Postitused: 12
Teemad: 5
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
14-02-2015, 08:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-02-2015, 08:28 PM ja muutjaks oli HrLow.)
Tere. Tegu on w124 kupee kere mersuga.
2.2L 110kw mootor.
M111.960 / M111.961
The M111.960 is a 2.2 L (2199 cc) 16-valve engine with bore and stroke of 89.9 x 86.6 mm and compression ratio of 10:1. It produces 110 kW (150 hp) of power and 210 Nm of torque.
Applications:
1992-1995 E220
Antud hetkel on autol automaat käigukast. Kuid kas siin on targemaid inimesi kes oskaks õelda mis mootori manuaal käigukastid veel sellele mootorile otsa istuvad.
Ettetänades Low.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Kõik 124-jalt või 201 pärit rida mootori kastid sobivad mootori otsa aga.... Siduri hoorattal peavad olema labad, mida vända andur loeb. Seega kasutada saad vaid 2.0 100kW ja 2.2 110kW hoorattaid (nendel on labasid kaks, R6 mootoril kolm). Need sidurid on üldiselt kahemassilised. Kahemassilise siduriga käib kokku ka lühikese võlliga käigukast. Seega ega sul valikut eriti polegi. Kas sama 2.2 või 2.0 mootori omad sobivad vaid. Vajad ka uut kasti tugitala ja kardaani. Kindlasti ei sobi ka enam reduktori ülekanne, siit edasi hakkab ka spidokas valetama. Pedaalide ja kangi vahetus elementaarne.
Võimalik et ka M102 (80, 90 ja 100kW) mootorite hoorataste labad on vändaandurile loetavad, keegi teab äkki täpsemalt- s[/align]el juhul on kastide valik lai.
Postitused: 350
Teemad: 23
Liitus: Mar 2010
Maine:
6
Põhimõtteliselt sobivad ka 5-käigulised kastid lühikese võlliga w210 ja w202 alt. Kuigi mõnikord on seal ka pikka võlliga kaste all olnud koos ühemassilise hoorattaga. Seda ka autol aastast 1998. Sobib seega nende mudelite lühikese võlliga kast. Nendel kastidel tuleb ära vahetada kasti tagumine kaan kuna kastide kinnitused w201 ja w124 on erinevad.Viimastel mudelitel kastidel 2000 ja edasi võib esineda, et poldiaugud ei sobi. 1-2mm on aukudel erinevust ja ei sobi. Seda on aga väga harva juhtunud. Kasti sisu ülekannded võivad natuke erineda aga see ei muuda asja. 5-käiguline kast jääb ikka 5-käiguliseks.
Seega valik kaste w124, w201, w202 ja w210. Lisaks õige hooratas (kahemassiline), nagu eelnev kirjutaja mainis.
Lisaks veel kõik muu, mis on vajalik automaadi ümberehitamiseks manuaaliks. Meil on see kõik olemas ja ka töö võib meil teha. Ainuke küsimus on selle mõttes. Võib olla selgitaksid, milleks seda kõike vaja on?
Pdr Eesti OÜ
Autotöökoda
Narva mnt.150A
55996236
Postitused: 12
Teemad: 5
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
No 6 silindrilisele 1 karburaator peale toppida ei anna kohe kindlasti pritsungi effekti jah ja antud hetkel räägin enamlevinud karburaatorist (Yamaha 1000cc) mida kasutatakse, ning iga silindri kohta karburaator ikka.
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Iga silindri kohta üks karburaator. Mõte pole paha, aga ilmselt nende nelja karburaatori sünkroonis tööle häälestamine saab üks paras n*ss olema. Kavatsed seda ise teha?
Ma tegelikult küsiks samuti nagu eelkõneleja, milleks seda kõike vaja teha on, kas lihtsalt on igav ja palju vaba aega vaja sisustada?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kui kasutada motika karburaatoreid siis motika karpade sünkroonimise õpetusi on terve nett täis. Ingliskeel ei meeldi, loe biker.ee foorumist eestikeeles.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans