Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W201 190E 2.3 100kW -86 A/T kohta küsimused
#1
Sai selline elukas ajutiseks autoks soetatud (2-3 kuud), paras jäärada natuke sõita vahelduseks.
1) Õlirõhk on tühikäigul üsna madal, suht sarnane nagu siin videos, kas see on ok? https://www.youtube.com/watch?v=WUihxEJLG6Y
Minu autol seier lisaks väriseb ning tühikäigul soojast peast langeb näit 1 kanti, sõidu ajal näitab üle 2 stabiilselt.
2) D või R peale lülitades käib tagasillast korralik kolks läbi, eelmise omaniku väitel peaks tagasilla suured puksid läbi olema, kas võib see olla põhjuseks? Pole veel auto alla jõudnud ise vaadata.
3) Juhiuks on veidi ära vajunud ehk sulgemiseks tuleb veidi rohkem jõudu kasutada, kas on võimalik ukse kinnitusi reguleerida?
4) Kas on kellelgi väiksemat (sport)rooli pakkuda? Ei pea olema uus, aga vähemalt terve. Originaal traktori rool on päris ebamugav.
5) Kui kellelgi on tagaakna kardinat pakkuda, siis samuti PS abiks.
6) Kui kellelgi on pakkuda töökorras salongi ventikat, mis häält ei tee (kasutatud sellise leidmine on vist ime), siis PS abiks.

Tõnu
Vasta
#2
1) Seier väriseda väga ei tohix, seega võib elektriühendus kuskil veidi kehva olla. Tühikäigul näidiku järgi 1 ja enam on normaalne, sõidu ajal peax näidik enamus aega ikka 3 näitama. Tehase manuaalis on kirjas, et minimaalne aksepteeitav õlirõhk tühikäigul on 0.3 bar-i, aga seda ikka manomeetri mitte kella järgi. 16v (Cosworth) mootori puhul peax õliõhunäidik ka tühikäigul tipus olema.
2) Tagasilla tala puxid on kõige tõenäolisem variant, kardaani tugilaagri ja reduktori puxid võid ka üle vaadata.
3) Uxe hinged ja lukuvastus on kere külge polditud, nii et jah ust saab reguleerida.
4) Vahetevahel liigub turu teemades sportroole, aga mitte väga tihti. Racing Experdis (http://racingexpert.ee/) müüaxe uusi roole ja vahetükke, aga väga odavad need pole (MB klubi liige saab kaardi ette näitamisel sooodustust). Hiinast saab ka tellida, aga kvaliteet on väga kõikuv eri tootjate vahel ja kohale jõudnud toode võib erineda pildil olevast, seega tasub eelnevalt internetist uurida, millise tootja tooted kvaliteetsemad on. SLK originaalrool on väixema läbimõõduga, aga neid ka Eestis just lademes ei liigu ja peab soovi korral tõenäoliselt taas välismaalt tellima.

Kas teemaalgataja garaažis on ka Opel Manta olemas (kasutajanimest lähtudes)? Kui on, võib sellest "Huviliste autod, mis pole MB" rubriiki teema teha. Mantad on päris lahedad ja üsna haruldased juba, nii et igati huvipakkuvad.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#3
Tänud vastuste eest.
Manta oli mul üle 15 aasta tagasi, rooste sai sellest lõpuks võitu kahjuks, ühtki head pilti ka ei jõudnud sellest teha. Kasutajanimi jäi ainult.
1 sportrooli pakkumine on olemas 25 euroga, ootan veel pakkumisi, vahetükk peaks W124 oma ka sobima, pakkuge julgelt.
Uksed jõudsin üle vaadata, seal peaks jah üsna lihtsalt saama ust veidi kergitada - alumise kinnituse 2 polti lahti ja mingi 1-2mm paksune tihend/plekk vahele.

Tõnu
Vasta
#4
Uxe ja hingede poldi avad on piisavalt suured, et saad ust igas suunas reguleerida, ilma, et midagi kuhugile vahele panema peax. See on lihtsalt pigem kahe mehe töö, üx hoiab ja reguleerib ust kui teine polte lahti kinni keerab. Luku vastus on samuti igas suunas reguleeritav.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#5
Mismoodi saab hingedest ukse nurka reguleerida ilma midagi vahele lisamata? Ukse kõrgust saab jah reguleerida, aga kuidas uks tiiva suhtes pärast jääb? Auto on mingi ime läbi avariivaba vaatamata 30-aastasele vanusele, isegi klaasid/tuled on originaalid, seetõttu on veidi imelik, et juhiuks on vajunud, rooste ei ole siin ka põhjuseks.

Tõnu
Vasta
#6
(06-01-2016, 02:55 PM)MantaOwner Kirjutas: ...
Auto on mingi ime läbi avariivaba vaatamata 30-aastasele vanusele, isegi klaasid/tuled on originaalid, seetõttu on veidi imelik, et juhiuks on vajunud, rooste ei ole siin ka põhjuseks.
...

Esiteks on see avariivabadus suhteline mõiste. Kindlasti on auto ust väänatud ja sellele toetatud.Eusa_angel Kes teab, äkki lahtise uksega kuhugi otsagi tagurdatud...

Enamasti on ukse vajumine tingitud siiski lõtkust hinges. Kui tihvt on kulunud või ava suisa ovaalne, siis on ukse reguleerimine vaid enese petmine.
Vasta
#7
Kuna uxe poltidest saab reguleerida ette taha üles alla, siis saab ka uxe nurka reguleerida. Võta sõber appi, üx hoiab uxest kinni kunix teine uxe küljest poldid veidi lahti keerab. Seejärel kergitab esimene veidi uxe tagumist nurka ja teine keerab poldid taas kinni. Kordate seda protsessi kunix ux istub ilusti ja siis vajadusel reguleerite luku vastust, et ux sulgux ilusti. Hingedest (kere poolsed poldid) saab veel ust kere suhtes sisse välja reguleerida kui ux tiiva suhtes eri tasapinnas on.

Tegu on Mercedesega, mitte Volkswageniga (Golf 3 ja keevitatud hinged) ja insenerid on kõige peale mõelnud.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#8
Ukse sain paika ja abilist polnud vaja - uks pärani lahti, pliiatsiga märkisin alumise kinnituse asendi uksele, väike pink koos puuklotsidega uksele toeks alla ning 2 nr 13 polti lahti, seejärel tõstsin ust veidi, alla läks lisatoeks paksem vilditükk ning poldid tagasi kinni. Luku vastust oli vaja samuti natuke reguleerida ja koos uksega mitu korda, kokku läks ca pool tundi.
Õlirõhu sain korda õli+filtri vahetusega, sel mootoril pidi filter olema suhteliselt aldis ummistumisele ning õli liikumist edukalt takistama hakkama, mis põhjustabki rõhu langust.
Käiguvahetuse kolks oligi põhjustatud tagasilla suurtest puksidest, sai need vahetatud, nüüd kolks praktiliselt kadunud.
Rooli, kardina ja salongiventika lõpuks leidsin omale.

Tõnu
Vasta
#9
Sai siin nädala jagu maadeldud tühjeneva aku probleemiga, prooviks akusid vahetatud ja aku pinget korduvalt mõõdetud töötava mootoriga ning olin juba 100% kindel, et genekas ei lae korralikult. Veaks aga osutus hoopis tagaakna soojendus, mille ahelas on mingi ühenduse jama - kui see sisse lülitada, siis tõmbab akul pinge 12V peale, muidu on pinge 14.5-14,6V nagu peab. Tagaklaasi soojendus toimib korralikult, kui nupust sisse lülitada, nupu valgustus aga hakkab mingite minutite pärast vilkuma ning seejärel lülitab soojendus ennast ise välja. Kust hakata viga otsima, nupu juurest? Autol on (eeskujulikult toimiv kusjuures) katuseluuk, seetõttu on tagaklaasi soojendusel 16A kaitse (muidu oleks 8A).

Tõnu
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  190E 2.0 87kw käivitus-mure EnricoN 2 48 Täna, 09:10 AM
Viimane postitus: v6sa
Heart W201 MB 190 küsimused EnricoN 1 355 31-03-2024, 12:31 AM
Viimane postitus: EnricoN
  w201 2.5d käigukast MarkiJeg 1 399 03-11-2023, 09:43 PM
Viimane postitus: v6sa
  W201 varuosad Fred_W201 0 369 19-06-2023, 04:10 PM
Viimane postitus: Fred_W201
  CLS500 2005 aasta kohta paar küsimust otsija 10 1,189 05-06-2023, 05:24 PM
Viimane postitus: otsija
  W204 C200 CDI 2,1 100kw airbagi tuli põleb, kood B220800 MellO 2 613 20-04-2023, 05:02 PM
Viimane postitus: MellO
  W201 1.8 66kw 1984 ,Millest peale hakata? Treufeldt 3 813 09-08-2022, 08:50 PM
Viimane postitus: Rolz
  Varuosadeks MB C200 (W204) 2.0cdi 100kw (atm) IlmselgeltMerss 0 817 30-05-2021, 09:27 PM
Viimane postitus: IlmselgeltMerss
  w202/H0 2.0 D (OM 601),1994a. küsimused Jokker 12 3,749 28-12-2020, 10:40 PM
Viimane postitus: Jokker
  W201 190E 2.3 autom. -90 vaakumi jama? alambe 8 3,256 22-08-2020, 11:30 AM
Viimane postitus: alambe



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne