Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
190E Kütusesüsteemi surveregulaatori jama
#1
190E, 86a., 2.0, bensiin, manuaal

Jama hakkas sellest, et autol gaasi rohkem vajutades lõppes mootoril jõud täiesti otsa ja hakkas tugevalt maha pidurdama(tühipööretel on kõik ok). Hästi aeglaselt kiirendades õnnestus kuidagi väga viletsalt veel sõita.
Arvasin, et kallasin besukanistrist koos bensiiniga mingit roostesodi ka kaasa ja ju on filter umbes.
Ronisin auto alla ja kiskusin bensupumba, bensufiltri ja surveregulaatori maha(need kolm on seal ilusti pundis). Filter sai ilusti puhtaks tehtud, laseb bensiini kenasti läbi.
Pärast suurt pusimist õnnestus autopumbaga ära testida, et surveregulaator ei taha kuidagi töötada ja ei lase midagi läbi(päris kõva surve sai ikka sisse pumbatud).
Kas tõesti võib jama sellest olla, et kütusesüsteemis on nüüd surve liiga suur?

Veel pani mind imestama, et surveregulaatori sisendis on selline hirmpeenike düüs (düüs ise ei ole umbes, sest survet sisse lastes tuleb bensiin peenikese nirena sama teed pidi pursates tagasi) ja et surveregulaatorisse minev besiin ei läbi filtrit vaid tuleb otse pumbast!
Vasta
#2
Minu teada pole see surveregulaator vaid mahuti surve pikemaks ülalhoidmiseks.
Eks targemad kommenteerivad.
Vasta
#3
No ega ma kindel ei ole jah,aga mulle tundub palju loogilisem, et see on surveregulaator, mis hoiab kütusesüsteemis kindlat rõhku.
Vasta
#4
Tundub, et ei oska keegi siin midagi tarka selle vidina kohta öelda.
Kui kellelgi on müügiks remondiraamatut, siis sooviksin seda osta, sealt saaks ilusti välja lugeda, kuidas täpselt see kütusesüsteem täpselt töötab.
Vasta
#5
TERE
Kõigepealt selline küsimus kas su auto on K-jetroniku pritse ehk siis suure õhuklapiga, mis liigub üles alla ja selle liikumisega reguleerib kütuse kogust.

Teiseks see mida sa tegid et võtsid bensiin filtri alt ära ja PESID ta nii nimetatult puhtaks oli mõtetu töö,:bash: ega see pole sokk mis peale pesu kannatab jälle kasutada .kui ta oli sul juba maas siis oleks võind minna poodi ja osta uus filter miks maksab alates 180.- eegist kuni 250.- EEK.Kuna ma kujutan ette ega sa seda omal autol pole kordagi vahetanud peale auto ostu.

mis on sinu jaoks päris suur surve?? mida sa regulaatorise pumpasid
Kui sul on k-jetroniku süsteem siis alusta süsteemis oleva surve mõtmisega, palju sulle bensiini pump annab pritse peale survet ette ja see peaks olema vähemasti 4 atti baar jne mõõtühikuid.Rolleyes
Vasta
#6
K-jetronic - mehaaniline pritse
KE-jetronic - mehaaniline pritse + lambda andur ja sellest tulenevad muutused
L-jetronic - ajuga pritse e. elektriliselt avatavad pihustid

Toksi googlisse ja saad sealt jooniseid ning skeeme.

K- ja KE-jetronicu surveklapp asub pritse korpuses(kapoti all).
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  190E 2.0 87kw käivitus-mure EnricoN 2 43 10 tundi tagasi
Viimane postitus: v6sa
  MB C 180 AVANTGARDE 1.6 KOMPRESSOR 115 kW -2012 JAMA PIDURITULED PÕLEVAD. ull 2 668 24-10-2021, 10:47 AM
Viimane postitus: ull
  W201 190E 2.3 autom. -90 vaakumi jama? alambe 8 3,256 22-08-2020, 11:30 AM
Viimane postitus: alambe
  W201 190E Rajapäeva vedrustus. Agent007 5 5,715 04-02-2018, 05:10 PM
Viimane postitus: hents99
  W201 190E 1.8 1991a hooratas keegliveeretaja 3 3,576 01-02-2018, 02:46 PM
Viimane postitus: 124STD
  190E 1989 - Probleem soojalt käivitamisega l3gion 35 38,882 18-06-2017, 10:54 PM
Viimane postitus: rayaju
  c270 ei vota eelsüüte küünlaid jargi ja jahutusega jama tumbleweed 2 3,088 07-03-2017, 02:51 PM
Viimane postitus: tumbleweed
  190e mootoriruum õline t2rn 6 4,974 20-02-2017, 11:06 PM
Viimane postitus: t2rn
  190E 1.8 80kw mootori hinnaklass Rainiskoop 3 2,888 26-12-2016, 01:40 PM
Viimane postitus: Rainiskoop
  Paar küsimust seoses 190E S4BiT 4 4,121 04-12-2016, 09:21 PM
Viimane postitus: Werewolf



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne