Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB turvavöö vedrupakki kokku panemine
#1
Avastamisrõõm on suur.
Lammutasin Sl R230 istet, et turvavöö mehhanism kätte saada.
Eesmärk oli tema määrimine ning puhtaks pesemine.
Loomulikult oli vaja avada, kaas, millel kiri Do NOT OPEN...
Lendas kaks keerdvedru välja sealt ja kahtlen oma võimetes, et suudan selle kokku tagasi kerida.
On keegi sellega kokku puutunud või oskab keegi kedagi soovitada, kelle poole sellega pöörduda?

Oleksin tänulik.
Roland

Olukorrast...

[Pilt: 305714d1272720548-crazy-front-seat-belt-...spring.jpg]
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#2
Konkreetset vedru ei ole teinud. Aga Fordi ja Škoda oma sai tehtud nii, et võetud keeratav purgikaas ja sellesse hakatud vedru sisse kerima. Kindad peavad käes olema ja soovitav on panna prillid ette - see sunnik tahab kerimise ajal paar korda kindlasti minema panna enne, kui tagasi kettaks muutub.

Kui ketas koos, siis sai paarist kohast traadiga pakiks tõmmatud ja lisakätepaari abiga kassett raami surutud. Üldiselt oli kummalgi juhul ähkimist üksjagu... esimene kord ei taibanud purgkaant ka võtta - kerisin julgelt kümmekond korda enne, kui ketta kokku sain.Eusa_doh

Ohutum ja vähem vaevaline on tõenäoliselt korrasoleva hankimine...
Vasta
#3
See ei osutunudki nii keeruliseks, kui eeldasin.
Piisavalt närve ning tahet ja saigi kokku.
"Uuematel" (minu puhul oli jutt R230-st/W220 sama loogika) on kaks vedrupakki koos neid kahte lahutava elektromagnet klapiga/siduriga.
Selle eesmärk - kuni vöö ei ole vastusesse lukustanud, hoitakse pingeallikana järel ainult ühte vedrupakki eesmärgiga, et vöö liiguks keha peal kergemini.
Kui lukustatakse vöö vastusesse, vabastatakse elektro-magnet kapp ja antakse ka teise vedrupaki pinge järgi, et vöö oleks sõidu ajal tihkemalt keha küljes.
Kui tahta kokkupanemisel saavutada kerge eelpinge (et vöö kergemini ennast vabas asendis tagasi tõmbaks), siis enne kaane kinnilükkamist saab teha vedrule koos kaanega täpselt viis tiiru peale eelpingeks,
kuuendaga lendab laiali Smile
Äkki kellelgi tulevikus sellest infost abi.
Müstika on see, kui kergelt turvavöö peale vedru (seda on seal ca 10 m kokku) puhastamist ning määrimist (White-grease) liikuma hakkab, oma osa oli selles ka vöö enda korralik harjaga küürimine (Ei ole võrreldav tavalise turvavöö keemilise puhastusega).

Siinkohal eriline tänu Lesvenile, Imrele ja Joonasele! Tänan!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne