Postitused: 331
Teemad: 125
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
Niisiis, millal neid oleks siis lõppude-lõpuks õige vahetada?
Olen lugenud, et 60 000km tagant, mõni 100 000km tagant, samas mõned ütlevad, et ära enne näpi, kui juba pihusti väljast tahmane on, st on tekkinud probleem.
Seega küsiks selle üle veel.
Ise olen sõitnud 83000km teiste seibidega ning kõik korras, tahm pihusti juures puudub.
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Mis sa neist enne torgid kui pihusti hakkab häält tegema. Kui hakkab siis muidugi tuleks kohe vahetada. Kui sutsumine algab vaatad millisel on ja vahetad ära. Kui võti käes püsib ostad 2 euriga seibi ja paned uue.
Autod on mõeldud sõitmiseks mitte remontimiseks
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Ka enne sutsumist hakkavad pihustid asfalti tootma.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
(18-07-2012, 10:12 PM)R129 Kirjutas: Ka enne sutsumist hakkavad pihustid asfalti tootma.
kogulugupidamise juures mis selle tootmisega on? Kui pihusti eemaldada siis loomulikult tuleks see enne tagasi panemist puhastada. Ma olen neid seibe üksjagu vahetanud just sellise põhimõtte järgi nagu kirjeldasin, ei ole ühtegi probleemi seejuures küll täheldanud.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Rehvi võib ka vahetada alles siis kui juba susisema hakkab
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
(19-07-2012, 10:37 AM)R129 Kirjutas: Rehvi võib ka vahetada alles siis kui juba susisema hakkab
Kas peaks siis rehvi vahepeal maha võtma ja igaks juhuks velje ja rehvi vahele liimi uuesti panema?
Inimene küsis kas on mõtet profülaktilises mõttes seibi vahetada. Kui Sin aväidad et on siis küsimus on miks?
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
Loe teemasid kus pihustid kaande kinni p6lenud. Eks seal see seibide vahetuse m6tekus ehk seisnebki.
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
Ennetuslik hooldusremont on siiski odavam kui hilisem tagajärgede likvideerimine. Olen kuulnud mitmeid CDI mootoriga masinaomanikke kurtmas, et jäid seibid vahetamata ja nüüd jama käes. Pole aga kuulnud aisatki kurtmas, et vahetasin regulaarselt 60 000 tagant pihusti aluseid seiba aga ikka pihustid kinni.
Järeldused teeb igaüks ise. Seibide hind ja vahetuse maksumus
olematu aga kord kinnijäänud pihusti eemaldamine ai ai ai ...
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kuda see nüüd oligi: profülaktilise vahetuse tegevat ära tunniga. Pluss seibid ja poldid...
Kinnijäänud pihusti mahasaamiseks on tehtud erirakised (kallid sihukesed )ja isegi sellega on veetud plokikaasi ja pihusteid tükkideks...
Igaühe enda asi, kas teeb teatud toimingud perioodiliselt (õli ja filtrite, küünalde ja pihustiseibide vahetused) või alles siis, kui jama majas.
Mina pooldan perioodilist hooldust...
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Vahetada tasuks seetõttu, et oleme näinud pihusteid mis ei susise kuid on juba KORRLIKULT kinni tahamanud. Kui susisema lasta ja pikalt sõita, siis võib ka ploki kaane ära rikkuda (põletab soone pinnale sisse). Muidugi on mul olemas spetsiaalne MB fres millega ka sellise pinna puhtaks saab, kuid milleks sellist jama ise põhjustada.
Loomulikult võib ka mitte pädevas remondikohas juhtuda, et pannakse seib aga ei puhastata pindu korralikult öra, kasutatakse kulunud ja välja veninud polti ning siis võib tulemus tõesti halvem olla kui enne.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 179
Teemad: 34
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
19-07-2012, 02:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-07-2012, 04:09 PM ja muutjaks oli merslane.)
R129-al on õigus, et vahetada võib ainult pädev mees. Mina lasin oma CDI mootoril probleemi ennetades vahetada Silberautos seibid, ja sain sõita 20 000 KM, kuni Märjamaa Urmas raius meisliga pihusteid välja.
Postitused: 331
Teemad: 125
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
Lesvenisse aeg pandud ning kõigi eelduste kohaselt peaks ilusti lahti saama need, kuna 170 000 pealt tehti pihustiringi vahetus uute vastu.
Postitused: 331
Teemad: 125
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
04-08-2012, 03:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-08-2012, 03:29 PM ja muutjaks oli e220.)
Lesvenis tulid kõik pihustid ilusti lahti, läks aega 50min ning selle aja sees sai 1 pihusti ühe otsa ka uue. Arve 50eur.
Teadmiseks siis teistele, et konkreetselt pihustiseibide vahetus on enamvähem 30eur. (r5 cdi)
Postitused: 21
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
0
Tere
Üks pihusti hakkas "sutsuma", seibi vahetus aktuell. Tekkisid mõned küssid:
1. Seibe pakutakse erinava paksusega: 1,56; 1,76 jmv. Mis uba on?
2. Poldi kinni väänamine. Erinevad allikad pakuvad erinevat numbrit: 7Nm+90kraadi peale või 9Nm+90kraadi peale väänata. Kumb on?
3. Mida pihustipesasse ja poldile mökerdada, al-määret?
Tänud juba ette
Kadjakas
PS. Uut seibi nõuab Jeepi kapoti all peituv 2,7CRD/CDI, kui see midagi muutma peaks.
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
(30-06-2013, 04:30 PM)kadjakas Kirjutas: Tere
Üks pihusti hakkas "sutsuma", seibi vahetus aktuell. Tekkisid mõned küssid:
1. Seibe pakutakse erinava paksusega: 1,56; 1,76 jmv. Mis uba on?
Müüa peaks teadma, millist vaja on. Iseenesest tõenäoliselt on ükskõik.
2. Poldi kinni väänamine. Erinevad allikad pakuvad erinevat numbrit: 7Nm+90kraadi peale või 9Nm+90kraadi peale väänata. Kumb on?
Käega tõmbad lahti ja sama kõvasti kinni. Ega seal mingit tuumafüüsikat ei ole. Vähemalt mina olen neid selliselt pihutäie vahetanud.
3. Mida pihustipesasse ja poldile mökerdada, al-määret?
Midagi pole vaja.
Tänud juba ette
Kadjakas
PS. Uut seibi nõuab Jeepi kapoti all peituv 2,7CRD/CDI, kui see midagi muutma peaks.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Keraamiline määre, selle nime all müüaksegi, aerosoolis
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 265
Teemad: 47
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
02-07-2013, 08:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-07-2013, 08:59 PM ja muutjaks oli thalenfrei.)
(30-06-2013, 04:30 PM)kadjakas Kirjutas: Tere
Üks pihusti hakkas "sutsuma", seibi vahetus aktuell. Tekkisid mõned küssid:
1. Seibe pakutakse erinava paksusega: 1,56; 1,76 jmv. Mis uba on?
2. Poldi kinni väänamine. Erinevad allikad pakuvad erinevat numbrit: 7Nm+90kraadi peale või 9Nm+90kraadi peale väänata. Kumb on?
3. Mida pihustipesasse ja poldile mökerdada, al-määret?
asoo ja autodata annab 7Nm+90kraadi+90kraadi
Tänud juba ette
Kadjakas
PS. Uut seibi nõuab Jeepi kapoti all peituv 2,7CRD/CDI, kui see midagi muutma peaks.
erineva paksusega seibid on selleks et kui kaane sisse on juba soon põlenud siis freesid spets freesiga maha ja paned paksema seibi.
Poldi panin kinni autodatas etteantud andmete põhjal ja siiani töötab
Ise ma mingit määret sinna ei pannud aga keraamilise lisandiga, kõrge temperatuuritaluvusega määre peaks olema.
niisiis vaja alustuseks uusi polte ja seibe hea kui vana ära mõõdad. Kui asi hullem siis freesi ka, sisuliselt oleks freesiga vaja alti üle käia et pind korralikult siledaks ja puhtaks saada, freesi saad siit: http://pood.automaailm.ee/est/varuosad/?...415105,ln0
hästi räägid saab hinda alla ka.
kui pihusti kinni jäänud kruvid pihusti pea ettevaatlikult laiali, seal sees on peen kuul mida ei või ära kaotada. Siis sinna sisse läheb mingi 80 lõpu mazda 323 sisemine rooliots, millest saab tõmmitsa teha väikese vaevaga....
ise sain oma masina selliste meetoditega jutti.
ootan diskussiooni
|