24-02-2014, 09:34 PM
Tervist !
Vajaksin veidi nõu,
mul on 141kW c 200 kompressor (w202), 1998 aasta universaal. manuaalkast.
Mure on käiguosaga.
autol on läbisõit 360 000, nädal tagasi hakkas tagasild korralikult uluma, vile läks päris valjuks, 50-60 sõites tekkis isegi väike vibratsioon.
Teeninduses käisin, masin käis tõstukil, prooviti 2 käiguga käiguosa ringi lasta, miskil põhjusel poos juhipoolse pooltelje kinni nii, et mootor suri välja,
kasti õli vahetati ära, otsene ulgumine kadus ära, tegin veel ühe Kuressaare-Tallinn otsa, kahin on endiselt tugevalt sees ja noh, võiks ju õelda, et nagu veab raskelt... kohalt minnes 1. käiguga teeb jõnksaka, on nagu viivitus enne kui vedama hakkab ...
Leppisin teeninduses kokku, et otsin varudifri ja vahetame ära.
Aga ei leia, väikese läbisõiduga ja hea hinnaga
difri korpusel on kood: R1243513008
Auto mudel on 202.082 (Itaaliast toodudu), difri ülekanne 1:3.67
VIN kood: WDB20208221F665276
ABS ja ASR on ka,
Homme käin Silberautos, uurin asenduskoode uuematelt mudelitelt, mis võiks ka sobida. Mingi firma German SPOB müüb E-Bay vahendusel vastava ülekandega sobivaid kaste 500-600 euroga, E-bays on seliseid vähem kui 300 000 sõitnuid mõned sees, kas 100% sobivad ei ole veel uurinud.
Paratamatult tekib mõte, äkki tasuks lahti võtta, remontida?
Kas on head meistrit, kes ütleb, et mõistlik?
SIIT SAIN MUDELID, MILLEL SAMA ÜLEKANDEGA DIFFER:
http://www.w124performance.com/service/w...ion185.pdf
JA SIIN TEHNILINE TEAVE AUTO KOHTA:
http://www.carfolio.com/specifications/m...car=245993
Auto on 9 aastat ja 200 000 km minuga olnud, nagu pereliige, järgmine teema oleks kulunud käigukast, aga üks asi korraga...
Hannes
Vajaksin veidi nõu,
mul on 141kW c 200 kompressor (w202), 1998 aasta universaal. manuaalkast.
Mure on käiguosaga.
autol on läbisõit 360 000, nädal tagasi hakkas tagasild korralikult uluma, vile läks päris valjuks, 50-60 sõites tekkis isegi väike vibratsioon.
Teeninduses käisin, masin käis tõstukil, prooviti 2 käiguga käiguosa ringi lasta, miskil põhjusel poos juhipoolse pooltelje kinni nii, et mootor suri välja,
kasti õli vahetati ära, otsene ulgumine kadus ära, tegin veel ühe Kuressaare-Tallinn otsa, kahin on endiselt tugevalt sees ja noh, võiks ju õelda, et nagu veab raskelt... kohalt minnes 1. käiguga teeb jõnksaka, on nagu viivitus enne kui vedama hakkab ...
Leppisin teeninduses kokku, et otsin varudifri ja vahetame ära.
Aga ei leia, väikese läbisõiduga ja hea hinnaga
difri korpusel on kood: R1243513008
Auto mudel on 202.082 (Itaaliast toodudu), difri ülekanne 1:3.67
VIN kood: WDB20208221F665276
ABS ja ASR on ka,
Homme käin Silberautos, uurin asenduskoode uuematelt mudelitelt, mis võiks ka sobida. Mingi firma German SPOB müüb E-Bay vahendusel vastava ülekandega sobivaid kaste 500-600 euroga, E-bays on seliseid vähem kui 300 000 sõitnuid mõned sees, kas 100% sobivad ei ole veel uurinud.
Paratamatult tekib mõte, äkki tasuks lahti võtta, remontida?
Kas on head meistrit, kes ütleb, et mõistlik?
SIIT SAIN MUDELID, MILLEL SAMA ÜLEKANDEGA DIFFER:
http://www.w124performance.com/service/w...ion185.pdf
JA SIIN TEHNILINE TEAVE AUTO KOHTA:
http://www.carfolio.com/specifications/m...car=245993
Auto on 9 aastat ja 200 000 km minuga olnud, nagu pereliige, järgmine teema oleks kulunud käigukast, aga üks asi korraga...
Hannes