19-06-2014, 11:14 AM
Mootor annab hirmsat vibratsiooni keresse edasi, muud põhjust ei näi olevat. Kas keegi oskab jagada näpunäiteid ML mootoripatjade vahetamiseks, kust otsast läheneda ja mida silmas pida sellise töö tegemisel?
ML400'2002 mootoripatjade vahetamine
|
19-06-2014, 11:14 AM
Mootor annab hirmsat vibratsiooni keresse edasi, muud põhjust ei näi olevat. Kas keegi oskab jagada näpunäiteid ML mootoripatjade vahetamiseks, kust otsast läheneda ja mida silmas pida sellise töö tegemisel?
19-06-2014, 07:08 PM
Nendel V8 vanematel diislitel kipuvad ketirattad kuluma ja võib keti üle visata ning süüde läheb valeks ja hakkab vibreerima. Venind kett võib ka värina tuua. Lase märgid ära kontrollida juhul kui padjad läbi pole
19-06-2014, 07:50 PM
Iseenesest hea soovitus muidugi kuid teemakohaseid nõuandeid ikka ootan. Mootoriga on seni kõik korras.
27-06-2014, 11:06 AM
Ise küsin, ise vastan. Padjad vahetatud ja masin oleks justkui uus, enne just mõtlesin, et vanal audi a6'l on mercedese ees vähemalt 1 eelis, et vaikne on, kuid selgus, et see ei vasta tõele.
Töö iseenesest ei ole hirmus. Minul kulus kõige rohkem aega vasakpoolse padja ühe alumise mutri eemaldamiseks, see on sellise koha peal, et tavalise padrunikomplektiga on väga keeruline sinna ligi pääseda. See oligi asja juures kõige vaevarikkam. Töö käik võiks lühidalt olla selline: logarid alt ära, padjamutrid lahti (all 16mm, üleval 18mm), mootorit kergitada, padjakandurid ploki küljest lahti (E12) padjad vahetusse ja vastupidises järjekorras kokku tagasi. Mina eemaldasin paremaks ligipääsuks vasakul pool alumiiniumist õhuvõtutorud ning paremal pool turbo geomeetria juhtmootori.
27-06-2014, 03:35 PM
Hea, et asjalik vastus tuli.
Tavaliselt ei tule midagi, või siis, asi korras, teema lukku.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
28-06-2014, 12:47 AM
Ehk siis: mistahes audil on siiski üks oluline eelis mb ees- audiklubi foorumist saab probleemide korral nõu küsida, siinses foorumis üldse info ei liigu.
28-06-2014, 10:28 PM
Häda selles, et siinsetest pole kellegil mu teada V8 ML´i ja remondigurud siis kuigi tihti ei kirjuta.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
29-06-2014, 04:15 AM
Mitte paha pärast - kuid, kui sa juba pealkirja loed, tekib küsimus, et kas tegu bensiini- või diiselmootoriga
E55 AMG
29-06-2014, 03:46 PM
ML400 saab olla ainult diisel!
30-06-2014, 10:17 AM
(29-06-2014, 04:15 AM)Lahekas Kirjutas: Mitte paha pärast - kuid, kui sa juba pealkirja loed, tekib küsimus, et kas tegu bensiini- või diiselmootorigaSee kellele pealkirja lugemine sihukese küsimuse püstitab ei oska nagunii ka mootoripatjade vahetamisest midagi rääkida. Eks selle teema mõte oligi ju nõuandeid saada.
30-06-2014, 10:57 AM
(30-06-2014, 10:17 AM)ferdinand Kirjutas: See kellele pealkirja lugemine sihukese küsimuse püstitab ei oska nagunii ka mootoripatjade vahetamisest midagi rääkida. Eks selle teema mõte oligi ju nõuandeid saada. Ning kogemusi jagada, kui neid on. serda viiamst tegid hästi, nüüd on järgmisel nuputajal lihtsam. Paraku on siinkandis vähe neid neljasajase emmelli pruukijaid, kes ise käsi õliseks teevad... Nagu aru saan, käis kogu töö altkaudu?
30-06-2014, 04:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-06-2014, 04:14 PM ja muutjaks oli ferdinand.)
(30-06-2014, 10:57 AM)v6sa Kirjutas: Nagu aru saan, käis kogu töö altkaudu?Altpoolt saab kätte ainult patjade alumised mutrid, kogu ülejäänu on rattakoopast asjatamise teema. Selles suhtes on raamiga masin hea, et pääseb natukenegi asjadele ligi. Ma ausaltöeldes ei kujuta ette mismoodi S'il (või millele veel seda v8t pandud on) samasugust tööd üldse teha saab?! |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|