Postitused: 4
	Teemad: 1
	Liitus: Dec 2006
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Tere,
Jama siis selles,et mootori normaalse töötemperatuuri juures,kui auto peaks juba soe olema puhub ühest kanalist sooja ja teisest jahedat õhku.Seejuures ei ole alati kanalite pooled ühed ja samad - vahest ühelt poolt sooja ja teiselt poolt külma siis jälle vastupidi.Kui auto on sooja mootoriga mõnda aega seisnud,on asi natuke aega normaalne ja siiis hakkab jälle sama jama pihta.Ise arvan,et tsirkulatsiooni häire,aga miks?
Marko  
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 6
	Teemad: 3
	Liitus: Jan 2006
	
Maine: 
0
	 
	
	
		See mul läbi elatud jama. Arvatavasti sul sama värk. Aku juures on 2 sellist klapi moodi asja, kust jahutusvedelik läbi jookseb ja need reguleerivadki salongi sooja vedeliku läbivoolu ning need panevadki ajudesse sulle. Võta keera need kopsikud maha sealt pealt (vist mingi kuue väikse kruviga olid) ning tõmba ettevaatlikult need pealt maha, aga vaata et midagi ära ei murra. Seal sees on klapid võta näpi neid vähe ja liiguta neid üles alla, ning vajadusel puhasta neid, sest need võivad kinni jääda suve jooksul ja hakkavadki jebima, sest nad peavad suht kergelt liikuma seal sees üles-alla. Niiet kruvikas kätte ja asu aga asja kallale....
Vähemalt minul see asi toimib siiani peale umbes 10 minutilist nokitsemist.
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 4
	Teemad: 1
	Liitus: Dec 2006
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Suured tänud nõuande eest,aga see ei aidanud.Lammutasin need "kopsikud" laiali,puhastasin ära,aga paremaks ei muutunud kahjuks midagi.Voolikud,mis kopsikutest edasi salongi poole lähevad on isegi soojad,nii et...ei tea.On äkki veel variante?
Tänud.
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 798
	Teemad: 83
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Teinekord annab saba ka see juhtimis rullikud  salongis, millest temberatuuri regullid!
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,479
	Teemad: 126
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
12
	 
	
	
		Sulo Kirjutas:Teinekord annab saba ka see juhtimis rullikud  salongis, millest temberatuuri regullid!
Need tasuks lhati võtta ja need ferriitrajad ära puhastada seal...
	
 
	
	
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 4
	Teemad: 1
	Liitus: Dec 2006
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Kisun lahti ja vaatab,mis saab.Kuigi kui rullik päris külma peale keerata puhub ikka päris külma kohe,seega rull juskui natuke reageeriks.
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 535
	Teemad: 46
	Liitus: Jan 2006
	
Maine: 
0
	 
	
		
		
		23-12-2006, 11:14 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 23-12-2006, 11:25 AM  ja muutjaks oli nordrainbow.)
	
	 
	
		Mul oli sama jama,et ühele poole külma ja teisele sooja.Ühendasin klappide pistikus rullikute (+) klemmid  kokku ja nüüd juhib kogu tööd üks rull,st. eraldi enam pooli reguleerida ei saa.Aga asi toimib.Rulliku tööd saad ka  kontrollida,kui võtad sellesama pistiku lahti ja ühendad testri taha.Näit peab sujuvalt muutuma 0-12 voldi vahel.Siis  saad  teada,milline neist  peetis.
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 4
	Teemad: 1
	Liitus: Dec 2006
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Kuna auto oli müügis,siis ei saanudki teada,mis värk oli - auto osteti enne ära.Nüüd ootan nüüd kõnet,miks auto korralikult soojaks ei lähe.Mainisin küll,et selline jama on,aga mees ei kuulanud midagi ja kimas minema.Tänud kõigile,kes kogemusi jagasid.