28-01-2010, 08:07 PM (Seda postitust muudeti viimati: 08-03-2010, 06:47 PM ja muutjaks oli marek.)
Mõtlesin, et teeks sellest autost kah siis teema, mida paljud on näinud seda juba suvepäevadel
Nagu pealkirjast võib välja lugeda on mootoriks vana 3.0 r5 diisel, mis oma jõu annab ratastele edasi läbi automaat kasti. G'le kohaselt on esi ja tagasillas lukud olemas.
Nagu arvata võib siis lisasi kui selliseid pole, va el istmed, mis peaksid olema Jeep Wranglerilt.
Auto hetkel soomes arvel ja seale maksusüsteemi tõttu on ta 2 kohaline ja märgitud hooldusõidukiks.
Sõita iseenesest on sellega väga vinge ja mida kaugemale teest lähed seda ägedam on.
Suvel tahaks ära teha keretööd ja turgutada mootorit kah vähe.
---------------------------------------------------- Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h. www.lesven.ee
5232198
Eks selle müügiga oleks nii, et igal asjal on oma hind aga vaevalt keegi hakkab ostma sellega, mis ta eest tahaks ja miski 50k eest ei anna kah ära.
Eks ta rohkem soetatud saigi selle, et maja ja korteri ehitus pooleli, siis hea asju vedada. Tonn tsemendikotte kuuti visata vms ei ole eriline mure.
Käru andmeid täpselt praegu ei mäleta aga passis(õhtupoole või täpselt vaadata) oli vähem kui (interneti)tehaseandmetes oli lubatud, kahjuks seda lehte täpselt ei mäleta.
Selle Kõrvatroppidega on nii, et vist harjumise küsimus. Jõudsin suvepäevadele ja tagasi elusalt
Kõrvalistujaga rääkida saab normaalselt, raadiot kah kuuleb
4ne automaat, siis 90ga tunduvad mootori pöörded juba suht muljetavaldavad, praegu pole tagumisi istmeid kah sees siis eks see tühi kuut kah võimendab.
A võsa, helista, nr mul profiilis, praegu ma olengi siin tallinna kandis.
Nüüd külmadega on uuesti aktuaalseks tulnud radika katmine, st soojaks läheb väga visalt ja vast oleks mõistlik kinni panna. Küsimus ka, kas panna tervenisti kinni või jätta osa lahti, kui jätta lahti siis kas ülemine/alumine osa, vasak või parem?
19-12-2012, 06:47 PM (Seda postitust muudeti viimati: 19-12-2012, 06:48 PM ja muutjaks oli sm. pelle.)
Tegelt kuudi kütmises polegi probleem, st kui mootor lõpuks soe siis saab isegi seda kuumuse regulli nuppu natuke tagasi tõmmata.
Asi selles, et väga harva näeb seda kui mootori temp näidik üle esimese veerandi tõuseb. Kui maanteel siis ok aga linnas võimatu soojaks saada.
(19-12-2012, 06:47 PM)sm. pelle Kirjutas: Tegelt kuudi kütmises polegi probleem, st kui mootor lõpuks soe siis saab isegi seda kuumuse regulli nuppu natuke tagasi tõmmata.
Asi selles, et väga harva näeb seda kui mootori temp näidik üle esimese veerandi tõuseb. Kui maanteel siis ok aga linnas võimatu soojaks saada.
Termostaat läbi või mis saaks veel põhjus olla, kui soojaks ei lähe? Minu 603.960 oli külmade saabumisega selles mõttes üllatus, et ei oodanud küll, et vana kooli diisel väga soe auto on.
Vähe soojemate ilmadega pole nagu temp saavutamise/hoidmise probleeme olnud ja pole termostaati kahtlustanud, pigem see läks vanakooli diisli kaela, et vb nii peabki + atm kast mis linnas hoiab väga madalaid pöördeid. Aga kui teistel pole probleeme siis peaks selle üle kontrollima.
(19-12-2012, 08:43 PM)sm. pelle Kirjutas: ...
pigem see läks vanakooli diisli kaela, et vb nii peabki + atm kast mis linnas hoiab väga madalaid pöördeid.
.,.
Vanakooli diislid lähevad väga kiiresti soojaks võrreldes uuste säästupõrsastega.
Vaheta termostaat korraliku Wahleri vastu, kontrolli veepumba korrasolekut (kas ikka ringleb) ja naudi sooja õhku.
(19-12-2012, 08:43 PM)sm. pelle Kirjutas: Vähe soojemate ilmadega pole nagu temp saavutamise/hoidmise probleeme olnud ja pole termostaati kahtlustanud, pigem see läks vanakooli diisli kaela, et vb nii peabki + atm kast mis linnas hoiab väga madalaid pöördeid. Aga kui teistel pole probleeme siis peaks selle üle kontrollima.
Enamikel vanakooli disladel võib öelda vastupidine probleem, lähevad liiga kuumaks
Tegin just oma 603.960-ga "loomkatse". Õues 12 kraadi külma. Võtsin auto külmast garaažist (seal miinus 8) ja hakkasin kohe sõitma. 3 km pärast puhus soojapoolset õhku, 7 km pärast oli mootori temperatuur 80 (soojendusest tuli juba enne kuuma).
23-12-2012, 08:00 PM (Seda postitust muudeti viimati: 23-12-2012, 08:02 PM ja muutjaks oli hents99.)
Sõltub ka kui kaua seda vahemaad sõita :-)
Ma vahetasin oma g salongi puhuri 2x suurema/võimsama vastu ja kuut muutus soojemaks. W460 puhul on veel see jama, et keskmine rest puhub ainult välisõhu ja isegi suletud klapiga puhub tsipa läbi. Uue puhuriga on heli ka vaiksem.
W124 läheb muidugi vähemalt poole kiiremini soojaks kui w460.