Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3.2 mootor poob kinni.
#1
Pole siis viga veel leidnud, ehk kellelgi sama mure olnud. ca 4000 pöörde pealt paneb piiraja ette. Mina arvan, et tegu võib olla vigase õhulugejaga, siis aju lülitab avarii reziimi peale ja üle 4000/4100 pöörde ei tule. Samas kui lõppkiirust proovida, siis laseb üle 4000rpm kah. Vahest isegi siis kui korralikult soojaks sõita - st kõvasti pähe anda, palju piirajasse lasta, hakkab korralikult käima ja laseb õigesse piirajasse minna. Nüüd korralik tahhomeeter ja uus RV sumps all, kitsastesse torudesse enam kinni ei jää. Õhufilter sai kah külmema koha.
Tegemist võib olla ka veel sisselaske temp anduriga.
Kui keegi teab, kust viga otsida siis palun, andke teada. Proovin ka mõne diagnostika tegelasega kontakti saada.
Vasta
#2
sõites või tühikäigul? tühikäigul ei tohigi üle 3,5-4,0k rpm minna.
Vasta
#3
Sõites ikka. Tühikäigul ma üldiselt tuuri kõrgele ei lasegi.
Vasta
#4
Temp. andur ei mõjuta sellist asja, võta juhe lahti, proovi, ikka sama jama. Õhuklapi asendi andur paneb tühikäigu ujuma, see on rohkem tühikäigu jaoks...BTW seda ei tohiks üldse näppida ja uuest peast pole erladi müügilgi, see vahtetakase koos pritsungi korpusega.....Siis mis seal asja kõige rohkem mõjutab, on pritsungi peal asuv kütuseklapp - see on leketromagnetklapp, asub kütusetorude sisseviigu juures, kahe tähikuga on kinni...üks kahejuhtmene pistik tuleb sisse......see klapp reguleerib kütusehulka, kui ta saab kuskilt vale info,siis tõmbab hinge kinni ja edasi ei lähe.....Tõmba sellel klapil juhe maha, proovi sõita. Sooja mootoriga võid kohe maha tõmmata, kui mootor külm, siis ära enne maha tämba kui mootor soe on, kuna muidu ei lähe käima....
Proovi sõita, kui nüüüd probleemi ei ole siis on sul pritsungi juhtimsiees viga kuskil.
Sisselakse drosselil on ka asendi andur. sellel lülitil on 3 režiimi:
1) Idle - ehk tühikäik
2) 0 asend - ehk mitte midadi
3) Full throttle - ehk täisgaas
Sellel lülitilt tuleb kolm juhet, peab seal sisselakse kollektroi juures eraldi pistik olema, tõmba see lahti, võta tester kätte - mass pane keskmisele pulgale, ja kui gaasihoovastik suletud asendis on, peab ühe äärmise ja keskmise otsa vahel avatud ahel olema, kui gaasihoovastik täiesti lahtises asendis on, peab teisel pool keskmisega avatud ahel olema....
Nende andurite ja asajdega KE-Jetronicus on, see, et üldsiselt ei mõjuta neist ükskki nii palju, et üldse sõita ei saa(noraalne sõit siis, kütusest ja käivitumisest me ie räägi), ongi, et kui käima saad nomraalselt, siis tasub teised asjad ka ära reguleerida rahulikult.....
Ja see kütusefiltri teema - see on lollide lohutus, muud midagi...
KE jetronic on ju sama mehhaaniline pritsung ja pihusti mis K-Jetronicul.
On tehtud ringi ainult elektroonika peale tühikäik eraldi süsteemiga ja käivituse ja kütusedoseerimine (mida vanal tegi juhtrõhuregulaator)...
KE - l on kommu ka veel juba targaks aetud ja pandud süüdet regullima (mida vanal tehti vaakumiga läbi jagaja...)
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#5
See mootor ei oma enam ammu k-jetronic pritset, Hfm-EFI täis elektroonilise pritsega tegu siis.
Mõõda kütuse rõhk ära sõites. Millegi pärast jääb mulje ,et pumpade tootlikus väike....

Vasta
#6
Ei usu, et viga pumpades on. Vahepeal, kui kõvasti pööret anda, hakkab ilusasti käima. Täna just veidi aega tagasi tulin sõitmast. Sirgete peal andsin natukese suuremat pööret ja siis järsku hakkas tööle, st läks üle 4000rpm. Benafilter on uus loomulikult.
Ei usu, et asi ka lambdas on. Praegu on lambda 3 viimase silindri taga. kohe peale kollektorit, segu on pigem rikas kui vaene ja temperatuuri peaks ta kah kätte saama.
Igal juhul kui "esimest piirajat" ees polnud, siis astus kutsikas päris käbedalt minna. Raadi lennuväljal sai eile proovitud ja lahti sõidetud mootor. Siis polnd veel tahhomeetrit peal aga 190 km/h järel sai sisse lükatud 5. käik.
Võib olla see variant veel, et õhku ei saa nii palju peale kui vaja oleks. Nimelt sai tehtud vahesein, mis eraldab õhufiltri kuumast kollektori õhust, st alu plekist sain vahele, asbest või mida iganes see kollektoriteibi materjal peale. Nüüd on filter esitule taga, aga sinna ju praktiliselt õhu pealevool puudub. Nii palju kui tule ja iluvõre vahelt mahub (ca2x15cm). Lähipäevil tuleb teha ka õhu juurdepääs filtrile, ehk saab selleks ajaks selgusele.
Tänud kaasamõtlejatele. Proovin mõne tuttava diagnostika mehe kinni püüda, kes mõõdaks andurid üle.
Vasta
#7
Noh, võid proovimise mõttes võtta tule eest ära ja siis vaadata kuidas on. Igal juhul kui mingi "piiraja" ise tekib kuhugi kõrgemate pöörete kanti just siis võib oletada , et kas õhku või bensiini ei jõua piisavas koguses silindrisse ja otsida selle põhjust just bensiini rõhu regulaator võib kah kalada...
Põhimõtteliselt võid endale vedada diagnostika juhtmed kah ära, siis saab arvuti järgi lükata kohe ja elektroonika pool näha.
Tühikäik korralik? Ükski silinder vahele ei jäta?

Vasta
#8
kui see on elektrooniline piiraja, siis peaks mootor paukuma hakkama. st pöörete lõpupiiraja. kuid miski asi piirab ju tühikäigu pöördeid ka. ehk seesama asi ongi valesti lahendatud?

aga kõik õige, minul tuleb 5. käik 200km/h

mis aga puutub õhuvõttu... siis seal tule taga on ka originaalkopsik. mis samuti õhku peale ei saa. võino vähemalt mina ei saa aru kust ta peaks saama. seega selles asi veavalt, et on. kui sul seal midagi päris umbseks pole ehitatud. kere ka teine ju..
...
Vasta
#9
Sorry, minu ei viga, eeldasin teist autot, nüüd alles vaatasin profiili.....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#10
Tühikäik kusjuures veidi kõigub vahest, eriti siis kui 1. või tagumine sees on. Muidu OK, käiguga pidurdades tahab vahel välja surra. Eriti linnas on probleeme. Kõik silindrid tunduvad järel olema, ei tähelda, et mõni tagant oleks - see hääl/tunne tuttav vanadest fordidest Confusedilly:
Nüüd peaks olema muidugi õhuvõtt külmem kui varem, siis poos samuti kinni. Hetkel on veel sisselaske RV toru poleerimata, aga see ei anna nii või naa temperatuuris nii palju tunda.
Praegu hakkan mõtlema, et võib olla lambdas asi küll - järsku ei saa nii palju kuuma? Kõvasti pähe andes hakkab mootor õigesti tööle - temperatuur suureneb. Samas ei tohiks ju segu üldse paigas olla kui lamba-andur ei tööta õige temperatuuriga. Segu oleks justkui paigas praegu, lõhna ja hääle järgi.
Benarõhu regulaator on jällegi kahtlane, vahest töötab vahest mitte - siis ei peaks üldsegi töötama hakkama.
Homme vaatan järgi, mõni vaakum lekib järsku.
Vasta
#11
Kindluse mõttes vaata ka vaakum üle aga kui sa väidad ,et vahel kui käik on sees hakkavad pöörded mängima siis ma arvatavasti tean milles viga on....hetkel kiire ja ei viitsi siia pikka teksti panna aga kui õhtul MSN-i millalgi satud siis arutab.

Vasta
#12
Täna jälle proovisin igast nippe. Toimibi selline nipp, et kui sõita 5. käiguga, läheb üle 4000 rpm ja probleem kaob. Siis peale seda võib iga käiguga üle 4000rpm lasta. Siis aga rahunedes jälle probleemid.
Muidu oleks OK, aga iga kord ei saa ju 200km/h sõita, et mootor õigesti käituma hakkaks.
Viimasel ajal pole seda tühikäigu kõikumist enam tunda olnud. Kõigub vaid null-gaasiga, kui kõigub.
Vasta
#13
Alusta sellest ,et võta lambda üldse lahti (soendus+signaal) ja aku juhe mingi 10min maha (ajule restart) ning proovii siis sõita lambda vabalt
vaata kas muutub midagi....
Ise kardan et 3 pütti ei jõua lambdat piisavalt kuumaks ajada ning seetõttu lambda näitab mootorile aiateibaid ja mootor piirab küttepeale andmist(segu lahjemaks). See seletab selle miks maharahunedes asi jälle üle 4000rpm ei lähe kui pähe andes 200kmh sõites ja natuke aega pärast seda ka? läheb pöördesse.

Vasta
#14
Niih, arvan et siiski jah lambda teeb pulli.
Täna proovisin S-klassile oma õhulugejat(neil samad) ja töötas kõik perfektselt, minu oma oli isegi puhtam.
Nüüd proovin ilma lambdata. Ja lasen ta 6 püti järgi panna. Lasengi nüüd resoka alla panna, siis saab ka lambda ümber tõsta.
Vasta
#15
2.8 ja 3.2 õhulugejad ei tohiks päris samad olla, st kui 3.2 mootorile paned 2.8 õhulugeja siis hakkab su 3.2 sitemini edasi käima kui ta tegelikkuses peaks.
Proovi ka üldse ilma lambdata sest viimasel ajal olen saanud enda nahal kogeda kuidas võib 2 tutikat ORIGINAAL bosch lambdat ka pange panna kui nad on kõikide silindrite järgi ilusti taga....

Vasta
#16
Kusjuures 3.2 ja 2.8 õhulugejad täpselt samad - st. osa numbrid samad.
Krt, siiski 3 pütti peaksid kuumaks ajama selle lambaanduri - andur on ju vahetult peale kollektorit. Kuumusega ei tohiks küll probleeme olla.
Järgmiseks nädalaks üritan selgusele saada.
Vasta
#17
Noh, seda küll et peaks kuumaks minema aga ega siin muud reaalset varianti pole...kui abi ei ole siis pead 2.8 pealt ükshaaval juppe hakkama vahetama.
Eile käisin oma audiga diagnostis ja siis jutusees küsisin kah et mis saab kui pooled silindrid lambda taga pole vend üritas selgeks teha mulle et sel juhul 3sil. ei kuulata mis tõttu aju ei saa täit pilti mootoris toimuvast ja et lambda võib hakata seguga valetama jne et ühesõnaga vägapaha.
Proovi üldse ilma lambdata, kui ikka üle 4000rpm-i ei saa siis on viga mujal aga ise paneks igaljuhul lambda kõikide sil. taha....

Vasta
#18
Nii, nüüd tean milles asi. Asi on söefiltri ühendamata jätmises. Leidsin, et minu kutsikal selline asi täitsa olemas. Aga kus on elektrooniline klapp? seda ei tea. Vana mootori küljes nagu miskit on, aga see rohkem selline sensor, nagu temp andur vms. Igal juhul, mul on üks tore programm, millest saab igasugu huvitavat inffi mersude kohta.
Teab keegi, kust saaks diagnostika pistikut 93a w124 E320 mootorile? data link connectorit. 38 klemmiga peaks olema. Selle diagnostika juhe mul olemas, nüüd ka paar programmi, millega saaks ehk veakoodegi tuvastada.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mootor ei käivitu enam... Joonas123 1 2,094 26-01-2016, 01:54 PM
Viimane postitus: v6sa
  w201 2.0 75kW automaat, poob kinni Rainiskoop 0 1,599 11-01-2016, 08:16 PM
Viimane postitus: Rainiskoop
  mb w203 220cdi 110kw tõmbleb, poob kinni v8v 3 3,963 30-08-2015, 08:27 PM
Viimane postitus: v8v
  C240 bensiin 98a mootor lonkab MILLES ASI ? seiron 2 2,820 25-02-2015, 05:45 PM
Viimane postitus: seiron
  W203 tagumised turvavööd kinni mozkito 1 2,236 07-02-2015, 12:40 AM
Viimane postitus: mait
  W203 sigaretisüütaja kinni jäänud Rosinapoiss 1 1,876 28-01-2015, 12:02 AM
Viimane postitus: mait
  Tühikäigu klapp/mootor Noe 5 4,363 04-05-2014, 12:49 PM
Viimane postitus: Noe
Star mb200clk aut98a mootor seiskub. silva001 2 2,290 07-12-2013, 07:54 PM
Viimane postitus: Heinar
  w202 220cdi 2000a mootor arxman 0 2,002 27-09-2012, 08:48 PM
Viimane postitus: arxman
  w 203 220 cdi 2003a.Mootor ei lähe soojaks ja mingi elektri jama. andreo 4 4,964 25-09-2012, 07:05 PM
Viimane postitus: andreo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne