Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pikk käivitus
#1
ML400 tahab käivitamiseks pikka ketramist. Tundub, et survet hoidev pool (mh pihustid) on korras, elektriline etteandepump töötab. Kahtlus on praeguseks langenud pumbale. Küsimus suurele ringile ongi, et mida kõrgsurvepumbaga ühes tükis olev kamakas õigupoolest sisaldab? Kas seal on eraldi ka etteandepump? Mida teevad pumbal olevad klapid/andurid, rõhukontroll ja reguleerimine on ju latil?

Vasta
#2
Kas vigu on loetud, pihusteid kontrollitud ega õhku süsteemis pole või lekkeid?
ma eeldan,et lühend mh = mehaaniline. 400cdi on siiski common rail
Common raili pump juhendi järgi lahti ei käi, sees on 3 seksiooni, igal seksioonil oma kolb ja klapp. Visuaalselt saab pumba siseelu näha google'i vahendusel.
Etteandepump kinnitub nelja poldiga common raili pumba külge.
Rõhuandur ja klapp asuvad V keskel oleval Valve blockil.
Pumba külge kinnitub veel quantity control valve (doseerib kütte kogust common rail pumbale) On juhuseid, kus klapp on kinni ja käitumine on raske või ei käivitu üldse (koputamine klapi pihta on aidanud)

Vasta
#3
(16-08-2016, 11:05 PM)ferdinand Kirjutas: ...
Tundub, et survet hoidev pool (mh pihustid) on korras
...

Millel see tunne tugineb?
Kui kiiresti rõhk latis tõuseb? Palju pihustid minutis tagasivoolu lasevad töötamisel?
Vasta
#4
mh tähendas muuhulgas. Eusa_angel Pihusteid testisin selliselt, et tagasivoolu ühendatud voolikute abil selekteerisin välja 2 kõige hullemat, need omakorda sai stendis (Valoris) testitud. Lubatud väärtus on väidetavalt 18-72 ml/min, kõige hullemal oli see 65 ml/min (selle vahetasin siiski igaks juhuks välja), sellest järgmisel rohkem kui poole vähem. Valori härra sõnade kohaselt töötavad ilusti ka piirväärtusi natuke ületavate pihustitega mootorid.
Miks ma üldse pumpa hakkasin kahtlustama- peale lati ja pihustitega toimetamist oli tükk tegu, et kütus pumpa saada, pump ise justkui peale ei ime. Kusjuures elektriline etteandepump töötab.
Vasta
#5
Käivituse saaga leidis lahenduse sealt, kust oleks pidanud alustama. Vigane oli rõhuregulaator.
Vasta
#6
Kas tõrkuv rõhuregulaator tuvastati latirõhu mõõtmisega või vahetati ehku peale?

Vasta
#7
Ma ei teagi, mulle jäi mulje, et ega midagi suurt ei mõõdetud, selge oli see see niigi, et latirõhku üles ei korja, põhjus oli vaid teadmata. Selles osas olin õigel teel, et ise oleksin ka järgmisena rõhuregulaatori vahetanud.
Nüüd mul lihtsalt üks täiesti töökorras kõrgsurvepump tagavaraks ja hunnik suht tarbetuid kogemusi muidugi ka. :-)
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  ML400'2002 kehv käivitus külmalt ferdinand 12 15,820 18-07-2014, 08:18 AM
Viimane postitus: v6sa
  ml400cdi...käivitus probleem imuunsus666 34 30,768 25-02-2010, 10:59 PM
Viimane postitus: väike televaataja



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne