M: W203, C200K, 2007a, 4500€
#1
Keretüüp - w203, WDB2032421F665308, universaal, Avantgarde
Mudel - C200K
Mootor - 1,8 R4 120kW, bensiin, gaas
Käigukast - automaat
Aasta - 2005
Värvus - must
Varustus - VIN koodi järgi. Lisadena juurde ostetud: Bosal kärukonks, häälega alarm (oli vajalik kasko jaoks), pagasiruumi porimatt MB originaal, salongi porimatid MB originaal, LPG gaadiseade 2013 Gaznetis, telefoni adapter, 16" replica veljed talvesõitudeks, RoadHawk autokaamera (GPS-i, salvestuse, liikumisanduritega jne), see ei ole ingegreeritud, võib ära ka võtta, kui soov on)
Hind - 4500€ (sisaldab KM 20%)
Pildid. https://drive.google.com/folderview?id=0...sp=sharing

Ajaloost.
See on minu kolmas MB, 2007 a tõin selle Saksast "Junge Sternena" ca 50k km läbisõit. Ülejäänud aja on ta tublisti veerenud Eesti teedel, va mõned Euroopa reisid. Ehk siis 240k km olen temaga ise ringi vuranud. Kui poleks hea auto, oleks varem välja vahetanud. Hooldused on Silber, Lesven ja viimane ka DMG Auto. Mingi ajani on täidetud hooldusraamatut ka, mõned viimased on raamatusse panemata. Soovi korral võib raamatupidaja trükkida arvete väljavõtted.
Minule teada soovitatakse sellel mudelil mootoriketti vahetada, seda olen 2 korda teinud Lesvenis, viimati u 240k km ehk siis järgmine vahetus ca 50-70k km pärast.
Mulle meeldib selle mudeli sisu, uuema disainiga kliimanupud, tumehall puit ja pool nahksisu. Istmesoojendus samuti, mida tegelikult paljudel selle aja MB-del pole. Tagumised ja esimesed rattad on ka erineva laiusega. Minu käes on ta ennast hästi üleval pidanud, kui võtta arvesse selle mudeli kehvapoolset kvaliteedi mainet, siis väga hästi. Kuluvatest osadest ülemäära tihti vajab tähelepanu esisild, elektroonikaga pole mul praktiliselt probleeme olnud, korra või paar on tulnud resettida kliimat ja suunatule kangis on kojameeste lülituse juhe kokku joodetud. Tagumise kojamehe mootor on ka vahetatud hiljaaegu. See on siis asi, mis ei ole kuluv artikkel otseselt. Gaasiseadme veidrustest nii palju, et gaasiga ei meeldi talle sõita kõrgetel pööretel, siis viskab ühe silindri tagant ja mootori tule põlema, peale uuesti käima panemist on kõik korras, kuid mootorituli jääb mõneks ajaks põlema, seda algusest peale. Aastate keskmine kütusekulu bensiiniga on 8,5L/100km, gaasi soovib 20-30% enam.

Galeriis on suverehvidega pildid tema noorusaegadest, praegu all talverehvid. Tegin rehvidest ka suht mitu pilti, et kulumisastmest oleks aimdus. Suverehvid tagumised on täitsa uued Nokianid, ees vanemad Falkenid. Talvel sai ära vahetatud ka kõik pidurikettad + kulunud klotsid. Pildistamise hetkeks oli auto ca kuu seisnud, seetõttu pildil kettad ei läigi. Seisupiduri osa sai ka kõik uus, lisaks mingid katteplekid. Amordid peaks olema kõik ok, midagi olen u 5a tagasi vahetanud, aga peast ei mäleta millise.

Mida oleks vaja teha. Põhimõtteliselt võiks võtta auto ja sellega aastaid ringi vurada, aga iluravi võiks teha küll. Värvkate on saanud kõvasti vatti ja kivitäkkeid, kohati rattakoobastes, taga luugil ja mujal ka värvi maha löönud. Esiklaasi pean välja vahetama, seal kivi täkkeid sees. Pamprid tahavad värvi, taga on mõned korrad hooletult haagist järgi pandud. Käru konksu ma pole väga pikka aega järgi pannud, võibolla see soovib ka õlitamist, enne kui liikuma hakkab. Esimene kindalaegas avaneb pehmelt, see amort oli ära kulunud ja võtsin ta lahti ning tellisin ka uue jupi, kuid pole olnud mahti paigaldada, hooldusesse viies olen ka alati ära unustanud, et korda tehtaks. Iseeenesest kes viitsib, siis hea nokitsemise töö, natuke peab ennast painutama ka Wink.
Udutuledesse on sattunud niiskust, need tuleks ära kuivatada ja kontrollida tihendeid. Xenonitega on pusimist rohkem. Kunagi jäi õnnetult metssiga ette ja kasko korras sai kõik korda. Mälestuseks anti kaasa vana esituli, kus töökorras lamp sees. Kui mõni aasta tagasi läks teine lamp läbi, vahetasin olemasolevaga ära ja olin ise väga õnnelik Kuid oh häda, see lamp põles sees katki selliselt, et ka klaas läks puruks ja kõik killud ajamite jm vahele laiali. Sai seda puhastatud ja jamatud, aga täitsa töökorras ta pole. Arvatavasti aitab ainult valgusti vahetus.

Hind. Arvasin, et mu masin on kallim, kuid auto24 hakkavad hinnad 3700€-st ja 4500 läheb tihedamaks rebimiseks. Panin selle hinna, kui enda arvates õiglase. Kui kellelegi pakub isend tõsist huvi ja suudab veenda mingis muus vääringus atuo olevat, siis olen nõus kuulama.

Kontakt. kaur@erek.ee või 56666995
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  M: w251, R63AMG, 2007a, hind: 24900eur BlueStang 0 132 31-10-2024, 09:00 PM
Viimane postitus: BlueStang
  O: w124, w201, w203 valdis6 1 565 07-02-2023, 06:29 PM
Viimane postitus: Simon
  M: E220 CDI universaal 2005 w211 4500€ dad 2 909 30-06-2021, 02:37 PM
Viimane postitus: dad
  O: W203, W204, W211 220CDI universaal Karlram 0 698 01-03-2021, 07:42 PM
Viimane postitus: Karlram
  M: W211, E280, 2007a. 5000€ m2giorav 2 2,094 04-06-2020, 08:59 AM
Viimane postitus: m2giorav
  M: W203 C320cdi 200kw 4700.- znxe 0 1,362 28-01-2020, 10:41 PM
Viimane postitus: znxe
  M: Mercedes-Benz W203 C320 160kw 2003a USA variant. Kristjan166 0 1,760 08-10-2019, 04:04 PM
Viimane postitus: Kristjan166
  M: W203 Mercedes-Benz C 180 Classic 2.0 95kW automaat - 1100€ Karlapoiss 0 1,329 20-09-2019, 10:47 AM
Viimane postitus: Karlapoiss
  M: W203 C270 2,7 CDI universaal 2003 Hindrek87 1 1,893 19-08-2019, 11:24 AM
Viimane postitus: Hindrek87
  M:MB C240 W203 4MATIC 2005 H:10500€ MÜÜDUD! Eric 4 3,798 21-04-2019, 01:30 PM
Viimane postitus: Eric



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne