Postitused: 133
Teemad: 23
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
See võib olla pihusti. Mul kaasa GLK 320'l on neid vahetatud 4tk. Ei maksa suurt midagi. Aru ka ei saa, et midagi valesti oleks, aga mootorituli põleb.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
Defa'l on lisavarustusena olemas nii aegrelee, kui ka pult. Kõik originaalis ning lihtsasti järelpaigaldatav.
Pöördu mõne defa paigaldusega tegeleva ettevõtte poole.
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Autoekspert kunagi tegeles Defaga.
Postitused: 133
Teemad: 23
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Peale käivitust peabki pumpama. ML laseb puhkeasendisse jäädes end veidi madalamale ja peale käivitust tõstab jälle üles. Isegi kui seda funktsiooni ei ole, siis automaatika kontrollib rõhkusid pidevalt. Nt sõiduasendis (st töötava mootoriga) ML sildu reguleerida ei saanud, kuna auto liigutas ennast liiga palju. Kui padi lekib, siis vajub 1 nurk alla ja seda on juba raske mitte märgata.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Kusjuures see on minu silmale Mercedes, mis tegi faceliftiga ikka meeletu hüppe paremuse poole.
Faceliftitud auto on lausa kena, ilma faceliftita päris õudne.
Tiivakaared - kas keegi neid kaitsekiletada ei ole mõelnud/teinud? Just serva pean silmas.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”