Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
23-09-2006, 01:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-09-2006, 03:24 PM ja muutjaks oli secman.)
lugu selline:
auto on 560sec 90a ja käigukast libises,
peale kasti remonti aga kickdown enam ei tööta.
vaatasin,et juhtmed lülitisse tulevad k-kasti pealt,
lülitist üks juhe läheb käigukasti taganurka,
kuhu lüliti lülitamisel peaks vool jõudma,
aga ei jõua kuna lülitil pole voolu
kas sinna üldse peab vool jõudma?
kas keegi oskab nõu anda?
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Rolz oskab nõu anda, kui loeb seda, küll siis annab.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Käigukastil on jah taga otas Kickdowni solenoid. Sinna läheb ainult üks juhe ja teatavasti on keres mass, seega läheb sinna ainult pluss peale sellele solenoidile.... Pedaali all on juhtimine massiga lülitis (seal juhtmed lahti ju sool+vesi, mis salongi tassid, see läheks lühisesse)....
Ja lõlitus käib läbi relee, mis on besupumbaga sama relee all, üks ja sama karp. Asub kapoti all, salongi ja mootoritulemüüri vahel, keskelt rohkem juhi poole....asuvad seal koos kllimapumba releega.....kolmas relee auk ons eal tühi..peabki olema...sinna käib w126-l ASD plokk ja seda sul ei ole...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Ahjaa, ja kui käigukasti kiiruse tross on liiga lõdvaks reguleeirtud siis ei pruugi ka kickdown toimida....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
tänud info eest,kust aru saada et lülitustross on liiga lõtv?
lüliti pistik on ilus puhas ja lüliti välimus kah ok
enne kasti remonti töötas ilusti,kas kikdown on puhtalt elektriline,
st. kastist mingit infot kickdown lülitile ei lähe?
p.s.
autot tehti märjamaal,pidi ok koht olema
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
nüüd korras,lihtsalt juhe oli käigukasti juures kummiluti sees klemmi küljest lahti
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe