09-08-2006, 03:20 PM
Oleks vaja sarniirid ära vahetada, läksin siis töökotta, kuid seal öeldi, et pressitava sarniiri peab kinni keevitama? On see nii?
Kuidas vahetatakse w124 pressitavat sarniiri?
|
09-08-2006, 03:20 PM
Oleks vaja sarniirid ära vahetada, läksin siis töökotta, kuid seal öeldi, et pressitava sarniiri peab kinni keevitama? On see nii?
09-08-2006, 03:34 PM
Ei taha seda küll uskuda, pressitaval lihtsalt mõõdud sellised et peab pidama niisamuti.
Oma 123 sai vahetatud ja peab.Seda küll poes hoiatati, et parem pressida kui haamriga läbi mingi eseme taguda.Aga polnud seda sobivat pressi võtta ja käis haamer ka.Lihtsalt tagudes liigub sarniir küljelt-küljele ja ei jää nii kõvasti kinni kui ühtlaselt pressides.
09-08-2006, 06:47 PM
ei pea kinni keevitama kui pesa on korralik aaa kui läheb kergelt sisse siis tulex alt kahest kohast kinni lasta...
aa mudu kuvaldaga tuld....
09-08-2006, 09:20 PM
Tänud!
09-08-2006, 10:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-08-2006, 10:17 PM ja muutjaks oli MESAMEES.)
See keevitus on lihtsalt kindluse mõttes,et kui äkki ei jää pidama.Eriti hull asi on ju siis kui algul peab ja siis järsku kuskil tihedas liikluses välja kargab! Ei tahagi kohe mõeldagi,mis juhtuda võib.Kui mul veel PEUGEOT oli,siis kargas sellel sarniir välja,laks ja ratas koopast lääbakil väljas.Mul juhtus see õnneks maja hoovis kiirus pold eriti suur, muidu oleks vist päris ära lõhkunud.
10-08-2006, 08:37 AM
Aru ma ei saa, kas tulite eile koopast välja :bash: ? Kuvalda ei ole sama asi, mis press. Peale sarniiri sisse tagumist ja keevitusga punktimist võib selle sarniiri kohe prügikasti panna. Enne mingi töö tegemist võiks omale asja ehituse ja tööpõhimõtte selgeks teha.
06-12-2006, 06:44 PM
et kas see sarniiri vahetus on ka kodustes tingimustes võimalik?
oleks vaja vahetada, aga kust selle pressi saab.
06-12-2006, 09:32 PM
Hea et veel keegi õunapressi launutuseks ei küsi...mehed, kiviaeg on möödas.....
Kuigi õunapress oleks tükkmaad süütum kui asja tagumine ja kuumutamine...pekste veel žarniiri liikuva otsa pihta ka..... Selleks on press tänapäeval....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
06-12-2006, 10:08 PM
et tuleks siis kuskile teenindusse või parandusse viia?
06-12-2006, 10:11 PM
samas uurisin, et tõmmitsatega pääseks ka neid toiminguid tegema või on seal suuremat jõudu vaja
06-12-2006, 10:21 PM
ei tea kuidas mersuga on aga mitsubishil sai küll ilusti vahetatud. lihtsalt peab korralikum haamer olema millega ühe löögiga välja lüüa ja uut pannes ileks lihtsalt toru vaja mis sharniiri äärtesse ulatuks. 100x kokskida pole mõtet. paari löögiga asi paika ja kaitsevõru ka peale. paaril korral tehtud ja peab keevituseta ka väga västi. kordan siiski, et Mercedes-Benz kohta täpselt ei tea.
06-12-2006, 10:41 PM
Vahetain kuii korralikku tõmmitsat pole siis igavene jama.Mina ei hakkanud autot kuvaldaga lõhhkuma ja võttsin õõtsad altt.Vedrud eemaldasin korraliku ja pikka tõmmitsaga ja siis pressialla.Ei soovita haamriga tagumist kui läheb kehvasti siis vaja uued õõtsad osta.Kõva töö aega kulus pallju.
06-12-2006, 11:04 PM
Soovitan kui on võimalikk siis võta äätsad altt ja lase mõnes töökojas vahetada kuss on olemas press.
07-12-2006, 04:37 PM
ise mõtlesin, et kui selline korralik vahejupp, siis saaks ju tõmmitsatega selle sarniiri sinna tagasi ka pressida. vahejupp ise ju suht lihtne. üks toru, mis oleks vastava diameetriga, et sarniiri äärtesse ulataks ja peale üks raud plaaditükk ja valmis.
17-12-2006, 12:16 PM
mnjah...selle asjaga sedapsi. mul on kogemusi kus ei tule õõtsa poldid lahti ja pead lõikama need siis puru, ja asendama ka õõtsa puksid uute vastu, olen kasutand lahendust ja auto peal vahetanud neid just nimelt kuvaldaga ja kui tead mida teed siis ei juhtu selle munakaga mitte kui midagi. Aint pidage silmas ka väga olulist asja nimelt šarniiri asetust õõtsa sees!
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|