Postitused: 132
Teemad: 10
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
Terv.
Probleem siis selline,et ostsin ühe pealkirjas mainitud auto,sellise veaga,et turbo vahel toimib,vahel mitte
Sai siis kohe diagnost järgi lükatud,näitab turbo solenoidi viga,pole veel jõudnud seda vahetada,siis sai igaks petteks egr-i otsast lodvik maha võetud ja vaadatud kas klapp liigub,ei liikunud,klapp küljest korralik puhastus,külge tagasi aga ikka ei liigu,siis avastasin,et egrile ei tule vaakumit peale...tundub olevat tal samasugune solenoid nagu turbolgi.
Sellest ka küsimus,et kas see egri vaakumi puudumine,võib olla kuidagi seotud turbo "kadumisega"?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(11-05-2016, 12:31 PM)fedja Kirjutas: ...
Sellest ka küsimus,et kas see egri vaakumi puudumine,võib olla kuidagi seotud turbo "kadumisega"?
Jah.
Ja viga ei pruugi ka tekkida.
Postitused: 132
Teemad: 10
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
11-05-2016, 01:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-05-2016, 02:00 PM ja muutjaks oli fedja.)
Oskad ehk ka öelda,kust seda kadunud vaakumit otsima hakata?nähtaval olevatel voolikutel lekkeid pole.
See veel ka,et kui turbo toimib on rõhu solenoidil vaakum kenasti olemas,kui ei,on see tunduvalt nõrgem,egri vaakum puudub koguaeg.
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
12-05-2016, 07:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-05-2016, 07:04 PM ja muutjaks oli hellrix.)
OOta nüüd, sõber. Millal sa tahad , et EGR.i klapp lliguks? Ega see ei peagi käima nagu lambajalg, EGR avaneb ühtlasel sõidul ühtlase kiirusega. Vahel ka avab natukene tühikäigul. Nagu gaasipedaaali puutud, peaks EGR-I kinni panema. Või olen ma midagi väga valesti aru saanud. Äkki sul EGR välja progetud, siis ei avanegi. Ja tavaliselt on "turbo kadumise" põhjuseks õhulugeja.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Vaakumi lekkega ei tööta kumbki. Kontrolli mootoriruumis torud üle, salongi jooksevad ka..... otsimist jagub.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 132
Teemad: 10
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
Tahan,et egr klapp liiguks pöördeid muutes,mul mitu cdid olnud kus ta ka sel moel liikunud on,erinevalt praegusest.
Enne kui lammutama hakkaks siis ega kellegil soodsalt seda turbo solenoidi muua pole?voi prooviks korra pakkuda?voin mone olunaadiga tasuda ka.
Diagnost ju peaks siis ohulugeja viga naitama ka?mul igastahes naitab ainult turbo rohuanduri viga.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
210 on EGRi ja turbo solenoid küll erineva koodiga, kuid saab omavahel vahetada testi jaoks. Nii, et saad iseendalt laenata.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 88
Teemad: 11
Liitus: Jan 2011
Maine:
1
Lauri jutt õige, w203 cdid (preFL 2.2, 2.7cdi) on samuti sama solenoidiga. Vaakum peab alati olema mootori töötades. Pump on nukkvõlli otsas. Egri juurest on torud eriti altid lahti tulema. Ise vahetasin egri ja turbo solenoidi ja hakkas asi tööle. Panen ka illustreeriva pildi sarnase mootori vaakumdiagrammist. Vahetatavad detailid on numbritega 10 ja 15. Võid ka EGRi poolt vaakumvoolikule "pimeda" ette panna, et kontrollida turbo tööd, sest vaakumring ei tohi avatud olla.
Postitused: 132
Teemad: 10
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
21-05-2016, 12:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-05-2016, 12:57 PM ja muutjaks oli fedja.)
nüüd siis olen niipalju(vähe) selgeks saanud,et solenoid tundub olevat elus,proovisin nad igaks petteks ka egr omaga ümber vahetada.
Tuli välja,et egr solenoidil üldse pistik ära kaotatud,seega siis teada miks egr ei toimi,parem ongi,püsib mootor puhtamana seest.aga kas see võib põhjustada ka turbo kadumist(ehk pole välja progetud ajust egri?)?
Mõõtsin ka rõhu solenoidile peale tulevat pinget,toimiva solenoidiga oli see üle 10 nagu peab,mitte toimivaga 0,3 ehk täitsa kinni...mõni andur vigane?diagnost ei näita midagi...
Leidsin altpoolt ühe päris õlise lõdviku ka,cooleri oma.
http://www.upload.ee/image/5822008/image.jpg
Postitused: 132
Teemad: 10
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
Endiselt jama.
Vahepeal pole väga tegeleda saanud,igaks petteks sai toimiv solenoid ostetud,kuid ikka jebib.
Postitused: 132
Teemad: 10
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
Vaakumid tunduvad okeid olevat.
Sai relee ja led pirn salongi toodud,solenoidi juhtmete pealt,siis hea jälgida kuna avariisse läheb.
Õhulugeja sai proovitud läbi pesta,tundus et aitas,tiirutasin päris pikalt ja kõik kombes.peale mõnda käivitust hakkas jälle jama pihta,lasin jälle nitroga läbi anduri,toimis jälle paarkümmend km ja hakkas jälle jamama,igastahes muidu läheb kuskil 10 sekundiga juba avariisse,peale anduri puhastamist toimib jälle pikalt...nüüd siis prooviks selle välja vahetada.
Postitused: 132
Teemad: 10
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
Sai "uus" toimiv ohugeja peale,nüüd turbo ilusti taga ja toimetab nii nagu peab,aga endiselt avariireziimis....pöördeid üles ei lase.
Kas võib olla,et uus lugeja vaja arvutiga selgeks teha vms?
Postitused: 132
Teemad: 10
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
28-09-2016, 10:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-09-2016, 10:46 PM ja muutjaks oli fedja.)
Sai vähe asjalikumat diagnostikit kasutatud,nüüd selgus et sisselaske poordklappidega jama,kui mootorit arvutiga käima lasta siis ka kuilda,et miski poob teda vahel kinni,kui mootor avariireziimi laheb jäävadki klapid suletuks ja jõudu pole.
Kas neid annab kuidagi lihtsalt eemaldada nagu bmw mootoritel?
Kuskilt lugesin,et mootoril juhe tagant ja klapid kasitsi lahtisesse asendisse lukata...
Uurin kuna ehk keegi kokku puutunud sellega,siis tean ka mida nendega peale hakata
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
Mootoril jäta juhe taha aga hoob millega klappe liigutatakse ühenda lahti ja siis fikseeri klapid lahtisesse asendisse. Kõige parem üldse need klapid eemaldada. Olen ühel ML-il seda plastikklappi sisselaskeklapi vahelt välja urgitsenud.
Postitused: 132
Teemad: 10
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
Võib saaga lõppenuks lugeda.
Pöördklapid said eemaldatud,augud keermestatud ja poldid sisse keeratud,mootorile jäi juhe taha.
Sõidab paremini kui kunagi varem.
Aga sisselaske kätte saamine on sellel autol ikka eriti ebameeldivaks tehtud,nii kokku pakitud kõik et jube
Tänud kõigile kaasamõtlejatele!
|