15-11-2009, 10:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2012, 04:04 AM ja muutjaks oli T6nu.)
Peale autolehe artiklit ei saa kuidagi peast seda kajakatiiba- tekitab vastakaid tundeid
Tegemist siis MB 300 SL-i uuendatud versiooniga, mida tegi HWA aastatel 1996-2006. Kokku valmis 11 autot ning HWA enda sõnul kaht täpselt samasugust "remake" mudelit pole. Välimuses eristab seda autot originaalist AMG toodetud uuemad ja madala profiiliga veljed. Mäletan siit foorumist üht väga ammust pilti, kus gullwingil olid all amg monoblock veljed- siis ei saanud üldse aru, kes sellise sigadusega võis hakkama saada Aga tuleb välja, et ma pole ainuke, kelle arvates need veljed sellise klassikuga kokku ei lähe- laialdaselt kritiseeritud ka mujal.
Võimu sel autol 283.4 kw/380 hp ning hinnaks umbes miljon eurot. Hakati tegema Brunei sultanile ja hiljem oli ka teisi kliente. Ei hakka tervet artiklit ümber jutustama, põhjalikum artikkel siin.
Toon veel mõned pildid ka esile:
Tegelikult ikka sigailus masin on
Tegemist siis MB 300 SL-i uuendatud versiooniga, mida tegi HWA aastatel 1996-2006. Kokku valmis 11 autot ning HWA enda sõnul kaht täpselt samasugust "remake" mudelit pole. Välimuses eristab seda autot originaalist AMG toodetud uuemad ja madala profiiliga veljed. Mäletan siit foorumist üht väga ammust pilti, kus gullwingil olid all amg monoblock veljed- siis ei saanud üldse aru, kes sellise sigadusega võis hakkama saada Aga tuleb välja, et ma pole ainuke, kelle arvates need veljed sellise klassikuga kokku ei lähe- laialdaselt kritiseeritud ka mujal.
Võimu sel autol 283.4 kw/380 hp ning hinnaks umbes miljon eurot. Hakati tegema Brunei sultanile ja hiljem oli ka teisi kliente. Ei hakka tervet artiklit ümber jutustama, põhjalikum artikkel siin.
Toon veel mõned pildid ka esile:
Tegelikult ikka sigailus masin on