Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2,9 td 90kw kiirendus
#1
Küsimus siis järgmine, nimelt sprinter 98a. 2,9 td 90kw kiirendus algul kuidagi uimane, kohapeal gaasi andes kah ei käi nagu erksalt, alates 2000 pööret, siis hakkab hoogsamalt pöördesse jooksma alles. Turbo vilistab kergelt, järelikult töötab vähemalt. Tundub jube öko kah olevat, käib suht vaikselt ja pehmelt. Külmalt käivitades käib mõniminut raskelt ja ebayhtlaselt ja gaasile ei taha kohe eriti kuuletuda, nagu pooks natukene. Kas ja kuidas saab sellel kyttenurka muuta, minu loogika kohaselt siis natukene varasemaks, siis peaks natust teravamalt käima hakkama ja kiirendus peaks märkimisväärselt paranema, ei ole diislite kohapealt eriti kodus, niiet palun nõu. Ärge pahandage kui väga mööda lajatasin nüüd Eusa_whistle
Samas ma ei ole kindel kas se sõna "küttenurk" on üldse õige sõna, kuid olen kuulnud ja näinud vanadel audidel vähemasti kindlalt nii et keeratakse pumpa või pumba juures miskit kõrva järgi kas siis erksamaks või ökomaks ja uimasemaks, ning kooskõlas se ka käivitamisega.
W140 350td 97a.
Vasta
#2
Ükski auto ei hakka 1000 pöörde pealt rebima kohe. Igal autol on tõmbe kõrgmoment mingi teatud pöörde peal. Diislitel hakkab turbs 2000-2500 peal tööle korralikult.
Vasta
#3
Lisaks siia juurde väikse täpsustuse:
Sugugi mitte kõik turbodiislid! Nt 220 CDI 92 kw mootor saavutab juba 1800 pöörde juures oma nimivõimsuse, seega võiks siiski ennem uurida kirjandust kui huupi lahmida.
Rääkides sissepritsenurgast (nurk enne vastava silindri kolvi ülemist surnud seisu) siis selle varasemaks/suuremaks muutmine tekitab mootoris teravamat häält (detonatsiooni s.t kolvile mõjub mõningane vastujõud enne ülesse jõudmist) aga aitab veidi kaasa mootori suurtel pööretel. Seda siiski vaid mehhaanilistel pumpadel. Seevastu hilisemaks/ väiksemaks sissepritse nurka keerates muutub mootori töö pehmekas ja vaiksemaks. Üldjuhul tehase soovitatu muutmiseks peab olema konkreetne põhjus, mitte lihtsalt et vaatame ehk läheb paremaks Eusa_naughty
CDI-mootoritel seadistab nurka elektroonika Eusa_dance
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#4
Pole selle mootori ehitusega täpselt kursis, aga kas mitte sisselaske kollektorist toru ei lähe pumpa.....ühesõnaga ülerõhu tekkimisel annab pump rohkem kütust. Kui see toru umbes, tagant ära vms, siis ka pole minek enam see.

Kuna vanal mootoril kolle seest nõgene, siis tikuvad ära ummistuma need väiksemad torud...
Vasta
#5
Sel mootoril peaks olema ikka elektrilise juhtimisega jaoturpump. Ja õnnetuseks EGR, mis kenasti ära tahmab.

AFAIK selle pumbal keerab pritsehetke täpseks elekter. Selleks on isegi üks sabaga pihusti mootorisse keeratud.

Üldiselt tasub kõigepealt auto arvutiga üle kuulata ja alles siis midagi keerama kukkuda.

Meil on sama mootor punni peal. On jah sihuke uimase ärkamisega. Aga kui see sekund enese kogumiseks mootorile anda, siis edasine minek on küll magusNinja
Vasta
#6
Tänud ideede eest, ning kaasa mõtlemast. Vaatan üle kõik torud ja asjad. Kus se egr on ja milline se välja näeb, ning kas seda annab puhastada?
Samas käisin nädal tagasi Helsinkis ülevaatusel, seal mõõdeti tahmad ja vingukaasid üle, polnud vist nendega probleemi. Ülevaatus käes laitmatult. Kui egr klapp must, kas se heitgaase ei aja sassi?

W140 350td 97a.
Vasta
#7
(25-04-2012, 08:47 PM)lluige Kirjutas: Ükski auto ei hakka 1000 pöörde pealt rebima kohe...

Proovi 560SECi/SELi Unibrow
Vasta
#8
(26-04-2012, 01:32 PM)Blue Chip Kirjutas:
(25-04-2012, 08:47 PM)lluige Kirjutas: Ükski auto ei hakka 1000 pöörde pealt rebima kohe...

Proovi 560SECi/SELi Unibrow

Mul teine auto veel 5,2 V8 Grand Cherokee, se rebib kah kohe algusest peale. Ei teagi kas tundub jube uimane või peabki selline olema, kuid viimasel ajal justkui on paremini liikuma hakanud, eelmine omanik oli vanem mees kah, äkki oli "Konnasid" täis, mis nyyd kuu ajaga välja olen ajanud sealt Unibrow

W140 350td 97a.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Vito 2.2 90kw CDI mootori remont Xim 10 13,478 22-10-2012, 06:32 PM
Viimane postitus: r2her



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: