Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB CLK 2,7 kuidas käib maha veojoukontroll.
#1
Tervist.

Masin on MB CLK 2004 2,7d

Mure selline .et ESP käib nupule vajutades maha ja lööb armatuuris põlema kollase kolmnurga aga kui nn vähe hullata tahad ja rehvi põletada siis kui ratas ringi hakkab käima hakkab see tuluke seal ees vilkuma ja miski nagu takistaks. kakuks blokki vms. Mingi süsteem on veel peal aga ei oska seda maha võtta.

Olen proovinud nuppu 10 seki all hoida aga ikkagi ei midagi.

Usun ,et võib olla natuke rumal küsimus aga olge head õpetage kuis käib... Icon_rolleyes
Vasta
#2
(22-10-2015, 03:31 PM)Tõnu48 Kirjutas: Tervist.

Masin on MB CLK 2004 2,7d

Mure selline .et ESP käib nupule vajutades maha ja lööb armatuuris põlema kollase kolmnurga aga kui nn vähe hullata tahad ja rehvi põletada siis kui ratas ringi hakkab käima hakkab see tuluke seal ees vilkuma ja miski nagu takistaks. kakuks blokki vms. Mingi süsteem on veel peal aga ei oska seda maha võtta.

Olen proovinud nuppu 10 seki all hoida aga ikkagi ei midagi.

Usun ,et võib olla natuke rumal küsimus aga olge head õpetage kuis käib... Icon_rolleyes

Ta jääb ikka mingil määral peale. Omanud CLK 430 ja hullanud sellega ka jää peal. Lõpuks lülitab üldse kasti välja ja siis peab süüte välja korraks lülitama. Aga see segamine on ju minimaalne. Ma talvel sõitsin kogu aeg väljalülitatult kuna muidu selle mootoriga ei saanud üldse liikuda. Ristmikult läksid minema teosammul.

Pdr Eesti OÜ
Autotöökoda
Narva mnt.150A
55996236
Vasta
#3
Erinevus on selles et mul on manuaal kast..... kui ta peal on peab saama teda ju maha ka võtta ???
Vasta
#4
(22-10-2015, 08:00 PM)Tõnu48 Kirjutas: Erinevus on selles et mul on manuaal kast..... kui ta peal on peab saama teda ju maha ka võtta ???

Automaat, manuaal, vahet pole. Kõike ei saa maha võtta)) ju on autotootja arvanud, et ei pea autot täielikult juhi kätte andma. Sellised probleemid on ka muude markidega....Võimalus veel kaitse kaitsmekarbist välja võtta, kui viitsid sellega tegeleda

Pdr Eesti OÜ
Autotöökoda
Narva mnt.150A
55996236
Vasta
#5
Kõik(ESP,ABS) saab maha võtta läbi spidol oleva kompuutri. Salamenüüs tee "Dyno Mode" aktiivseks.
Salamenüüsse saad kui:
1)Pane ekraan näitama temperatuuri suurelt.
2)võta süütelukust võti välja
3)pane võti tagasi ja keera võti esimesse asendisse
4)kolme sekundi jooksul vajuta tripi nullimise nuppu 3 korda

Salamenüü on aktiivne senikaua kuni auto välja suretad.
Vasta
#6
Suured suured tänud Wink
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CLK W209 bon 0 262 04-01-2024, 09:57 AM
Viimane postitus: bon
  CLK C209 2.2110kw summuti otsad difred 1 724 13-09-2021, 08:56 AM
Viimane postitus: Marksus
  w208 CLK hooratas ühemassiliseks 7hp 2 2,283 14-08-2020, 10:23 PM
Viimane postitus: 7hp
  W208 Kuidas vahetada numbritule pirni? MesaMargus 8 8,281 13-05-2020, 04:18 PM
Viimane postitus: MAV
  SLK 1997a katuse ei tule maha duubzu 3 4,485 14-09-2019, 05:19 PM
Viimane postitus: duubzu
  CLK signale heli. Daniel87 7 5,802 19-07-2019, 06:36 PM
Viimane postitus: stihl
  A208 CLK katuse hüdrosilindri kinnitus lahti (case cover lift cylinder) kalest 4 4,547 13-06-2019, 02:51 AM
Viimane postitus: kalest
  W208 Cabrio CLK ( kabrio ) Katus ei avane genelli 6 8,141 22-05-2019, 11:29 AM
Viimane postitus: bon
  CLK 230 süüteluku probleem clk23 4 5,680 19-04-2017, 09:02 PM
Viimane postitus: clk23
  Mercedes-Benz CLK 230 Kompressor kabriolett ostuabi Agent007 9 9,106 17-02-2017, 02:30 AM
Viimane postitus: nostromo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne