Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
Saan küll aru, et pole just MB temaatika aga kindlasti on meie klubis teistelgi ametialased ja erinevad kogemused ka muudest markidest.
Kriteeriumid:
1. Mahtuniversaal või universaal mis mahutaks vahel 2m pikkusi detaile.
2. Piirhind 299 999 EEK
3. Põhja kliirens, mida kõrgem seda parem. Talvel vaja lumes liigelda ja iga cm abiks :-)
4. Vähemalt konditsioneer
5. Soovituslikult püsikiirusehoidja/selle paigadamise võimalus odavalt.
6. Minimaalselt 1,8 Bensiin / 100kW
ja jäägem normaalseks, Datsiat, Ladat jne siiski ei analüüsikski!!!
Toyota Verso meeldiks aga ....ja neid agasid on palju. Kui kellelgi mingid konkreetsed mõtted välja pakkuda siis tegija88@hotmail.com või 53494259
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
24-10-2010, 07:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-10-2010, 07:52 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Kui see 2 m on koos parempoolse esiistme säilitamisega, siis jääb pink üsna lühikeseks. Kui see 2 m omab veel ka märgatavat laiust ja kõrgust, jääb üsna vähe masinaid järele.
Kusjuures kõik need kurgikärud on seest vaid 1,6 - 1,8 m
Kas auto peab olema uus?
Huvi pärast küsin, miks Dacia välja jääb? Tuleb liiga palju tuleb kilomeetreid päevas? Lihtsalt mõnekümne kilomeetri kulgemiseks on täitsa talutav, igatahes mitte hullem, kui korealased.
Sellise hinna juures ei ole valikut just palju. Škoda Octavia jääb kalliks, samuti enamus pargimaastureid. Ning nende puhul pole kindel, kas see 2 m ikka mahub ilma esiistet ohverdamata...
Kas Versosse ikka mahub 2 m suletud luugi taha?
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Olen tähele pannud, et Skodad on üsna asjalikud.
Võtad universaal Octavia, sinna saab püsika panna, samas mootorivalik on üsna mitmekesine. Kas just 1.8 on vaja, samas on isegi saada, ehkki neil ka 1.4 FSI mootor on vägagi asjalik, jõudu ja ökonoomsust piisavalt. Kestavad hästi, sõita on mugav, teevad väga pehmeid sidureid, väga hea välimuse ning ka igapäevaselt ka mugavusest puudu ei ole.
Soovitan igal juhul.
Võrreldes Toyotaga on asjal vähemasti ka sõiduomadusi, mitte meeletut ebastabiilsust ja rööbaste otsimist.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
(24-10-2010, 07:49 PM)v6sa Kirjutas: Sellise hinna juures ei ole valikut just palju. Škoda Octavia jääb kalliks, samuti enamus pargimaastureid. Ning nende puhul pole kindel, kas see 2 m ikka mahub ilma esiistet ohverdamata...
Kas Versosse ikka mahub 2 m suletud luugi taha?
Octavia saab isegi sellise hinnaklassi eest kätte.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Länkkar vastab ilusti kõikidele kriteeriumitele.
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
Jäi mainimata, et senini teenindab 1,8l. Zafira 2000a. mudel ja suht muretult. Paraku on elus sedasi: nagu iga naine, nii jääb ka iga auto vanaks, olemata sellestkui hea mudel ta on ja tuuni palju tahad, uued originaal setingus kipuvad rohkem meeldima.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Universiaalidest üks suurimaid on Opel Vectra, 2004a ja ülesse. Nende puhul võiks olla juba ka elektriline luugi avamine ja sulgemine, sest luuk on ikka päris raske!
Postitused: 10
Teemad: 2
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
Subaru Outback. Kiire, mugav, hea kliirensiga, soe, manuaalkastiga 50/50 ja väga hea läbimisvõimega. Väga kestev auto. Vaata Mariine Autost garantiiga kasutatuid.
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
29-10-2010, 07:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-10-2010, 07:27 PM ja muutjaks oli taaviw126.)
Skoda roomster. Ei tea kas vastab kriteeriumitele täielikult, kuid see oleks minu valik. Kui suuremat kraami vaja vedada siis VW Transporter või Crafter.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
Mitmed tuttavad pakuvad, et võta Opel Insigna. Hind alla 300 ja pidavat olema selle raha eest parim - küll aga ei vasta paljudele mu soovidele. Kas on kogemusi?
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Liiga värske mudel vist, et eriti kogemusi kellegi oleks. Arvustused ja testid muidu suht positiivsed ja oobläää kohta näeb hea välja.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 54
Teemad: 0
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Olen saanud katsuda täisvarustuses Insignat - ja tunnistan, et sellel autol oli küll hind ja kvaliteet ikka väga paigas ja mitte ühtegi etteheidet ei saa teha
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Sedaan kerega Insigniat kasutanud küll. Päris OK auto, tüüpviga mis autodel tekkis oli ainult tagumiste porilapakatega. Need rohkem plastiku sarnasest materjalist ja kaardusid vastu rehve. Lahenduseks- nuga ja 5 minutit tööd.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
(30-10-2010, 09:46 PM)taadu Kirjutas: Mitmed tuttavad pakuvad, et võta Opel Insigna. Hind alla 300 ja pidavat olema selle raha eest parim - küll aga ei vasta paljudele mu soovidele. Kas on kogemusi?
Sai sellega ka päevake sõidetud. Ütleme, et eeldasin kogu sellele meediakajale midagi etemat. Opeli mudelivalik on niigi väikene ja ei saa eeldada, et sellise väikse sortimendiga ei saa eeldada, et tuleb midagi jube head.
Esmamuljega hakkas häirima diisli linnakulu, mis polnud väike, samuti päris suur salongimüra. Siis nende "saavutus" vihmasensori jm asjade näol. Seega esiklaasil on seespool jubedalt suur vidin, mis tavaliselt peaks peegli taha kaduma. Sellel see ei kao, on oluliselt suurem ja kohutavalt ebamugav on linnas sõita, kuna see varjab enamus parempoolsed foorid ära.
Hetkel muud meelde ei tulegi, aga kui sõitsin, siis häirivaid faktoreid oli veelgi.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
... ja nüüdseks siis mitte minu soovidele/vajadustele absoluutselt mitte vastav Mazda 3; 1,6 bensiin. Ainus kriteerium selle auto mulle üleanmise valikuks oli 2007 aasta väljalaske juures läbisõit 53 000km ja keegi teine ei soovinud seda OMALE ametiautoks.
Hetkel Zafira (1,8 bensiin 92kW, 2001 a, 200 000km) seisab ja ootab uut omanikku.
Soovitajatele tänu aga ... välja tuli nagu ikka :-(
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
|