Postitused: 43
Teemad: 6
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
Tere mure siis selline , sõitsin täna kodupoole ja 5 kilomeetrit enne kodu andis kast otsad. Vahetab vist ainult 2 käiku ära ja siis pöörded ülesse . Küsimus siis selline et, kas keegi teab mis seal nüüd kõik ära tuleks vahetada ja mis hinnad on juppidel. Samuti oleks ka abiks koht kust juppe tellida saaks ei tahaks seda pensionääri nüüd seisma jätta.
Ette tänades.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Kasutaja R129 teab kastide hingeelu
Postitused: 43
Teemad: 6
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
huvitav oskab keegi õelda kas w124 230e autom.kast hakkab mulle w124 230 ce -le või on erinevad . Otsustasin ikkagi teise kasti vaadata mitte seda remontida .
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Ilmselt hakkab ilusti külge. Kastide vahe on sõltuvalt mootorist ketaste arv + hüdropliki ehitus, ning erinevad hüfromuhvid (see kontrolli üle).
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 43
Teemad: 6
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
(13-06-2011, 10:34 PM)R129 Kirjutas: Ilmselt hakkab ilusti külge. Kastide vahe on sõltuvalt mootorist ketaste arv + hüdropliki ehitus, ning erinevad hüfromuhvid (see kontrolli üle).
Ühesõnaga kui võtan 88a sedaani kasti mille mootori kubatuur on sama mis mul siis hakkab jah . Selge hakkan kasti siis otsima . Aga räägiti mulle et kuna mul ainult kaks käiku vahetab siis ei pea kastis kõikki kettaid ära vahetama aga sel juhul oleks se ilmselt enese petmine sest kunagi ei tea ju millal teised osad lähevad ..
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
(14-06-2011, 04:57 PM)rallikas Kirjutas: (13-06-2011, 10:34 PM)R129 Kirjutas: Ilmselt hakkab ilusti külge. Kastide vahe on sõltuvalt mootorist ketaste arv + hüdropliki ehitus, ning erinevad hüfromuhvid (see kontrolli üle).
Ühesõnaga kui võtan 88a sedaani kasti mille mootori kubatuur on sama mis mul siis hakkab jah . Selge hakkan kasti siis otsima . Aga räägiti mulle et kuna mul ainult kaks käiku vahetab siis ei pea kastis kõikki kettaid ära vahetama aga sel juhul oleks se ilmselt enese petmine sest kunagi ei tea ju millal teised osad lähevad ..
Võid järgmise nädala keskel ühendust võtta sest ma ise olen ka Rakverest. See jutt on iseenesest õige et ei pea, aga noh võltub väga millised käigud alles on. Mõnel juhul tasub parandada mõnel juhul võib tõesti loteriiga uue kasti võtta. Kuid sellise järsu rikke põhjal arvan, et mõni tihend on läbi. Seda saab ka testida, aga võtab aega.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 43
Teemad: 6
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
aga kui sull oleks aega vaadata kas sa siis tahad autot koos kastiga või ainult kastist piisab . Küsin sellepärast et ma ise olen rakverest 45 kilti kaugemal ei tahaks eriti sõita nii kaugele selle kastiga või teine asi et kisun kardaani lahti ja vean slepis
Postitused: 43
Teemad: 6
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
Nii lugu siis selline , et hakkasin kasti alt võtma ja lasin õli välja . Õli tuli ainult kastipõhjast 2,5 liitrit umbes ,lippasin siis kohe tanklasse ja ostsin uue õli . Sisse valades hakkas kuskil 5 liitri pealt meeletut välja jooksma ja jooksis kasti vasaku külje pealt seal on mingi suur ümargune kaan nagu selle vahelt jooksis. Kas sealt peakski välja jooksma kui üle normi on või on midagi seal lahti nüüd , sõitu tehes läks nii palju paremaks et vahetab rohkem käike kui ennem aga viimast libistab nii kaua kuni gaasi korra lahti lasen siis võtab sisse ja pöörded normaalsed
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
2,5 L välja ja 5 L sisse??
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 43
Teemad: 6
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
(25-06-2011, 03:03 PM)R129 Kirjutas: 2,5 L välja ja 5 L sisse??
2,5 tuli välja ainult sellepärast et kõik ülejäänud oli välja jooksnud, aga enam ei ole vahet eile avastasin et ka ülejäänud õli oli mööda kasti külge põrandale jooksnud see mis seal küljepeal järgi on andnud on hetkel teadmata nii palju ainult kanalist nägin et nagu mingi ümmargune kaan seal kus vahelt tuleb .
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
26-06-2011, 03:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-06-2011, 03:36 PM ja muutjaks oli siimruz.)
Kuram seal midagi valesti sealt alt peapki 2-3 liitrit tulema üejäänud ju turbiinis seda nii lihtsalt kätte ei saa. Ja kui sa nüüd 5 liitrit uuesti takka uhasid siis enesest mõistetav et hakkab kuskilt välja ajama. Liiga palju on õli sul seal. Kontrolli töötava sooja mootoriga kus maal varras näitab et õli on. Ma olen ka kunagi volga mootoriga tõstukil uhandus kaks normi vene industriaali sisse karterisse kui saale saba andis. Aga siis ka ainult taskesi sai khoovipeale tagasi tõristatud ajas ka kui kurat igalt poolt õi siis välja. Kontrolli ikka õli tase õieti ära ja usun et siis saad ka tead kas su kast on katki või ei. soovitav muidugi ka filter vahetada.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 43
Teemad: 6
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
26-06-2011, 07:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-06-2011, 08:00 PM ja muutjaks oli rallikas.)
