasvõi hiinakas, sest ratta vahetuseks käib ta küll ja veel.
Vähemalt auto ei kuku pähe, kui alla korraks ronid.
Õue ei tohi jätta, vett ei tohi saada.
Ja sõbrale seda ära laena, see on peaaegu nagu trimmer, et keegi ei tea, mida sõber sinna paaki valab...ja pärast käsi laiutab.