Postitused: 41
Teemad: 6
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Mul sama jama, pidurivõim tuleb taha alles siis, kui mootor soe, samuti uksed ei taha lukustada, kas viga võib olla ka vaakumi voolikutes, ehk siis alarõhu kadu. Äkki võib pidurite viga ka otsida kondentsist piduri süsteemis, kavatsen igatahes vedeliku ära vahetada homme.
Postitused: 535
Teemad: 46
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Mul oli mõni aeg tagasi analoogne viga.Õnneks leidsin siit foorumist soovituse,et pump läbi pesta.Ei uskund küll,aga tegin niimoodi ja nüüd asi korras.Pani ennast ka imestama.Võtsin pumba maha ja valasin petrooleumi
klapisüvenditesse.Seejärel pump põrandale ja jalaga pumpasin membraani talda,nii et vedelik läks sisse.Seejärel pump teisipidi ja vedelik välja.Klapid on sissepressitavad ja ma ei usu,et rem komplekti kuskilt saab.Sama ka korpuse esimene pool.Võib-olla keegi on ta ka lahti lammutanud ja oskab soovitusi anda.Eriti huvitaks,mis materjalist on klapi sisu valmistatud,et petrool ega õli talle viga ei tee.
Postitused: 58
Teemad: 7
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
põhiliselt kulup see ümmargune rull/laager mis mööda hammasratta rada jookseb
rem komplekti ei pakuta
poest saab pumba ja esindusest on võimalik ka mootori ja pumba vaheline tihend tellida
mudu on tihend pumbaga komplektis
taksojuhid remontisid küll kuskil a tavaliselt paari kuu pärast tulid poodi ja ostsid uue
sullegi soovitus
osta uus, saad murest lahti - muidu jooksed mööda töömehi ja raiskad lõpuks rohkem
Postitused: 139
Teemad: 23
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Rull mis mis mööda hammasratast jookseb oli täiesti korras, samuti laager. Välisel vaatlusel on pump ise ka vägagi korralik. klappe kontrollisin, pidasid bensiini kinni küll. Enne kui uut ostma lähen, teen kõik võimaliku, et vana korda saada, see ei ole ju ometigi nii keerulise ehitusega, et ise midagi peale ei oskaks hakata.
Loogiliselt võttes pump ei taha eriti vaakumit tõmmata siis kui õli on paks, miks see nii on, seda pean ma veel mõtlema.
Postitused: 535
Teemad: 46
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Anna siis meile ka teada.