No ma sain ta varda järgi normi aga õli jooksis ikka küljepealt ööga välja käigud hakkasid iseenesest isegi tööle aga neljandat libistab nii kaua kuni gaasi lahti lasen Ühesõnaga mulle tegid paar remondimeest nüüd selgeks , kui kast libiseb( nagu neljas käik siis hetkel ) on ta nigunii kutu nii vähemalt väideti.Teine asi mida mulle veel seletati et automaat kast on täiesti kinnine , isegi kui valasin õli rohkem ei tohiks sealt midagi välja tulla . Ainuke asi mida soovitati teha on see et võtaksin mb lammutusest kasti ära hind siis 250 euri ja kuu garantii
Selline asi ka veel et alguses kui ma selle Mercedes-Benz sain siis 1 aasta tagasi umbes ,näitas kasti varras mulle ilusti palju õli sees oli aga nüüd paar kuud ei ole se varras mulle mitte midagi näidanud kuni nüüd üleeilseni siis viskas vähe üle normi juba . Ennem kontrollisin koguaeg nii nagu peab töösoe kohal käiv mootor ja käike lasin ka läbi aga ei midagi vahest tegi otsa õliseks vahest jälle varda ühe poole nii et varda ots oli kuiv aga keskelt õline. Loodan et nüüd liiga keeruline tekst pole aga paraku nii oli .
Postitused: 157
Teemad: 23
Liitus: Aug 2009
Maine:
1
õhutus august (kasti peal mis on) ikka tuleb ju üleliigne välja, või ma olen valesti aru saanud??
Postitused: 43
Teemad: 6
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
(26-06-2011, 08:30 PM)rasmus.kuusemets Kirjutas: õhutus august (kasti peal mis on) ikka tuleb ju üleliigne välja, või ma olen valesti aru saanud??
Mina isiklikult ei oska öelda se mul teine automaat ja ma ei tea neist ise midagi aga sa räägid õhutus august kasti peal minul tuleb küljepealt , kui leian kuskilt netis kasti pildi siis proovin ülesse panna ja teen ringi kust kohast tuleb .
Postitused: 157
Teemad: 23
Liitus: Aug 2009
Maine:
1
ega ma mingi spets just ei ole, isiklikult mul alles esimene auto ja ka pere esimene Mercedes-Benz ja automaatkast ka võõras teema, kuid ma ühe kasti pilbasteks võtnud ning ma tegelt kujutan ette mis sul võib lekkida. Targemad võivad parandada aga
äkki on see tihend (kummist rõngas)mis käib k2 siduri rihma/(brake band) pingutus silindri juures?? plekist kaas igatahes on selle peal kinni on ta mingi traadist splindiga, selle all on silinder mis seda brake bandi pingutab ning siis sidurit rakendab jne
Postitused: 43
Teemad: 6
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
26-06-2011, 10:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-06-2011, 10:33 PM ja muutjaks oli rallikas.)
(26-06-2011, 09:43 PM)rasmus.kuusemets Kirjutas: ega ma mingi spets just ei ole, isiklikult mul alles esimene auto ja ka pere esimene Mercedes-Benz ja automaatkast ka võõras teema, kuid ma ühe kasti pilbasteks võtnud ning ma tegelt kujutan ette mis sul võib lekkida. Targemad võivad parandada aga
äkki on see tihend (kummist rõngas)mis käib k2 siduri rihma/(brake band) pingutus silindri juures?? plekist kaas igatahes on selle peal kinni on ta mingi traadist splindiga, selle all on silinder mis seda brake bandi pingutab ning siis sidurit rakendab jne
Plekist kaane vahelt tuleb tal tõesti õli
(26-06-2011, 10:16 PM)rallikas Kirjutas: (26-06-2011, 09:43 PM)rasmus.kuusemets Kirjutas: ega ma mingi spets just ei ole, isiklikult mul alles esimene auto ja ka pere esimene Mercedes-Benz ja automaatkast ka võõras teema, kuid ma ühe kasti pilbasteks võtnud ning ma tegelt kujutan ette mis sul võib lekkida. Targemad võivad parandada aga
äkki on see tihend (kummist rõngas)mis käib k2 siduri rihma/(brake band) pingutus silindri juures?? plekist kaas igatahes on selle peal kinni on ta mingi traadist splindiga, selle all on silinder mis seda brake bandi pingutab ning siis sidurit rakendab jne
Plekist kaane vahelt tuleb tal tõesti õli
Aga tänud selle varjandi pakkumise eest ma lasen ta ikkagi pulkadeks tõmmata ja eks siis ole näha mis saab edasi kas teine kast või saab sellest asja mõistliku raha eest aga ise ei hakka teda laiali kiskuma muidu kindel et tuleb uus kast otsida
|