Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
22-04-2011, 08:13 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-04-2011, 09:03 AM ja muutjaks oli stihl.)
(21-04-2011, 10:34 PM)stihl Kirjutas: Pane sõber rooli, las keerab süüte sisse,
sina võta sellelt vahetatud andurilt juhe küljest ja pane otsapidi massi. (juhtmejupikest on vblla selleks vaja)
Hoia pidevalt massis, siis "vilguta" jne, tee midagi.
Mis sõber samal ajal tempi näidiku seieri kohta kommenteerib?
Kas seier peegeldab täpselt ühendamisi-lahtiühendamisi-pidevat ühendust..?
See soovitus oli näituri kella, juhtme ja massi testimiseks mõeldud.
Kodune, aga vahendeid mittenõudev.
Saab mingit aimu, kas kella mähis töötab, kas juhe on katkestuseta ning kas mass mootoril ja spidoplokil on olemas...
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Võiksid ka töösooja mootori jahutusvedeliku temperatuuri üle mõõta kraadiklaasiga. 124-l muidugi otse radikas olevale mahlale ligi ei saa aga paisupaagist peaks enam vähem sama näidu saama, teostamisega tuleb olla väga ettevaatlik.
setud sõitsid seciga
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(22-04-2011, 12:45 PM)ralak Kirjutas: Võiksid ka töösooja mootori jahutusvedeliku temperatuuri üle mõõta kraadiklaasiga. 124-l muidugi otse radikas olevale mahlale ligi ei saa aga paisupaagist peaks enam vähem sama näidu saama, teostamisega tuleb olla väga ettevaatlik.
Ei saa paisupaagist seda näitu. Kui, siis vast peale tundidepikkust pidevat sõitu...
Üsna hästi saab näidu ülemise lõdviku pinnalt, samuti plokikaane mõnest varjatud lohust, mida ventilaatori õhuvoog otseselt ei taba.
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Lisan veel täpsustavat juttu. Kui vana andur oli peal siis alati soojenes üles 90'c ära, natukese aja pärast ületas 100 märgi ja hakkas seal tõmblema. Soojenedes norm temperatuurini ei teinud trikke. Uus andur aga tegi täna juba mootori soojenedes trikke ja pendeldab pigem allapoole 100 näitu.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(22-04-2011, 03:03 PM)2015c Kirjutas: Lisan veel täpsustavat juttu. Kui vana andur oli peal siis alati soojenes üles 90'c ära, natukese aja pärast ületas 100 märgi ja hakkas seal tõmblema. Soojenedes norm temperatuurini ei teinud trikke. Uus andur aga tegi täna juba mootori soojenedes trikke ja pendeldab pigem allapoole 100 näitu.
Armatuuri maanduspunkt on ikka korralik? Ning armattuuri pistik ilus ja klaar?
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Pistik tundub olema ok. Vot maandust ma ei tea..
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(22-04-2011, 08:13 AM)stihl Kirjutas: See soovitus oli näituri kella, juhtme ja massi testimiseks mõeldud.
Tegid selle ära?
Kindluse mõttes võiks selle testi teha nii töötava kui seisva mootoriga.
Või polegi eesmärk asja korda saamine vaid lihtsalt vaja aeg ajalt millesti kirjutada...?
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Mina kasutasin hiljuti jahutusvedeliku temperatuuri mõõtmiseks infrapunamõõdikut. Suunasin punase täpi lõdvikule, termostaadi korpusele, radikale ja vaatasin reaalset temperatuuri. Enne seda olin vahetanud termostaadi, aga lõpuks oli viga ikkagi "kella" anduris. Peale selle anduri vahetust (panin FAE oma) hakkas seier õigesti näitama. Mul oli erinevalt teemaalgatajast see viga, et seier ei tahtnud üle 70 kraadi näidata (tegu oli M102 mootoriga).
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Tead, suvi on kui vaatad aknast välja, praegu on igasugu 100 muud tegemisi ja kui satun nädalas korra netti siis on jube tore. Keegi ei sunni avama/lugema/kirjutama siia teemasse.
Teistele: mis kus 'kella' andur? Temp anduri olen vahetanud mootoriblokis.
(03-06-2011, 10:56 PM)stihl Kirjutas: (22-04-2011, 08:13 AM)stihl Kirjutas: See soovitus oli näituri kella, juhtme ja massi testimiseks mõeldud.
Tegid selle ära?
Kindluse mõttes võiks selle testi teha nii töötava kui seisva mootoriga.
Või polegi eesmärk asja korda saamine vaid lihtsalt vaja aeg ajalt millesti kirjutada...?
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(05-06-2011, 09:35 PM)2015c Kirjutas: 'kella' andur?
Kell on seieriga asjandus. Autonduses tavaliselt ühe seieriga; kui temp. kellast räägitakse, on tegu temp. näidikuga.
Kella andur on selle näidiku andur.
Ja mille sa seal ära vahetasid, ei tea keegi, sest anduri juhtme ja massi testist sa keeldud. Sest on suvi...
P.S. Kuigi suletud veesärgiga autod lähevad ka talvel keema, suhtuks ma temp. hädadesse suvel erilise ettevaatlikkusega.
Eks ikka selleks, et kui see 300D ühel kokku hetkel raksatab, siis jääb mul veel vähem aega töötegemise kõrvalt üle...
Postitused: 141
Teemad: 15
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Lugesin seda teemat ja tuli meelde, et enda 124-jal oli sama teema ning aitas näidikuteplokis temperatuuri näidiku välja vahetamine uue vastu. Hüppas see seier samamoodi.
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Mootoribloki sees olev andur ongi ''kella'' andur.
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Panin juhtme massi. Juhe oli vastu kere ja seier hüppas nii 60-110 vahepeal. Võtsin lahti ja näiteks järg kord ei teinud midagi, vahepeal uuel ühendusel viskas 110 jne.
Kustkohast ma nüüd pean viga otsima?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(09-06-2011, 10:40 AM)2015c Kirjutas: Panin juhtme massi. Juhe oli vastu kere ja seier hüppas nii 60-110 vahepeal. Võtsin lahti ja näiteks järg kord ei teinud midagi, vahepeal uuel ühendusel viskas 110 jne.
Kustkohast ma nüüd pean viga otsima?
Kõigepealt hangi teine kell. Kui see samamoodi hüppab, kaeva juhtmestikus. Kui see ei hüppa, on süüdlane käes - kell ise oli vigane.
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
09-06-2011, 11:37 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-06-2011, 12:18 PM ja muutjaks oli 2015c.)
Kella kood on 124 542 0101
Teab keegi, kas pean otsima ainult 300D omi või ka näiteks 200D, 250D pealt?
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
(09-06-2011, 11:37 AM)2015c Kirjutas: Kella kood on 124 542 0101
Teab keegi, kas pean otsima ainult 300D omi või ka näiteks 200D, 250D pealt?
|