Postitused: 182
Teemad: 46
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
ML400 tahab käivitamiseks pikka ketramist. Tundub, et survet hoidev pool (mh pihustid) on korras, elektriline etteandepump töötab. Kahtlus on praeguseks langenud pumbale. Küsimus suurele ringile ongi, et mida kõrgsurvepumbaga ühes tükis olev kamakas õigupoolest sisaldab? Kas seal on eraldi ka etteandepump? Mida teevad pumbal olevad klapid/andurid, rõhukontroll ja reguleerimine on ju latil?
Postitused: 110
Teemad: 1
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
Kas vigu on loetud, pihusteid kontrollitud ega õhku süsteemis pole või lekkeid?
ma eeldan,et lühend mh = mehaaniline. 400cdi on siiski common rail
Common raili pump juhendi järgi lahti ei käi, sees on 3 seksiooni, igal seksioonil oma kolb ja klapp. Visuaalselt saab pumba siseelu näha google'i vahendusel.
Etteandepump kinnitub nelja poldiga common raili pumba külge.
Rõhuandur ja klapp asuvad V keskel oleval Valve blockil.
Pumba külge kinnitub veel quantity control valve (doseerib kütte kogust common rail pumbale) On juhuseid, kus klapp on kinni ja käitumine on raske või ei käivitu üldse (koputamine klapi pihta on aidanud)
Postitused: 182
Teemad: 46
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
Käivituse saaga leidis lahenduse sealt, kust oleks pidanud alustama. Vigane oli rõhuregulaator.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kas tõrkuv rõhuregulaator tuvastati latirõhu mõõtmisega või vahetati ehku peale?
Postitused: 182
Teemad: 46
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
Ma ei teagi, mulle jäi mulje, et ega midagi suurt ei mõõdetud, selge oli see see niigi, et latirõhku üles ei korja, põhjus oli vaid teadmata. Selles osas olin õigel teel, et ise oleksin ka järgmisena rõhuregulaatori vahetanud.
Nüüd mul lihtsalt üks täiesti töökorras kõrgsurvepump tagavaraks ja hunnik suht tarbetuid kogemusi muidugi ka. :-)